|
Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 19:05, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Co do ogrów w ruinach to nie wiem co takiego jest niemożliwego w nich Wystarczy odrobina dobrych chęci i cierpliwość z wczytywaniem save'a. Na 1 hita w plecy tym sztylecikiem nie ma szans fakt. Ale jeśli wejdzie taki za 75 hp to save i ciśnie się dalej. Jeśli przez 2 hity nic nie wskórasz to load i tak w kółko. Wierzcie lub nie, ale za każdym razem zabijam wszystkie 3 ogry w ruinach Oczywiście na ten czas na łatwym. Ale nie rozumiem jak można przejść całą grę na łatwym .. No fun
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 22:00, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ktoś tutaj mówił o ograch...Mały,jeżeli dla Ciebie jest niemożliwe zabicie tych ogrów to się mylisz Masz już 2-giego świadka,który mówi,że możliwy jest kill tych 3 ogrów.Wystarczy ok.3-10 min cierpliwości i masz ich już na only 1 hit .To jest łatwe.Potrzebna jest tylko 1 zasada - Cierpliwość .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piorun
Początkujący
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 20:50, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ja mam inne pytanie - co powinno wystarczyć żeby można już było jechać zielone trolle na podgórzu czy u estery? 2lvl cios w plecy i krzemienna siekiera dadzą radę ? Już wiem nie odpowiadać - krzemienny topór x2(Khadorem) + cios w plecy 2lvl
A tak w ogóle to wydaje mi się że matka armadillo też jest nieśmiertelna do póki nie otrzymamy tej misji z pozabijaniem jej i jej dzieci .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piorun dnia Pią 22:40, 03 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mały
Moderator Naczelny
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 1:04, 05 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Da rade zabic;] nie chce sklamac, ale ma normalne ustawienia zbroi;] Wszystko co ma normalne ustawienia zbroi jest smiertelne;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pinki30cm
Adept Słowa
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:49, 05 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Nie da sie zabic Matki Armadillo gdyz ma zbroje 150 na trudnym 49 na latwym wiec nawet wlocznia z niebieskiego smoka, ktorej grajac uczciwie i tak nie mozesz zdobyc nie drasniesz (obr. max 31 o ile dobrze pamietam).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemek
Administrator
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:15, 05 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Mały na czitach jedzie to Armadillo w myk zabija. Na multi to samo. Nic tylko "daj moda, daj moda".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mały
Moderator Naczelny
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:50, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Sie wie;] to mnie potem dziwi ze ludziom rece urywa a mi nie;]
A teraz juz na serio. No to moj blad;] Wydawalo mi sie ze miala normalne staty zbroi. No ale dawno nie gralem, wiec nie bede sie odzywac;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piorun
Początkujący
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 14:33, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Przyda się jakieś podsumowanie.
Łatwy poziom trudności
"Nieśmiertelne" potwory mają 49 zbroi.
Gipath
Ruiny:
-nie zabijesz żaby na pagórku
-Ogry są do zabicia, ale jest to dość trudne i wymaga poświęcenia sporo czasu. Jak HP spadnie poniżej ~5 zrób save'a i próbuj wbić mu te brakujące dmg.
Podgórze:
wyczyszczone
Rzeka i wyspy:
wyczyszczone
Droga do wiedźmy:
wyczyszczone
Środkowe szczyty:
-Nie zabijesz 2 zielonych smoków. Jeden jest niedaleko obserwatorium a drugi nad przesmykiem prowadzącym do gór.
-Z jeziora można przejść do takiej jakby jaskini. Jest tam kufer z kluczem "piorun". Są dwie dziwne wyglądające bramy, przez które nie da się przejść. Jest też obelisk, którego nie można użyć(chyba trzeba jakiegoś przedmiotu). Jak weźmiemy rzeczy z kufra drogę wyjścia zablokuje nam żywioł kamienia, ale da się go zabić. Zza tych bram słychać dźwięk skrzydeł. Pewnie są tam harpie albo nietoperze. I nie wiem jak otworzyć tę bramę i je zabić . Może ktoś z was wie?
Jaskinia:
-dopóki nie użyjesz "Trucizny" otrzymanej od Starego Smoka, nie zabijesz Matki Armadillo.
Piaski:
wyczyszczone
Odległe szczyty:
-Nie zabijesz 2 zielonych smoków
-Nie zabijesz niebieskiego smoka
-Nie zabijesz cyklopa.
-Obóz Khadagan do wyczyszczenia, włócznia z kości zielonego smoka + osłabienie + 2-3lvl ciosu w plecy w zupełności wystarczą. Tylko uważaj na konie bo jak cię zobaczą to żołnierze się na ciebie rzucą
Martwe miasto:
-Nie zabijesz żywiołu ziemi strzegącego sekretnego przejścia do miasta.
-Powolny Czarny Troll jest do zabicia. Obsydianowy topór + osłabienie + 3lvl ciosu w plecy wystarczą. Wywabiamy go np. Khadorem Rowdy, i dajemy go zabić.
Tunel:
-Żelaznych golemów i Diamentowego golema nie zabijesz.
Ingos
-Nie ma przeciwnika, którego nie da się zabić. Wyjątek: w Zapomnianych Katakumbach nie udało mi się zabić nietoperzy w niektórych szybach. Po prostu za dużo ich obok siebie i jak zaatakujesz jednego wszystkie się rzucają, a wtedy nie masz szans.
Suslanger
Kanion śmierci:
-Nie jestem pewien cesarskiego strażnika w pierwszej misji Sprawdzę to.
-Podczas trzeciej misji da się wybić wszystkich, łącznie z pościgiem. Użyj fajerwerków.
Jaskinia robalogłowych:
-Starej harpii niestety nie da się zabić.
Pustynia nekromanty:
-Cyklopa nie zabijesz, ale sprawdzę dla pewności czy Kwaśna Mgła mu coś robi.
Okolice miasta Suslanger:
-Da radę wszystkich zabić, łącznie ze smokiem
Portal:
-Nie jestem pewien straży głównej bramy miasta, jak się tam pójdzie kilku/kilkunastu cesarskich strażników się na ciebie rzuca i nie dasz rady ich ubić..
Trudny poziom trudności
"Nieśmiertelne" potwory mają 150 zbroi.
Gipath
Trochę dodam:
W Ruinach nie ubijesz Ogrów.
W Martwym Mieście nie zabijesz Czarnego Trolla. I chyba tyle.
Ingos
Popróbuję jeszcze zabić jednorożce, ale póki co nie udało mi się żadnego zabić .
Stary niebieski troll też jest bardzo trudny do ubicia, muszę zobaczyć czy stalowa siekiera + osłabienie + 3 lvl ciosu w plecy dadzą radę. Ale nie sprawdzałem na 100% możliwości woja dlatego jeszcze nie wiem.
Suslanger
Cesarski strażnik w 1 misji jest nie do zabicia.
Nie jestem pewien czy damy radę tej bandzie kumpli Erfara jak wychodzimy z jaskini na mapie "Portal" . Mi się nie udało póki co.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mały
Moderator Naczelny
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:21, 12 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Poprawka
Gipath => Ruiny => zaba na pagorku. Nie jestem na 100% pewien, ale kojarze, ze jak sie dobrze podeszlo(pare prob) to dalo sie ja siepnac;d Ale glowy nie dam. Po maturach jak mi ise przypomni to poprobuje;]
Ingos => Katakumby => nietoperze w duzych stadach. Na 4 rozgach zabijasz bez problemu wiekszego;]
Suslanger => Kanion smierci => Cesarski straznik z 1 questa. Wydaje mi sie, ze go zabijalem, ale jak sprawdzalem jak jakis rok temu gralem, to w 30 prob nie moglem go zdjac... Wiec moze sobie ubzduralem;] i tu rowniez. Moze pozniej sam sprawdze jeszcze raz.
Suslanger => Portal => Straz miasta(obie czesci miasta i zachod i wschod) da sie zabic;] 4 rozgi z healem i dobrze rozdane staty. Majac 3 postacie bez problemu. Majac jedna radze stanac przy scianie.
Trudny poziom
Suslanger => Portal => banda erfara. Da rade ubic na dobrych statach i 4 rozgach.
Reszty nie pamietam;]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mały dnia Śro 12:25, 12 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yoshima
Powieściopisarz
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: sylanna
|
Wysłany: Śro 19:50, 12 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Suslanger => Portal => Straz miasta(obie czesci miasta i zachod i wschod) da sie zabic;] 4 rozgi z healem i dobrze rozdane staty. Majac 3 postacie bez problemu. Majac jedna radze stanac przy scianie. |
Potwierdzam.Zakiem na siebie mgle,fairekiem dobijac mgla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piorun
Początkujący
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 20:03, 12 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ok sprawdzę magiem
Co do tych jednorożców na trudnym to da się zabić. Co prawda musiałem próbować kilka razy, ale w końcu zginął.
A pytanie odnośnie mgły - jakie skille mieć i jakie runy włożyć żeby była najskuteczniejsza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razor
Mistrz Zwoju
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z nienacka Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:46, 14 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
EDIT v1.1
Cytat: |
Środkowe szczyty:
-Nie zabijesz 2 zielonych smoków. Jeden jest niedaleko obserwatorium a drugi nad przesmykiem prowadzącym do gór.
-Z jeziora można przejść do takiej jakby jaskini. Jest tam kufer z kluczem "piorun". Są dwie dziwne wyglądające bramy, przez które nie da się przejść. Jest też obelisk, którego nie można użyć(chyba trzeba jakiegoś przedmiotu). Jak weźmiemy rzeczy z kufra drogę wyjścia zablokuje nam żywioł kamienia, ale da się go zabić. Zza tych bram słychać dźwięk skrzydeł. Pewnie są tam harpie albo nietoperze. I nie wiem jak otworzyć tę bramę i je zabić . Może ktoś z was wie? |
Z tego co pamiętam, to żeby ruszyć ten obelisk trzeba miec trochę U/K i wtedy te bramy o których mówisz po włączeniu obelisku otwierają się. Same bramy i przejście, które znajduje się za nimi służy do tego, aby móc ominąć żywioła, który po zwinięciu klucza z piorunem uaktywnia się, tym samym blokując Ci przejście. W sumie nie wiem po co takie kombinacje skoro żywioł jest słaby, a za owymi bramami znajduję się kilka nietoperzy. Nie wiem.
Przechodząc dalej
Cytat: |
Odległe szczyty:
-Nie zabijesz 2 zielonych smoków
-Nie zabijesz niebieskiego smoka
-Nie zabijesz cyklopa.
-Obóz Khadagan do wyczyszczenia, włócznia z kości zielonego smoka + osłabienie + 2-3lvl ciosu w plecy w zupełności wystarczą. Tylko uważaj na konie bo jak cię zobaczą to żołnierze się na ciebie rzucą |
Co do cyklopa podczas misji ze świnkami, jeżeli ktoś grał kiedyś na kodach, to wie, że po zabiciu cycka, wyskakuje w dzienniczku tekst z informacją m.in. o tym, że cycek to poważny przeciwnik i trudno jest go zabić, więc na moje skoro istnieje taki podquest z takim info to znaczy, że istnieje możliwość jego zabicia , przy czym jeżeli byłoby to niemożliwe, to po co programiści dodawaliby taką informację? Przy innych pseudo nieśmiertelnych potworkach, które się zabije na kodzie nie ma żadnego info. Nie wiem, być może przez to że cycek to mob questowy, specjalnie został dodany podquest o jego ewentualnym zabiciu. Może kilku konkretnych magów z dobrymi ściankami byłoby go w stanie zabić, nie wiem nie testowałem, to tylko moje przypuiszczenia, ale przykładowo pod koniec Gip stać nas już praktycznie na wszystko, także zrobienie dobrej ścianki a nawet kilku niebyłoby problemem.
Cytat: |
Tunel:
-Żelaznych golemów i Diamentowego golema nie zabijesz. |
Tutaj taka ciekawostka . Da się ukraść diament temu golemowi, który jest odpowiedzialny za wybicie żywiołów po drugiej strony tej rzeczki z lawą, tylko nie pamiętam ile trzeba mieć U/K. W każdym razie jeżeli się komuś to uda, to jest ustawiony z kasą do końca Ing .
Cytat: |
Suslanger
Kanion śmierci:
-Nie jestem pewien cesarskiego strażnika w pierwszej misji Sprawdzę to.
-Podczas trzeciej misji da się wybić wszystkich, łącznie z pościgiem. Użyj fajerwerków. |
Jak przechodziłem pierwszy raz SP, to pamiętam tyle, że jak miałem przeciążenie i nie mogłem biegać, to nie było za mną żadnego pościgu w kanionie .
Przeszedłem SP ze 13x razy w tym 3-4 na kodach, więc żeby nie było że piszę pierdoły, fakt byłem wtedy noobkiem, ale chęć odkrycia nieznanego była ogromna , także chciało się grać, ale było to w c__j dawno temu z 7-8 lat jak nic. Teraz mi się nie chce wgl ruszać..
Co do mgiełki nie wiem jaką można best zrobić w SP, w każdym razie ja bym dążył do zrobienia jak najlepszej, czyli coś na wzór MP 180+/3 z WR nie pamiętam już dokładnie dmg, bo chyba ze 4 miechy EI (MP) nie ruszałem, anyway w SP raczej takiej nie zrobisz, chociaż jakbyś wbił 3 lv kwachu, 3 inta i full ele, to kto wie, tylko znowu nie wiem ile to jest expa, pamiętam tylko tyle, że jak kończyłem EI te kilka lat temu (mam na myśli tutaj SP) to expa miałem na poziomie 1kk+, także chyba nic z tego nie będzie .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Razor dnia Pią 16:50, 14 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piorun
Początkujący
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 12:34, 16 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Z tego co pamiętam, to żeby ruszyć ten obelisk trzeba miec trochę U/K i wtedy te bramy o których mówisz po włączeniu obelisku otwierają się. Same bramy i przejście, które znajduje się za nimi służy do tego, aby móc ominąć żywioła, który po zwinięciu klucza z piorunem uaktywnia się, tym samym blokując Ci przejście. W sumie nie wiem po co takie kombinacje skoro żywioł jest słaby, a za owymi bramami znajduję się kilka nietoperzy. Nie wiem. |
Racja rozwinąłem U/K i udało się.
Cytat: |
Co do cyklopa podczas misji ze świnkami, jeżeli ktoś grał kiedyś na kodach, to wie, że po zabiciu cycka, wyskakuje w dzienniczku tekst z informacją m.in. o tym, że cycek to poważny przeciwnik i trudno jest go zabić, więc na moje skoro istnieje taki podquest z takim info to znaczy, że istnieje możliwość jego zabicia Smile, przy czym jeżeli byłoby to niemożliwe, to po co programiści dodawaliby taką informację? Przy innych pseudo nieśmiertelnych potworkach, które się zabije na kodzie nie ma żadnego info. Nie wiem, być może przez to że cycek to mob questowy, specjalnie został dodany podquest o jego ewentualnym zabiciu. Może kilku konkretnych magów z dobrymi ściankami byłoby go w stanie zabić, nie wiem nie testowałem, to tylko moje przypuiszczenia, ale przykładowo pod koniec Gip stać nas już praktycznie na wszystko, także zrobienie dobrej ścianki a nawet kilku niebyłoby problemem. |
Sprawdzę to. Nie słyszałem o tym podqueście szczerze mówiąc. Ale znalazłem na YT taki filmik: http://www.youtube.com/watch?v=-hVbA-moBhM
To jest w MP, ale może w SP te to jest możliwe ?
Dodam od siebie że chyba nawet rózgi leczenia nie będą potrzebne, wystarczy dobrze ustawić się na tej skarpie nad kamieniołomem i zaatakować cyklopa, będzie do nas rzucał kamieniami ale nic nam nie zrobi(o ile się dobrze ustawimy) a my będziemy mogli w niego pruć.
Cytat: |
Tutaj taka ciekawostka Smile. Da się ukraść diament temu golemowi, który jest odpowiedzialny za wybicie żywiołów po drugiej strony tej rzeczki z lawą, tylko nie pamiętam ile trzeba mieć U/K. W każdym razie jeżeli się komuś to uda, to jest ustawiony z kasą do końca Ing Razz. |
Rozwinąłem U/K aż do 73 i nie udało się go okraść. A diament w sklepie to nie wiem ile chodzi, ale w Ing mielibyśmy kompletny luz, a potem nawet na Sus Chyba z 1 500 000 ?
Cytat: |
Jak przechodziłem pierwszy raz SP, to pamiętam tyle, że jak miałem przeciążenie i nie mogłem biegać, to nie było za mną żadnego pościgu w kanionie Smile. |
Szczerze mówiąc, mnie też nikt nie ścigał jak kiedyś grałem i nie zabiłem tych weteranów.
Cytat: |
Co do mgiełki nie wiem jaką można best zrobić w SP, w każdym razie ja bym dążył do zrobienia jak najlepszej, czyli coś na wzór MP 180+/3 z WR nie pamiętam już dokładnie dmg, bo chyba ze 4 miechy EI (MP) nie ruszałem, anyway w SP raczej takiej nie zrobisz, chociaż jakbyś wbił 3 lv kwachu, 3 inta i full ele, to kto wie, tylko znowu nie wiem ile to jest expa, pamiętam tylko tyle, że jak kończyłem EI te kilka lat temu (mam na myśli tutaj SP) to expa miałem na poziomie 1kk+, także chyba nic z tego nie będzie Razz. |
Grając jedną postacią to myślę że powinno starczyć rozwinąć int i m. kwasu do 3lvl'a i elementarną z 65, ale głowy nie dam. Ale gadamy tutaj że ledwo może dało by radę zabić cyklopa na Sus, a przed chwilą gadaliśmy o cyklopie na Gip jakby to było zupełnie możliwe ?
Trochę sprostowań.
Cytat: |
Popróbuję jeszcze zabić jednorożce, ale póki co nie udało mi się żadnego zabić Surprised. [trudny poziom]
Stary niebieski troll też jest bardzo trudny do ubicia, muszę zobaczyć czy stalowa siekiera + osłabienie + 3 lvl ciosu w plecy dadzą radę. Ale nie sprawdzałem na 100% możliwości woja dlatego jeszcze nie wiem. [trudny poziom] |
Da radę zabić, ale musiałem sporo razy próbować.
Cytat: |
Cesarski strażnik w 1 misji jest nie do zabicia. |
Zarówno na łatwym, jaki i trudnym poziomie trudności jest "nieśmiertelny". Najwyższy krytyk jaki wszedł to 443. A potem spokojnie cię zabijał 2-3 ciosami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Delanov19
Powieściopisarz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: znienacka
|
Wysłany: Sob 20:23, 22 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
ja zadalem 451
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razor
Mistrz Zwoju
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z nienacka Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:06, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi o cycka to nie ma różnicy jaką magią bijesz... Na sus masz dostępne czary z dużo większym efektem niż na gip oraz zupełnie inne runy, ale to nie znaczy, że na gip ubicie cycka jest nie możliwe, po prostu wszystko zależy od tego czy dałoby się zrobić na tyle dobrą ściankę by zadawać chociaż trochę większy dmg niż regen hp cycka, bo jeżeli da się taką zrobić, to nie ma problemu z cyckiem. Druga sprawa, jeżeli nawet solo nie dałoby się ubić cycka, to zawsze można spróbować w teamie na 2-3 chłopa/ścianki, zawsze to większa szansa , ofc nie mówie tu o jakichś badzirewiach ~20/2, bo z takim czymś to nawet nie opłaca się z bazy wychodzić, no chyba że idziesz sobie tylko zapalić ognisko.
Co do cesarki, to nie mam pojęcia czy można go ubić czy nie, po prostu nie pamiętam tej sytuacji, ale podejrzewam, że jak gość nie stoi nieruchomo i jest możliwość przywalenia w niego z backstaba, to powinno się udać, zawsze też można przetestować różne konfiguracje tzn. mam tu na myśli inny styl prowadzenia postaci z naciskiem na full atk i 3 lv backstaba, 3 lv miecza. Z takim confem mogłoby się udać, chociaż tylko sobie gdybam, bo tyłka mi się nie chce ruszyć, żeby to sprawdzić .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mały
Moderator Naczelny
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:39, 27 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Jak przechodziłem pierwszy raz SP, to pamiętam tyle, że jak miałem przeciążenie i nie mogłem biegać, to nie było za mną żadnego pościgu w kanionie Smile. |
Bo otwieracie klatki ze zwierzatmi czy tam whatever;] I wtedy oni sie niby zajmuja tymi zwierzakami i daltego was nic nie goni. Jak nie otworzycie klatek, to powinni was gonic. Z tego co pamietma 6 wojow po 320 hp. Ale da sie ich zabic;p Z wiedza z mulkti nie problem;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razor
Mistrz Zwoju
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z nienacka Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:29, 29 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Może coś w tym jest, chociaż odnoszę wrażenie, że owe klatki otwierałem za każdym razem . Pamiętam jednynie jeden fakt, że na wszystkie nazwijmy to "przechodzenia gry" miałem tylko jeden pościg w kanionie z którego nie udało mi się uciec. Miałem wtedy tak skopanego chara i cienkie EQ, że nie było sensu podejmować jakiejkolwiek walki z tymi fioletowymi gejaszkami. Jedyne co mi się podobało podczas tej "ucieczki" to to, że w miejscach gdzie wcześniej były zaznaczone skarby na mapce w dzienniczku (ofc chodzi mi tutaj o wcześniejszą próbę w kanionie) podczas ucieczki w którymś oboziku można było dropnąć best kuszę na sus .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
YatamanuS
Nowy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:09, 04 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
nie chce mi sie czytac calego tematu, ale jesli chodzi o czarnego trola to na 100% da się go zabić na latwym, bo zawsze go zabijam. wywabienie trola, uciekamy do wejscia a potem znow wchodzimy na ta mape i trol jest obrocony (wraca na miejsce), rzucamy sobie siłe i biegniemy z toporem na niego:), nie trzeba mieć nawet ciosu w plecy ale musi być siła lvl 3 lub 2 (nie pamietam juz). Bez siły zadamy max 169dmg a trzeba 187
cesarskiego tez nigdy nie dalem rady zabić ani cyklopa w gipath (bo w sus na miekko), nigdy tez nie dalem rady zabic tej harpii przed sus, ale ona raczej niesmiertelna.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez YatamanuS dnia Śro 16:18, 04 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ryndyuk
Nowy
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 5
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:16, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
kochani jedyne jednostki, których nie da się zabić to niebieski smok na gipath, zielony smok strażnik w środkowych szczytach, cyklop oraz żaba w pierwszej misji. tak poza tym to na Gipath jest wszystko do zabicia.
czasami niektóre potwory trzeba zabijać na łatwym jak ogry na pierwszej planszy czy golemy w tunelu. jednak latwy poziom to wciaz uczciwy poziom. gram na trudnym i przelaczam w skrajnych okazjach na latwy. tworzę video tutorial dla niewierzacych. zapraszam: Rogue Evil Islands na youtube.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nerond
Nowy
Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:43, 11 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Wiem, że po latach, ale miałem kolejne, najbardziej hardcorowe podejście ze swoich wszystkich na EI. Odnośnie tego:
Ryndyuk napisał: |
kochani jedyne jednostki, których nie da się zabić to niebieski smok na gipath, zielony smok strażnik w środkowych szczytach, cyklop oraz żaba w pierwszej misji. tak poza tym to na Gipath jest wszystko do zabicia.
czasami niektóre potwory trzeba zabijać na łatwym jak ogry na pierwszej planszy czy golemy w tunelu. jednak latwy poziom to wciaz uczciwy poziom. gram na trudnym i przelaczam w skrajnych okazjach na latwy. tworzę video tutorial dla niewierzacych. zapraszam: Rogue Evil Islands na youtube. |
Potwierdzam w 99%. Jedyne co, to żaba w pierwszej misji. Jeśli się trochę pobiega i pokombinuje z wczytywaniem i zapisywaniem, to czasem uda się ją 'ustawić' w takiej pozycji, że da się podejść pod górke i ją zdzielić, tak samo jak wilki na południu martwego miasta czy jaszczury w klatce.
Zerkałem swoją drogą na twój poradnik i porządne przejście gipath. Jedyna rzecz, której nie rozumiem, kilka razy napisałeś, żeby nie pytać Erfara o Airy. Dlaczego? Jak kiedyś zobaczysz ten post to odpowiedz. Sam zerkam na to forum raz na parę lat, więc może kiedyś zobaczę odpowiedź.
I dwie uwagi odnośnie matki armadillo. Pierwsza - zalecasz tu błędnie pancerz ze skóry tygrysa. Fakt faktem - matka zadaje kłute a skórzana zbroja ma wrażliwość na nie, ale mimo to, pancerz jaki daje względem kłutych jest większy mimo wrażliwości, niż w tygrysiej bez niej(11.3 vs 10.7 na nogach chociażby).
Druga sprawa - zupełnie nie potrzebujemy tu ośmiu różdżek i towarzyszy do siły/leczenia. Można ją zabić nawet solo! Metoda jest następująca:
1.Fajerwerki.
2.Ciągniemy matkę w miejsce, gdzie stali dwaj orkowie tuż obok armadillo. Patrząc od strony mostu, kierujemy ją w zagłębienie, gdzie stał prawy ork(to które nie ma wyjścia).
3.Równolegle ciągniemy fajerwerkami małe armadillo za matką.
4.Gdy oboje są w szczelinie - podbiegamy i aggrujemy małego w taki sposób, żeby matka nie mogła wyjść.
Efekt:Matka biega w kółko jak oszalała i nie może nas dosięgnąć ani się schować. Mały armadillo nas tłucze po mordzie ale nic nie robi.
5.Naprzemiennie osłabiamy ją i strzelamy piorunem z 4xE++. Taki wystarczy, żeby przebić jej regenerację. Ściana ognia średnio się nadaje, bo ciężko ją zablokować tak, żeby nie mogła się wcale ruszać, przez co zwykle wybiega z jej obszaru.
Sama metoda jest STRASZNIE upierdliwa, równoległe ciągnięcie fajerwerkami dwóch osobnych stworów jest katastrofalne, co chwile któreś odbiega. Ale da się. Airy po quescie z obserwatorium może nam dać z tego co pamiętam +10 do magii zmysłów? Ale nie później niż po zebraniu dokumentu khadagan(wtedy znika opcja dialogowa). Najlepiej odkładać to jak najpóżniej, by zaoszczędzić exp i dać magie zmysłów tak wysoko jak się da, aby jednocześnie udało się wbić wigor 3/odnowa 1/elementarna 72/73(ściana 4xE++ 72, piorun 4xE++ 1xE- 73). Po takich kombinacjach - odwalić fajerwerki z dużym obszarem. Z gorszymi fajerwerkami jest to wykonalne, ale katorga straszna. Ale oszczędzamy na ośmiu rózgach i nie trzeba nikogo zabijać ze swoich
Nie widziałem też, żebyś pisał cokolwiek o żywiołaku z przejścia do martwego miasta, ani wspominał o tym na YT. Jakby ktoś się zastanawiał - da się go zabić, bardzo prosto. Ma najwięcej hp ze wszystkiego w grze - 30k hp. I to jego słaby punkt, jak damy mu siłę, następuje jakiś overflow w grze z ilością hp i pojawia mu się ujemne. Wtedy wystarczy dowolne uderzenie, które zada mu obrażenia(większe niż zbroja) i zginie od razu. Niestety loot i exp jak za żywioła z normalnym hp.
Co do zielonego i niebieskiego smoka oraz cyklopa. Gdyby ktoś w ogóle się zastanawiał i planował próbować, napiszę wprost. Nie da się. Na 100%. Sprawdzałem.
Jeśli ktoś myśli, że może się da - moje uzasadnienie:
Jeśli podbijemy elementarną do 77 poziomu i magię ognia/piorunów na 2 poziom(jest to możliwe jeśli po wigorze olejemy odnowę) - najlepsze co możemy stworzyć to ściana z efektem 110(5xE++) lub piorun z efektem 88(też 5xE++).
Co dalej?
Smokom zadamy całe 38 obrażeń. Nawet na osłabieniu słabszy z nich(zielony) ma regenerację 22hp na sekundę. Nawet gdybyśmy mieli nieskończony wigor - jego regeneracja jest po prostu szybsza nawet niż animacje przy ciągłym waleniu piorunem.
A cyklop?
Ma dużo mniej hp i niższą regenerację. Problem? Odporny na... ogień i błyskawice... Żadna broń kłuta/cięta/obuchowa nie ma powyżej 49 obrażeń(zbroja cyklopa na łatwym). Wszystkie czary elementarne na gipath to ogień/błyskawica. Kwas jest tylko w rogu z 15 efektu. Gdyby z niego dało by się wyjąć mgłę - dałoby się zabić i cyklopa. Niestety, o ile mi wiadomo, nie ma na to sposobu. A co daje sama odporność? Podwaja zbroję u potwora. Czyli 49 -> 98. W piorunie mamy efekt 88, więc zero obrażeń. Ściana ognia 110? Próbowałem. Osłabiony cyklop ma 333hp. Zbugowałem go tak, że nie zadawał mi obrażeń. Stał w ścianie cały czas, czasem hp migało mu z 333 na 332. Tak jak przy smokach, tej regeneracji nie dałoby się przełamać nawet, gdybym miał nieskończony wigor.
Pytanie: Dlaczego ograniczać się do ściany 110 i pioruna 88?
Odp: Jakikolwiek czar z wyższym efektem nie jest możliwy na gipath. Przez całe gipath, zabijając praktycznie wszystko - zdobyłem niecałe sto tysięcy doświadczenia. Trzeci poziom magii ognia/piorunów? 60 tysięcy. Podbicie elementarnej o 5 punktów od 77? Z 30-40 tysięcy. A żeby dodać E+ trzeba mieć dodatkowe 10, więc oba! 15 w przypadku E++. Potrzebne by było dodatkowe 100 tysięcy doświadczenia, żeby ze ściany ognia 110 zrobić 120 efektu, a pioruna 88 - 96. Ponad dwa razy więcej niż zdobyłem czyszcząc do zera każdą mapę, zabijając wszystkie trolle, żywiołaki, golemy, jaszczury, khadagan, harpie, szkielety. Po prostu nie ma więcej źródeł expa na gipath i fin.
Maksymalny efekt to 110 dla ściany i 88 dla pioruna, więcej się nie da z możliwym do zdobycia doświadczeniem. Jedyny sposób na osiągnięcie magii elementarnej do ściany 120 i pioruna 96 to nie branie wigoru. A bez niego też ich nie zrobimy. A nawet jeśli byśmy zrobili - to dalej zbyt małe efekty do złamania regeneracji - nawet z nielimitowanym wigorem, a co dopiero bez niego. Skąd wiem, że nawet z nimi nie da rady? Bo sprawdzałem z konsolą, nawet piorun efekt 120 i ściana efekt 140 nie przebijają regeneracji smoków i cyklopa.
@edit odnośnie dwóch spraw, które przyszły mi do głowy:
1)Czarny troll na gipath - jestem przekonany, że da się go zabić również na trudnym. Ściana ognia, którą zrobiłem po zabiciu golemów była na tyle mocna, że zabiłem nią starego niebieskiego trolla na ingos na luzie. Problematyczne może być uzbieranie pieniędzy na piorun 3xE++ do bicia golemów bez tego(czarny troll znacznie przyspiesza ten proces, dając około 60k po zabiciu), ale nie sądzę, że jest to kwota nie do uzbierania, jak wybije się cały syf w martwym i na piaskach.
2)Widziałem tu też dyskusję o cesarskim strażniku na suslanger przed ucieczką w kanionie. Jest też on do zabicia, ale wymaga bardzo specyficznego buildu, zupełnie niepraktyczne. Wspominaliście krytyki po 450, rozumiem to już było po nabiciu ciosu w plecy na trzeci. Jest tu jednak pewien haczyk. Po mapie rozrzucone są 'studzienki' z wzmocnieniami. Ta pierwsza jest od siły i trwa 180 sekund. Musimy najpierw dokładnie wyczyścić mapę, wrócić się do studzienki, złapać siłę i biec na złamanie karku.
I myślę, że nie obejdzie się tutaj bez kombinacji cios w plecy 3 odnowa 3. Ja leciałem na odnowie 2 i za pierwszym razem, bez szczególnej próby optymalizacji trasy i przystanków co do jednego punktu wigoru - brakło mi 20 sekund. Myślę, że jeśli ktoś poleci oba skille na 3, przebiegnie to perfekcyjnie i do tego będzie miał farta(strażnik będzie stał plecami do nas), to może wypalić w niego zabójczego krytyka w plecy parę sekund, zanim zejdzie nam ta siła.
Druga metoda jest taka, żeby nabić jak najwyżej kontaktową i miecznika plus cios w plecy, tak żeby mieć chociaż w przybliżeniu zrównane staty, i metodą jak z ogrami w ruinach. Cios w plecy -> save, reload aż się trafi drugi cios krytyk za ~30 -> save itd, równolegle licząc na to, że on nie rozdupcy gracza.
Inna sprawa, że oba te buildy są bez sensu, tym bardziej, że na sus 4000 exp to już nie taki szał jak na gipath. Jedyna ich wartość jest taka, że "można". Normalnym buildem jest nie do ubicia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nerond dnia Pon 14:10, 13 Lip 2020, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|