|
Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 20:19, 10 Sie 2009 Temat postu: Umagicznienie itemu:] |
|
|
Siema.Zeby nie bylo watpliwosci w EI gram od wczoraj
I nie ogarniam jak wcisnac jakis czar w item...Jakby mogl ktos na chlopski rozum wytlumaczyc co potrzeba i wogole co warto robic.Myslalem nad toporem z Sila albo Oslabieniem,warto?
Jak z Leczeniem w itemach ?
Co oznaczaja znaki np E+,E-,O- przy runach,jakie jest znaczenia i jaka z tego informacja...
Bardzo prosil bym o pomoc dla newbie :}
Thx for the mountain.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Yoshima
Powieściopisarz
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: sylanna
|
Wysłany: Pon 21:16, 10 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Uzytkownicy forum ktorzy mnie nie lubia-bardzo przepraszam ze sie odzywam ale jak co to dokonczycie to co napisze.
mozzarella.
e+ to granatowa runa ktora po dodaniu do czaru zwieksza jej efekt.przyklad:
zwykle leczenie efekt 20.po dodaniu runy e+ leczenie bedzie mialo efekt 40.czyli bedzie cie bardziej leczyc.jednak z kazda taka runa placisz wiecej many za uzycie czaru.
e-.dodajac ta rune do czaru bedziesz mogl placic mniej many za uzycie czaru.przyklad:
ognista strzala za ktora placisz 40 many.z runa e- zaplacisz 20 many.
c+.mozesz wrzucic ta rune np. do leczenia.wtedy leczenie bedzie leczyc 2 osoby zamiast jednej.dodajac ta rune placisz wiecej many.
wr.przypuscmy ze wlozyles do ognistej strzaly c+ czyli 2 cele.jesli bedziesz walczyl z dzikiem,i rzucisz na niego ta ognista strzale,jedna strzala poleci na dzika a druga na ciebie co odejmie ci punkty zycia.mozesz tego uniknac wsadzajac do tej strzaly wlasnie wr.runa sprawi ze strzaly beda trafiac tylko twoich wrogow.mozesz go tez wrzucic do oslabienia,paralizu itp.
pr:.runa ta w przeciwienstwie do wr sprawi ze czar zadziala tylko na ciebie i twpich przyjaciol.bez tej runy,gdybys walczyl z dzikiem i rzuccil na siebie tpo leczenie z dwoma celami,uleczylbys siebie i dzika.wiec z runa pr: to juz chyba wiesz co bedzie .
teraz runy "wyzwalacz" i "kontynuacja".przypuscmy ze zyczysz sobie stalowy helmktory bedzie cie leczyc gdy uderzy cie nieprzyjaciel.taki helm mozesz miec ale bedzie to lekko skomplikowana operacja.
wpierw wejdz w sklepie do dzialu konstruktor przedmiotow.nastepnie na polce na gornej czesci ekranu bedziesz mial regal z przedmiotami.po lewej i prawej stronie regalu znajdziesz 6 roznych ikonek.srodkowa(badz dolna)ikonka po lewej stronie pokazuje ci regal schematow ciezkiej zbroji.zobaczysz tam helmy.
w tym momencie musisz wybrac sobie helm.jesli juz sobie wybierzesz helm,kliknij na niego lewym przyciskiem myszy.zostanie on przeniesiony do konstruktora.wpierw musisz wybrac material dla helmu.najwyzsza ikonka po prawej stronie regalu pokazuje ci materialy do ubran i broni.do helmu wybierz braz/zelazo/stal.twoj helm bedzie gotowy do kupienia.jednak mozesz go ulepszyc magicznie.zostaw helm jak jest,nie ruszaj go.
zejdz do konstruktora czarow.znajdziesz tam czary.jedna z ikonek po lewej stronie regalu czarow bedzie zaweierala klucz leczeniakolor szary).wybierz go i dodaj do niego runy wyzwalacz i e-(mozliwe ze mozesz dodac jeszcze rune efektu ale juz zapomnialem czy wystarczy miejsca).leczenie bedzie gotowe.nacisnij ikonke potwierdzenia.
ostatnie co musisz zrobic to wrocic do konstruktora przedmiotow gdzie twoj helm czeka na umagicznienie.kliknij na ikonce leczenia by wlozyc je w helm,potwierdz zakup magicznego helmu i wszystko jest gotowe .
ps.i zawse zwracaj uwage na zloznosc przedmiotu.nie mmozesz jej przekroczyc(czyli inaczej,im wiecej zloznosci ma przedmiot,tym wiecej run mozesz do niego dodac).
wiem ze to bedzie skomplikowane za pierwszym razem,ale przywyczaisz sie do tego.
jesli czegos tu brakuje to przepraszam i prosze dopisac.
Yoshima.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yoshima dnia Pon 21:24, 10 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gwyneth
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gipath Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 13:27, 11 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
ok,dzieki.
Moze na przykladzie.
Jestem w konstruktorze czarow.
W miejscu na klucz czaru - klucz czaru leczenie.
I teraz chcialbym dorzucic E+,ktory mam w inv , ale nie moge.
Dlaczego ?
Czego brakuje,czego jest za malo ?Co robie nie tak ?
update...ok,juz wiem o co chodzilo,mialem za nisko rozwinieta magie astralna,juz moge dorzucac runy do czarow.
Probowalem dodac Sile do mojego toporka i Leczenia do helmu ale nic z tego,ikona czaru byla podswietlowa na czerwowo w kreatorze broni/zbroi.O co chodzi tym razem ?
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 15:12, 11 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vereo
Powieściopisarz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:51, 14 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Złożoność samego klucza czaru jest większa niż maksymalna złożoność danego przedmiotu.
PS Czytaj napisy w grze, tam naprawdę wiele jest wyjaśnione właśnie dla takich jak ty :roll:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gwyneth
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gipath Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:58, 14 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Przedmioty też mają poziom magii tak samo jak gracz tylko że gracz może się wyszkolić do większej wartości a przedmiot ma stałą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yoshima
Powieściopisarz
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: sylanna
|
Wysłany: Wto 10:54, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
tak jak gwyneth powiedzial .zwracaj uwage na zloznosc przedmiotu.
np. zloznosc topora-40.
wiec do toppora mozesz wrzucic czar ze zloznoscia 40 .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bramkarz7
Nowy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:00, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Trochę czasu od napisania ostatniego postu minęło, ale mam dwa pytanka:
1. Czy jeśli dodam do broni np. osłabienie, to czy za każdym razem będzie to osłabiać przeciwnika oraz czy będzie brać to wigor? Jeżeli tak, to ile?
2. Jaka jest różnica między zwykłym czarem a czarem, który użyty jest z rózgi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maska
Adept Słowa
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:51, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
1. Będzie osłabiać za każdym razem z uwzględnieniem energii przedmiotu. To znaczy, dopóki broń ma wystarczającą energię na wyzwolenie czaru to będzie ten czar rzucać.
2. W efekcie nie ma różnicy, ale jest pewien drobiazg, który ułatwia grę (na hg-modzie rzecz jasna. Polecam dla wojowników). Chodzi o to, że możesz złożyć sobie potężniejszy czar (niż ten, który możesz rzucić ręcznie ) i wrzucić go do rózgi, a następnie wyzwolić w dowolnej chwili. Jest jeszcze kwestia runy ik na standardzie, ale to już zapewne jest dobrze wytłumaczone, gdzieś na tym forum.
Warto odnotować też i to, że czar rzucany z rózgi czerpie energię z rózgi, zaś czar rzucany ręcznie absorbuje naszą energię.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maska dnia Pią 0:10, 25 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|