|
Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 13:38, 31 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Buu, szkoda. Miała być możliwość grania w kilkanaście osób nawet i w ogóle screeny były obiecujące z mp. Ale single jest na tyle pasjonaujący, że można odżałować, i zagrać i tak trzeba:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mały
Moderator Naczelny
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:14, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
hmmmm
probowali przerobic naszego pieknego ei na prawie mmo? po kilkanascie osob?
hmmm zreszta kilkanascie osob na jednym serwie w podobnym, zblizonym do siebie expie? nie w tych czasach;]
no ale moze by to troszke odswierzylo ei i by ludzie wrocili;] no ale nic;] nie zrobili mp z tego co mi wiadomo;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mak
Początkujący
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:57, 23 Lut 2009 Temat postu: FULLLLLVERRRRRSSSION PL |
|
|
Rododendro napisał: |
nie znalazłem ale sie nie poddam ! xD same dema są... |
Razor napisał: |
Nikt Ci nie da linka, bo już praktycznie nie ma skąd pobrać full version'a Razz, jedynie demo można jeszcze gdzieś znaleźć Razz, kiedyś z jakiegoś torrent'a można było sobie pobrać, ale jakiś cwelunio go usunął |
same dema?
OTO LINK Z FULL I SPOLSZCZENIE
[link widoczny dla zalogowanych]
Opis instalacji:
1. Zamontować obraz w deamon tools.
2. Zainstalować grę.
3. Rozpakować spolszczenie i patche.
4. Zainstalować najpierw patche, potem spolszczenie.
5. Grać!
Miniporadnik i solucja pierwszych misji, wykonane przeze mnie:
Gdy się obudzimy od razu rzuca się w oczy, że jesteśmy uzbrojeni w rytualny nóż, a na sobie mamy jedynie cieniutkie lniane spodnie (brzmi znajomo?). Uwagę zwraca to, że nóż zadaje sporo większe obrażenia, niż w poprzedniej części gry. Ponadto o dziwo nasze zdrowie i wigor zostały mocno zredukowane. W dodatku atak i obrona też jakieś takie niezbyt wysokie, a jedyny czar jaki posiadamy - leczenie jest dwukrotnie słabszy, niż oryginalnie. Chociaż z takim hp i maną ciężko by było nam używać czegokolwiek mocniejszego... Otóż walki w Forgotten in Astrale stały się o wiele bardziej dynamiczne. Zwiększone obrażenia i zmniejszone zdrowie sprawiają, że starcie kończy się zwykle po 2-3 trafieniach. Trzeba więc uważać nawet na pozornie słabych przeciwników. No, ale wracając do przebudzenia. Na początku cały czas idziemy ścieżką, zabijając po drodze szczurki i miniaturowe armadillo. Przy pierwszym rozwidleniu skręcamy i podchodzimy do obozu... łowcy? Wierbowszczik, bo tak się on nazywa, daje nam akta dzięki którym będziemy mogli spokojnie przejść koło wartowników stacjonujących nieco dalej na drodze. Następnie mijamy cmentarz wokół którego kręcą się szkielety. Spokojnie! Nie te terminatory z którymi musiał się mierzyć wybraniec! Są to malutkie szkieleciki po 8hp. Daelej, za mostem natrafimy na żabę. Najlepiej zabić ją ciosem w plecy. Idziemy prosto i przy kolejnym rozwidleniu skręcamy w lewo. Lata tam sobie harpia. Nie warto nawet próbować się z nią mierzyć. Musimy się dostać do kufra za nią i zabrać z niego klucz do portalu. Naturalnie trzeba się koło niej przekraść. Gdy już mamy klucz wracamy do rozwidlenia i skręcamy w drugą odnogę. Z prawej strony portalu znajduje się obelisk. Aktywujemy go wcześniej zdobytym kluczem i przechodzimy do następnej lokacji. Znajdziemy się w zagrodzie niewolników. Rozmawiamy z Kiel, która proponuje nam ucieczkę. Chwilę później zagaduje nas sierżant. Wynika z tego tyle, że za nic nas nie chce nas wypuścić. Następnie trzeba porozmawiać z urzędnikiem i tutaj lepiej się na chwilę zatrzymać. Otóż mamy możliwość wybrania głównych cech dla naszych nowych bohaterów. Do wyboru jest Siła (wpływa na ilość zdrowia oraz obciążenie), Zręczność (wpływa na ilość wigoru oraz celność i szybkość ciosów) i Inteligencja (wpływa na ilość zdobywanego doświadczenia i pozwala rzucać bardziej złożone czary) dla Kira i to samo dla Kiel z wyjątkiem Siły. Jedyna kombinacja jakiej poza tym nie udało mi się znaleźć to Zręczność - Kir i Inteligencja - Kiel. Poza tym wybór głównej cechy ogranicza dodatkowe zdolności jakie możemy wykupić, są to:
dla Siły - wszystkie bronie do walki wręcz z wyjątkiem noży, zdrowie, regeneracja, działania i obciązenie
dla Zręcznosci - miecze, noże, łuki, kusze, działania, obciążenie i cios w plecy
dla Inteligencji - wszystkie szkoły magii, wigor i odnowa
A tak wygląda dokładne rozdysponowanie cech w zależności od dokonanego wyboru:
Siła - S:30 Z:20 I:25
Zręczność - S:20 Z:30 I:25
Inteligencja - S:20 Z:25 I:30
Bynajmniej mi tak wyszło, a każdej cechy próbowałem raz. Być może wam wypadnie inaczej. W każdym razie po wybraniu cech Kir i Kiel robią wyrwę w płocie i uciekają, a miasto atakuje coś na kształt Klątwy z Curse of the Lost Soul. Teraz musimy uciekać na południe i przejść przez most. Uwaga! Zaraz za nim zaczną się pojawiać wrogo do nas nastawieni strażnicy. Na szczęście w nocy są ślepi jak krety więc bardzo łatwo ich ominąć. Naszym kolejnym celem jest zdobycie mapy katakumb, którą ma przy sobie jeden z kapitanów. Od razu mówię, że ma ją ten na północy, więc najlepiej skierować się od razu do niego. Po drodze trzeba wyminąć kilku kolejnych gwardzistów, a gdy już znajdziemy się w pobliżu kapitana wykradamy mu mapę i wracamy. Wejście do katakumb znajduje się w jednej z chat na południu. Po krótkiej rozmowie Kir i Kiel zejdą do podziemi. Aż roi się tu od szczurów, ale głównym zagrożeniem dla nas są nietoperze. Trzeba je jak najszybciej zabić, gdyż już 2 strzały położą trupem jednego z naszych bohaterów. Po drodze natkniemy się na windę, którą uruchamiamy pobliskim przełącznikiem. I tutaj jedna uwaga, gdy winda wjedzie na górę trzeba kliknąć w miejscu z którego winda wystartowała. Inaczej postacie na nią nie wejdą. Sam męczyłem się z tym dobre kilka minut. Gdy już zjedziemy na dół idziemy dalej, zabijając po drodze kolejne szczury. Podnosimy kratę blokującą przejście i nie zapominamy zabrać rzeczy z kufra. Znajduje się tam nóż i trochę lnianych ubrań. Zabijamy resztę stworków i wychodzimy z katakumb. Znajdujemy się teraz poza murami twierdzy. Przechodzimy przez następny most, uważając na wartowników i udajemy się na północ. Po drodze możemy się pokusić o zabicie kilku obywateli, ale przedtem koniecznie musimy zapisać grę! W majątku rozmawiamy ze wszystkimi i wchodzimy do sklepu. Okazuje się, że ceny są wyjątkowo niskie. Skórzaną zbroję możemy kupić już za kilkadziesiąt sztuk złota, a runy do czarów za 100. W dodatku każda część zbroi wymaga teraz mniej surowców (hełm:2, pancerz:4, legginsy:4, koszula:4, rękawice:1, spodnie:4, buty:1) Niestety jedyny dostępny metal to brąz, a jedynym schematem broni jest rytualny nóż. Za to ciekawie przezentują się czary. Wygląda na to, że zostały przemieszane, gdyż w sklepie do kupienia są Ognista Strzała, Fontanna z Kwasem i Bariera Piorunów (mają taki sam efekt). Znaczy to tyle, że podczas gry magiem nie trzeba koniecznie wykupywać magii kwasu, jak to miało miejsce w poprzedniej części gry, gdyż czary na kolejnych mapach i tak będą miały różnorodne żywioły. Przynajmniej tak ja to widzę. No i to chyba na tyle. Dziękuję wszystkim którzy dotrwali do końca, a teraz ściągać i szerzyć w polsce kolejnego Evila!
Screeny: [link widoczny dla zalogowanych]
źródło : simpletorrent.pl
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mak dnia Pon 11:03, 23 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
EICD
Nowy
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:18, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
ktoś to jeszcze ma ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razor
Mistrz Zwoju
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z nienacka Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|