|
Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hiacynt90
Początkujący
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z Dynowa Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:43, 06 Gru 2010 Temat postu: Sprawa z Mob Reversing Tool |
|
|
Program do zmiany struktur map posiadam już od dość długiego czasu.
Problem w tym, że nie bardzo umiem dodawać nowych obiektów i umiejscawiać ich na danym położeniu na mapie. :-k Co muszę robić, by
udało się je tam wpakować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Joogi
Skryba
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:04, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
W Mob Reversing Tool tego nie zrobisz. Zainteresuj się MobSurgeonem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hiacynt90
Początkujący
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z Dynowa Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:58, 08 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Tak, tylko, że ten Mob Surgeon jest w większości po Rosyjsku, a tam zamiast normalnych liter występuje przeważnie coś takiego [??????????] i aż roi się od tego. Więc, gdyby było to możliwe, to czy nie moglibyście przetłumaczyć tego programu na język polski i później udostępnić go tutaj na forum. :idea: Oczywiście poszukalibyście go na rosyjskich stronach. Bo tak, to pewnych terminów za bardzo w tym programie nie pojmuję. :-k Także bardzo bym was o to poprosił. Bo to tym lepiej dla mnie i dla niektórych innych graczy. Oczekuję tych rezultatów. [-o<
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Joogi
Skryba
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:53, 08 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Kiedyś dawno temu kiedy legalizowano dodatkowe mapy zrobiłem częściowe tłumaczenie EIEdita jak i MobSurgeona(gdzie przy tym pierwszym można było się pociąć tłumacząc to). Jak znajdę to wrzucę chyba, że ktoś posiadający tłumaczenie uprzedzi mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miklosz
Mistrz Zwoju
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:32, 09 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Tak ogólnie to w Mob Surgeonie pisze się skrypty misji i dodaje nowe obiekty, zaś moim zdaniem w mob reversing tools o wiele wygodniej edytuje się już gotowe obiekty. Przynajmniej ja tak robiłem, bo wpisy o obiektach w mob reversing toolsie są dokładniejsze, tzn dla niektórych mobków są opisane dokładne trasy, kiedy gdzie ma iść, w którą stronę się odwrócić itp. zaś w Mob Surgeonie tego w ogóle nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Joogi
Skryba
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:55, 09 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Prawda MobSurgeon nie posiada niektórych opcji które posiada MRT dlatego warto posiadać ten program również. Jednak autor tego wątku pytał się o dodawanie nowych jednostek/obiektów na mapę, a tego nie ma w MRT(a jeżeli jest to ja tego nie widziałem). MobSurgeon umożliwia dodawanie tychże rzeczy (dokładniej rzecz ujmując kopiować z innej mapy, ale to prawie jedno i to samo przy okazji kopiując te zachowania których nie wyświetla MS, a można edytować w MRT).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hiacynt90
Początkujący
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z Dynowa Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:09, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
A więc kiedy mozna spodziewac się polskiego MS, bo a propo tego
EiEdit to też by nawet bardzo ułatwiło sprawę.
Oprócz tego, to czy np. nie ma możliwości zdobycia jakiejś wtyczki do
programu, tj. np. Blender lub tego samego typu.
Bardzo mogłoby mi to się przydać, tak jak i innym graczom.
Chodzi o taką wtyczkę, która umożliwiałaby obsługę formatu FIG.
Gdyby była taka możliwość, to prosiłbym o jakąkolwiek odpowiedź.
Bo jeżeli chodzi o te importery, o ich pisanie, to nie bardzo wiem, w jaki sposób. :-k Wiem, że chodzi o importowanie plików modeli EI do np. właśnie Blendera. Odnoszę się tutaj z innego tematu. Dla tego dobrze by było wiedzieć, jak mam to zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razor
Mistrz Zwoju
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z nienacka Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:56, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Za dużo wymagasz, niby taki znawca z Ciebie, a wszystko chcesz na tacy. Nie będzie polskiego MS, bo taka wersja nie istnieje, chyba że ją sam zrobisz.
Zainteresuj się ruskimi forami, bo tam można się sporo dowiedzieć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hiacynt90
Początkujący
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z Dynowa Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:11, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Pomijająć MS, w jaki sposób mam utworzyć importer formatu FIG. do Blendera? Zwyczajnie go tylko napisać, ale w którym miejscu
tego programu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|