Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam.
O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problemik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Pytania i Odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 14:25, 18 Lis 2007    Temat postu: Problemik

Gdy robię postac na multi to nie mogę użyc czaru (tj. nie ,,wchodzi'' on na listę aktywnych czarów) który wybrałem po stworzeniu postaci. Czemu? Smutny
Powrót do góry
Razor
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: XY

PostWysłany: Nie 15:08, 18 Lis 2007    Temat postu:

Masz (pewnie) za mało umiejętności magicznych żeby użyć czaru Wesoly.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Razor dnia Nie 15:22, 18 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 15:18, 18 Lis 2007    Temat postu:

To jak temu zaradzic? W co dac punkty lub czego się nauczyc? Wesoly
Powrót do góry
Razor
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: XY

PostWysłany: Nie 15:23, 18 Lis 2007    Temat postu:

Jeżeli np. czar jest ze szkoły magii elementarnej :arrow:
To pakujesz w umiejętnościach magii elementarnej :arrow: dotąd aż będziesz mógł użyć czaru Wesoly. Ilość point'sów które będziesz musiał wpakować zależy od tego ile masz inteligencji np. mag który ma 35 inteligencji wpakuje o 10 point'sów mniej w skill'e magiczne niż ktoś kto ma tylko 25, więc jeżeli ta strzała ma złożoności 17 to ktoś kto ma 25 inteligencji będzie musiał przypakować w umiejkach magicznych do 17 a komuś kto ma 35 inteligencji wystarczy tylko 7 Wesoly. Wniosek z tego taki że im więcej masz inteligencji tym mniej musisz pakować w danego skill'a magicznego żeby użyć jakiegoś czaru Wesoly.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 10:54, 24 Lis 2007    Temat postu:

Kolejne pytanko. W grze jest umiejętnośc która zwiększa życie. Lepiej ją brac teraz czy potem? (gram wojem).
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 13:54, 24 Lis 2007    Temat postu:

Evil napisał:
Kolejne pytanko. W grze jest umiejętnośc która zwiększa życie. Lepiej ją brac teraz czy potem? (gram wojem).


Ja jak gram to tę umiejętność zawsze na początku biorę,potem biorę włucznie (umiejętność) itd...
Powrót do góry
Miklosz
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: XY

PostWysłany: Sob 19:10, 24 Lis 2007    Temat postu:

ale oczywiście jak bierzesz jakąś umiejętność to dajesz w niej od razu 3 lvl, dopiero wtedy bierzesz następną

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razor
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: XY

PostWysłany: Sob 19:39, 24 Lis 2007    Temat postu:

Build dla woja z włucznią:

Staty 25/35/15 - siła/zręczność/inteligencja

Umiejki:

:arrow: Włucznie 3lvl
:arrow: Zdrowie 3lvl
:arrow: Siła 3lvl
:arrow: Zręczność 3lvl
:arrow: Inteligencja 3lvl

Niektórzy preferóją najpierw hp a później spear Wesoly np. Mały Wesoly. Ja wole najpierw spear a później hp Wesoly, bo się idzie szybciej na ing Wesoly(ja poszłem przy 17k exp [robiłem z palcem w du**e umarlaka i miasto]). A później po inteligencji cza sie szkolić na maga...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miklosz
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: XY

PostWysłany: Sob 20:46, 24 Lis 2007    Temat postu:

bo ja wiem, po inteligencji będziesz miał wystarczająco dużo expa żeby iść na żywiołaka. A jeżeli w końcu chcesz przerobić woja na maga bitewnego to ja radze wziąść jeszcze przed siłą wigor odnowe i magie kwasu. Ja próbuje teraz robić 100% czystego woja, na razie wziąłem zdrowie 3 i włócznie 2, potem pomyślę nad ciosem w plecy, a żeby dobrze używać ciosu w plecy trzeba nosić lekki pancerz albo dać trochę w obciążenie. Wojownik w evilu to jest klasa strasznie niedoceniona i jeżeli masz zamiar grać nim dłużej, lepiej dobrze przemyśleć brane cechy .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 12:30, 25 Lis 2007    Temat postu:

@razor
ja wojem
staty 25/35/15
dajac najpierw hp potem wlucznie
stwierdzilem majac niecale 14kexp ze nudno juz na tych rzekach i wyspach(gralem nia na swoim regu, i nie mogelm przejsw na kolejny obszar dopuki nie rozwalilem 2 misji samemu an porpzednim:P) no to poszedlem na gogo
rozjebalem sam
potem zarazp ogogo wzialem sobie dla sprawdzenia misje martwe
zrobilem, ale cudem w pewnym momencie zle podeszlem i 6 p odlecialo:P 4 duze 2 male:P ale przy scianie stalem:P po martwym umarlaka.... i tak przy 15k exp poszedlem na ing praktyznie omijajac 4 obszar gipath(i tak wg mnie najnuidniejszy)
tak wiec jak widzisz... moim buildem tez idize ladnie szybko na ing isc:P
BTW (miklosz)
wojem wcale nie trzeba duzo myslec nad skilami:P
wiadomo ze mozna wziasc 6 skili do 3 poz i 1 skil do 2 jesli sie nie myle
potem jest minus
no to wyliczmy bez kolejnosci jakie skile mu sie przydadza
1 hp ofc
2 bron ktora walczy
3 dizalania (jak nie ma wluzcni)
4 cios w plecy (przydatny przy zywiole)
5 dex
6 str
7 i tu dylemat bo teoretycznie woj nic iwecej nie potrzebuje wiec mozna dac jzu to obciazenie zeby podbiegl:P

no i nie zpaominajmy ze wojowi walczacemu wlucznia odchodza dzalania cyzli ma o 1 skil wiecej dowyboru i tutaj niechdaje co chce:P samowolka:P

ja mysle ze wiecej skili wojowi nie potrzebne bo po co
nad kolejnoscia nie myslalem
to ofc jest czysty woj:P
bez domieszek maga:P

to takie gdybanie tylko a nie zadne rady:P
wiec prosze to bezlitosnie skomentowac i wypisac jakie jeszce skile sie przydadza, lub jakie z mojej listy nie maja prawa bytu:P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miklosz
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: XY

PostWysłany: Nie 13:15, 25 Lis 2007    Temat postu:

Może by tak zamiast działań, dla woja bijącego z włóczni, magię astralną? lepsze spowolnienie, przyspieszenie i osłabienie. W ogóle powinien być od sus czar zręczność, który zwiększa atak, obronę i wigor xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razor
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: XY

PostWysłany: Pon 7:00, 26 Lis 2007    Temat postu:

@Mały Wesoly
Ja robiłem czwarty obszar i nic nieomijałem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 19:53, 26 Lis 2007    Temat postu:

a ja to omijalem cos?Jezyk
walilem we wszystko po drodze:P
no procz krolowej bo to to rafl ledwo wykonuje wlucznia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 0:17, 18 Mar 2008    Temat postu:

ja zrobiłem sobie pełnego woja bez magi ale za to z kusza Wesoly i zacząłem tak:
1 Zdrowie
2 Działania
i dalej ma to wyglądać tak:
3 Włócznia
4 Kusza
5 Dex
6 Cios w plecy
7 Str
Powrót do góry
Boxer
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Wto 2:40, 18 Mar 2008    Temat postu:

Działania do wywalenia, nic ci nie dadzą. Weź sobie zamiast działań str wcześniej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Pytania i Odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin