|
Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hiacynt90
Początkujący
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z Dynowa Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:58, 29 Lis 2010 Temat postu: Program "Render 386/Avril" |
|
|
Szukałem, szukałem, aż znalazłem, i to nie jedyny program do obróbki
modeli 3D. Czy wie ktoś o programie takim, jak "Render 386/Avril"czy "X fig" lub podobnych tego typu. Oraz, czy jest możliwość pobrania takich programów w ogóle. Muszą się one specjalizować na zasadach grafiki wektorowej, z tego, co się dowiedziałem.
Posiadają możliwość zapisywania plików w formacie "Fig".
Coś takiego mógłbym wykorzystać, np. do stworzenia halabardy na Ingos,
albo samurajskiej katany na Sus, czy też zrobienia nowych jednostek
i istot. Tylko musiał bym popracować jeszcze nad dodaniem nowych głosów i dźwięków do nich. :wink: Jak by ktoś wiedział na ten temat więcej, to proszę dać znać bez wachania. Czekam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Miklosz
Mistrz Zwoju
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Wto 1:06, 30 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Z tego co mi wiadomo to pliki fig, zapisywane przez te programy, a pliki fig z EI to tylko zbieżność nazw. Nie wiem czy tam ruskie czegoś nie wymyśliły ostatnio bo dawno się już tym nie interesuje, ale plików fig nie dało się edytować żadnym programem. Jedyne osoby które oficjalnie dostały narzędzia od Nivalu do ich edycji to Ci którzy pracowali przy LiA.
Dobrym dowodem na to, że plików *.fig sobie nie poedytujesz zwykłymi programami, to możliwość dalszego rozłożenia tych plików na mniejsze.
Oczywiście mogę się mylić, ale tyle wiem na temat edytowania modeli.
Jeżeli już by Ci się udało jakoś dobrnąć do tego jak to się robi, to polecałbym rozpocząć od powiększenia/rozciągnięcia modeli aktualnych broni. W całym EI chyba tylko sztylety i włócznie mają zachowane proporcje, te młotki/toporki i mieczyki są śmiesznie małe
BTW. Czy modele da się tworzyć za pomocą grafiki rastrowej albo jakieś innej niż wektorowej? Bo jakoś nigdy o tym nie słyszałem i z tego co wiem to każdy program do modelowania bazuje na grafice wektorowej w 3d i nakładaniem tekstur w grafice rastrowej. Ogólnie grafika to nie jest moja mocna strona więc zapewne się mylę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Miklosz dnia Wto 1:13, 30 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|