Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 14:25, 18 Lis 2007 Temat postu: Problemik |
|
|
Gdy robię postac na multi to nie mogę użyc czaru (tj. nie ,,wchodzi'' on na listę aktywnych czarów) który wybrałem po stworzeniu postaci. Czemu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Razor
Mistrz Zwoju
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z nienacka Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:08, 18 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Masz (pewnie) za mało umiejętności magicznych żeby użyć czaru .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Razor dnia Nie 15:22, 18 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 15:18, 18 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
To jak temu zaradzic? W co dac punkty lub czego się nauczyc?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razor
Mistrz Zwoju
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z nienacka Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:23, 18 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Jeżeli np. czar jest ze szkoły magii elementarnej :arrow:
To pakujesz w umiejętnościach magii elementarnej :arrow: dotąd aż będziesz mógł użyć czaru . Ilość point'sów które będziesz musiał wpakować zależy od tego ile masz inteligencji np. mag który ma 35 inteligencji wpakuje o 10 point'sów mniej w skill'e magiczne niż ktoś kto ma tylko 25, więc jeżeli ta strzała ma złożoności 17 to ktoś kto ma 25 inteligencji będzie musiał przypakować w umiejkach magicznych do 17 a komuś kto ma 35 inteligencji wystarczy tylko 7 . Wniosek z tego taki że im więcej masz inteligencji tym mniej musisz pakować w danego skill'a magicznego żeby użyć jakiegoś czaru .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 10:54, 24 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Kolejne pytanko. W grze jest umiejętnośc która zwiększa życie. Lepiej ją brac teraz czy potem? (gram wojem).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 13:54, 24 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Evil napisał: |
Kolejne pytanko. W grze jest umiejętnośc która zwiększa życie. Lepiej ją brac teraz czy potem? (gram wojem). |
Ja jak gram to tę umiejętność zawsze na początku biorę,potem biorę włucznie (umiejętność) itd...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miklosz
Mistrz Zwoju
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:10, 24 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
ale oczywiście jak bierzesz jakąś umiejętność to dajesz w niej od razu 3 lvl, dopiero wtedy bierzesz następną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razor
Mistrz Zwoju
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z nienacka Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:39, 24 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Build dla woja z włucznią:
Staty 25/35/15 - siła/zręczność/inteligencja
Umiejki:
:arrow: Włucznie 3lvl
:arrow: Zdrowie 3lvl
:arrow: Siła 3lvl
:arrow: Zręczność 3lvl
:arrow: Inteligencja 3lvl
Niektórzy preferóją najpierw hp a później spear np. Mały . Ja wole najpierw spear a później hp , bo się idzie szybciej na ing (ja poszłem przy 17k exp [robiłem z palcem w du**e umarlaka i miasto]). A później po inteligencji cza sie szkolić na maga...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miklosz
Mistrz Zwoju
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:46, 24 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
bo ja wiem, po inteligencji będziesz miał wystarczająco dużo expa żeby iść na żywiołaka. A jeżeli w końcu chcesz przerobić woja na maga bitewnego to ja radze wziąść jeszcze przed siłą wigor odnowe i magie kwasu. Ja próbuje teraz robić 100% czystego woja, na razie wziąłem zdrowie 3 i włócznie 2, potem pomyślę nad ciosem w plecy, a żeby dobrze używać ciosu w plecy trzeba nosić lekki pancerz albo dać trochę w obciążenie. Wojownik w evilu to jest klasa strasznie niedoceniona i jeżeli masz zamiar grać nim dłużej, lepiej dobrze przemyśleć brane cechy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mały
Moderator Naczelny
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:30, 25 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
@razor
ja wojem
staty 25/35/15
dajac najpierw hp potem wlucznie
stwierdzilem majac niecale 14kexp ze nudno juz na tych rzekach i wyspach(gralem nia na swoim regu, i nie mogelm przejsw na kolejny obszar dopuki nie rozwalilem 2 misji samemu an porpzednim:P) no to poszedlem na gogo
rozjebalem sam
potem zarazp ogogo wzialem sobie dla sprawdzenia misje martwe
zrobilem, ale cudem w pewnym momencie zle podeszlem i 6 p odlecialo:P 4 duze 2 male:P ale przy scianie stalem:P po martwym umarlaka.... i tak przy 15k exp poszedlem na ing praktyznie omijajac 4 obszar gipath(i tak wg mnie najnuidniejszy)
tak wiec jak widzisz... moim buildem tez idize ladnie szybko na ing isc:P
BTW (miklosz)
wojem wcale nie trzeba duzo myslec nad skilami:P
wiadomo ze mozna wziasc 6 skili do 3 poz i 1 skil do 2 jesli sie nie myle
potem jest minus
no to wyliczmy bez kolejnosci jakie skile mu sie przydadza
1 hp ofc
2 bron ktora walczy
3 dizalania (jak nie ma wluzcni)
4 cios w plecy (przydatny przy zywiole)
5 dex
6 str
7 i tu dylemat bo teoretycznie woj nic iwecej nie potrzebuje wiec mozna dac jzu to obciazenie zeby podbiegl:P
no i nie zpaominajmy ze wojowi walczacemu wlucznia odchodza dzalania cyzli ma o 1 skil wiecej dowyboru i tutaj niechdaje co chce:P samowolka:P
ja mysle ze wiecej skili wojowi nie potrzebne bo po co
nad kolejnoscia nie myslalem
to ofc jest czysty woj:P
bez domieszek maga:P
to takie gdybanie tylko a nie zadne rady:P
wiec prosze to bezlitosnie skomentowac i wypisac jakie jeszce skile sie przydadza, lub jakie z mojej listy nie maja prawa bytu:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miklosz
Mistrz Zwoju
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:15, 25 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Może by tak zamiast działań, dla woja bijącego z włóczni, magię astralną? lepsze spowolnienie, przyspieszenie i osłabienie. W ogóle powinien być od sus czar zręczność, który zwiększa atak, obronę i wigor xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razor
Mistrz Zwoju
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z nienacka Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:00, 26 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
@Mały
Ja robiłem czwarty obszar i nic nieomijałem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mały
Moderator Naczelny
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:53, 26 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
a ja to omijalem cos?
walilem we wszystko po drodze:P
no procz krolowej bo to to rafl ledwo wykonuje wlucznia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 0:17, 18 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
ja zrobiłem sobie pełnego woja bez magi ale za to z kusza i zacząłem tak:
1 Zdrowie
2 Działania
i dalej ma to wyglądać tak:
3 Włócznia
4 Kusza
5 Dex
6 Cios w plecy
7 Str
|
|
Powrót do góry |
|
|
Boxer
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 2:40, 18 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Działania do wywalenia, nic ci nie dadzą. Weź sobie zamiast działań str wcześniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|