Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MagicWizzy
Gość
|
Wysłany: Nie 15:15, 18 Mar 2007 Temat postu: Jak stworzyc rebacza? |
|
|
jak stworzyc rebacza czyli postac z toporem?| bo nie wiem a chcialbym sprobowac nim pograc prosze o podpowiedz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Gość
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Gość
|
Wysłany: Pon 11:06, 26 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
ja mam woja rembacza na sus
staty : 25 sila 35 zrecznosc 15 inteligencja
um:
- rembacz
- zdrowie
- dzialania
- zrecznosc
- sila
i co dam dalej chcecie
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Gość
|
Wysłany: Czw 14:54, 12 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
staty : 25 sila 35 zrecznosc 15 inteligencja
Niezły build, chociaż ja swojemu rębaczowi dałem 35 siły, a 25 zręczności w nadziei, że będzie dobrą tarczą.
Ale jestem pełen podziwu dla Ciebie, Derwin - zdobywanie doświadczenia postacią mającą 15 inteligencji to istna mordęga, a ty jesteś juz na sus [/quote]
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Mały
Moderator Naczelny
![Moderator Naczelny Moderator Naczelny](http://img529.imageshack.us/img529/2439/modnxy8.gif)
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:42, 12 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
zaaaaaaaaaaal.....
mordega..... wez sobie zobacz niektore postacie graczy wol.... wojowie, a maja kilkaset mln.... wiec opanuj sie czlowieku.... ty chyba nie wiesz co to duzo expa:P ale jednego mu pogratulije napewno, gdy zaczynal chodzic juz po 2 mapie sus biegal z toporkiem ze stali ing, a to naprawde ciezko wchodza kryty czyms takim:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Gość
|
Wysłany: Pią 17:30, 13 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Wy wszyscy jesteście żalu warci =PP Po co wojowi działania? OmG... Strata expa... I to ile... Zwłaszcza gdy postać ma 15 inteligencji....
Zapraszam do http://www.gotlguild.fora.pl/budowa-woja-t40.html - rozwijajcie postać tak jakby topór był włucznią....
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Miklosz
Mistrz Zwoju
![Mistrz Zwoju Mistrz Zwoju](http://img218.imageshack.us/img218/7127/mistrzzwojucv1.gif)
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:48, 13 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Działania są przydatne gdy nie używamy włóczni. Więc moim zdaniem opłaca się w to inwestować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Mały
Moderator Naczelny
![Moderator Naczelny Moderator Naczelny](http://img529.imageshack.us/img529/2439/modnxy8.gif)
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:08, 13 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
no wlasnie..... zrob sobie w bt woja 100k exp wykup to co potrzebujesz lacznei z dzialaniami
potem woja 100k exp tez co potrzbeujsz niliczac dzialan. no i jedna z postaci daj komus. wez sobie topor, jak na ten exp moze byc ing i zacnzijcie ise nawalac i nie powiesz ze nie widzisz roznicy, a jesli tak, to sorki ale idz do okulisty:D![Wesoly](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_biggrin.gif) ![Wesoly](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_biggrin.gif) ![Wesoly](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_biggrin.gif)
PS opisywane w linku buildy, niekoniecnzie sa dobre. np po co wojowi takainta??? co z tego ze expi sie dluzej, przeciez to jest gra multi, do gry z kims, a nie single.tu nei chodzi o to zeby soebi w miesiac przejsc gre i juz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Gość
|
Wysłany: Sob 14:20, 14 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Można rozdawać expriense jak się chcę, tylko jedynie tak tam doradziłem. Nie wiem co mógłbyś dać zamiast Inteligencji, skoro wszystko inne jest oraktycznie nie opłacalne.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Mały
Moderator Naczelny
![Moderator Naczelny Moderator Naczelny](http://img529.imageshack.us/img529/2439/modnxy8.gif)
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:14, 12 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
lepiej juz sile:D
zawsze te pare hp na jasce moze uratowac. przy powaznym expie 3 lvl sily na jasce moze dac sporawo hp:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Gość
|
Wysłany: Pon 1:10, 24 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Wsumie zalezy jeszcze czy chcemy robic za tarcze czy nie jak tak to dzialania raczej sie nie przydadza bo na sus da sie pobawic bez a jako topornik juz na jasce i tk sie nic nie zabije a sila zawsze sie przyda wiekszy krytyk i dodatkowe zycie
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Gość
|
Wysłany: Pon 11:29, 24 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Parias napisał: |
Wsumie zalezy jeszcze czy chcemy robic za tarcze czy nie |
Jak ktoś robi tarcze to najlepiej miecz :wink: a z tego co wiem na jasce da sie topornikiem chodzić (jeżeli nie to proszę mnie sprostować bo nigdy nie robiłem takiej postaci). Był nawet przypadek ze gościu z jakiegoś klanu (nie pamiętam z jakiego bo czytałem to dość dawno) zabił lepszego zabi niż dotychczas
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Gość
|
Wysłany: Pon 17:36, 24 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Moze i bym kiedys zabił 1 zombie ale co mi z 1 nie bede chyba lazil na jaske po 1 zombie slyszalem kiedys ze ponoc od ilosci expa tez postac lepiej walczy ale przeliczane w naprawde duzych cyferkach jednak nigdy nie probowalem tego sprawdzc.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Mały
Moderator Naczelny
![Moderator Naczelny Moderator Naczelny](http://img529.imageshack.us/img529/2439/modnxy8.gif)
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 0:57, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
to sie sprawda;]
ale to nie zalezy tylko od Twojej ilosci, ale tez od ilosci exp moba;]
ale ja nigdy tego technicznie nie sprawdzilem;]
w takic hsprawach to do mikla;] on sie na tym zna;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Miklosz
Mistrz Zwoju
![Mistrz Zwoju Mistrz Zwoju](http://img218.imageshack.us/img218/7127/mistrzzwojucv1.gif)
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:37, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Akurat liczenie dmg zawsze pozostanie dla mnie tajemnicą . Potem jeszcze wchodzi czar siła + krytyk - zbroja.... Trza byłoby jakoś dojść do tego jakie są mnożniki z tego wszystkiego, i kiedy działają mnożniki, a kiedy odejmuje się od obrażeń zbroje, ale jak gram wojem na suslanger to widze że wygląda to mniej więcej tak: krytyk*czar siła*(dmg broni - zbroja moba). Co do expa nie zauważyłem różnicy .
EDIT:
Wziąłem się za testowanie tego
Przerobiłem dzika i wilka, oraz kamienny topór, żeby łatwiej do tego dojść, a oto efekty testów:
dzik 10000 hp
zbroja 0
obrażenia kamiennego topora 100-100
Obrażenia które zadawałem:
krytyk - 303
tułów - 101
krytyk+siła - 393
tułów+siła - 131
wilk 10000 hp
zbroja 10
obrażenia kamiennego topora 100-100
Obrażenia które zadawałem:
krytyk - 273=(101-10)*3
tułów - 91 =(101-10)
krytyk+siła - 364=(101-10)*3*1,(3)
tułów+siła - 120=(101-10)*1,(3)
osłabienie nie zmienia dmg
Siła postaci nie robi różnicy
Cios w plecy ma dodatkowy mnożnik x3
Nie zauważyłem też żeby exp zmieniał dmg
Więc ostatecznie schemat na dmg wygląda tak:
(Obrażenia z broni - zbroja stwora) * iloczyn wszystkich modyfikatorów
Modyfikator siły - 1,(3)
Modyfikator ciosu w głowę - 3
Modyfikator ciosu w plecy - 3+X
Gdzie X = 0 gdy nie mamy zdolności ciosu w plecy.
1. poziom ciosu w plecy - X=2
2. poziom ciosu w plecy - X=4.5
3. poziom ciosu w plecy - X=7
Więc maxymalny iloczyn modyfikatorówprzy ciosie w plecy to:
1,(3)*3*(3+7)=4*10=40
A podczas normalnej walki:
1,(3)*3=4
PS: Niech mi teraz ktoś powie, że źle zrobiłem biorąc cios w plecy moim wojem .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Miklosz dnia Wto 11:00, 25 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Mały
Moderator Naczelny
![Moderator Naczelny Moderator Naczelny](http://img529.imageshack.us/img529/2439/modnxy8.gif)
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:47, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
z expem chodzi o czestotliwosc trafiania;]
zrob postac
200k w bt i daj jej skile jakie chcesz
i zrob postac 500 k z tymi samymi skilam(roowniez bk itp)i i wposazeniem
najpierw pojdz ta 200k zajeb robala
a potem 500k i zajeb robala;]
i nie powiesz ze nie widzisz roznicy;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Miklosz
Mistrz Zwoju
![Mistrz Zwoju Mistrz Zwoju](http://img218.imageshack.us/img218/7127/mistrzzwojucv1.gif)
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:29, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
ja sprawdzałem tylko dmg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
|