Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 13:28, 31 Gru 2006 Temat postu: Build woja. (z włucznią) |
|
|
Znam kilka buildingów na woja...
Wojownik - Zabójca Zombi...
Postać bazująca na zręczności.
To wojownik zdolny zabijać samemu słabe zombi z jaski... Można spotkać trzy werjse tego wojaka:
Piersza:
:arrow: 25 siły
:arrow: 35 zręczności
:arrow: 15 inteligencji
Druga:
:arrow: 20 siły
:arrow: 35 zręczności
:arrow: 20 Inteligencji
Trzecia:
:arrow: 15 siły
:arrow: 35 zręczności
:arrow: 25 inteligencji
Jak widzicie różnica jedynie polega na inteligencji i sile... Oczywiście, że siła dla woja oznacza większe krytyki i więcej życia, no ale inteligencja wpływa na ilośc otrzymywanego doświadczenia... Także zależy od tego jak komu chce się grać... Do wyboru do koloru
Tarcza:
Tarcza to postać głównie działająca jako mięso armatnie dla magów...
Przyjmuje wszystkie obrażenia na siebie dając DD 'om(damage dealer)
szybko pozbyć się mobków.
Główną statystyką "tarczy" jest siła
Build nr. 1:
:arrow: 35 siły
:arrow: 15 zr
:arrow: 25 int
To woj, który będzie mógł tarczować i używać bardzo słabej mgły choć sam chyba będzie mógł wykonać Mistrza Cieni...
Build nr. 2:
:arrow: 35 siły
:arrow: 20 zr
:arrow: 20 Int
Build nr. 3:
:arrow: 32 siły
:arrow: 18 zr
:arrow: 25 inteligencji
Po rozwinięciu statów b. dobry woj, jednak zanim by to nastąpiło... Trzeba by było grać spooooro... :wink:
Woj - pół tarcza:
To woj, który dobrze tarczuje jak i jednocześnie radzi sobie z zabijaniem
Build 1:
:arrow: 20 Siły
:arrow: 30 Zręczności
:arrow: 25 inteligencji
Chyba najlepsze rozwiązanie na samotne expienie wśród pierwszych trzech wysp.
Build 2:
:arrow: 23 siły
:arrow: 30 zręczności
:arrow: 22 inteligencji
Nieco lepszy jako tarcza jednak mniejsza ilość inteligencji sprawia, że ma mniej expa... Jednak to nie jest zbyt wielki ubytek w inteligencji.
Build 3:
:arrow: 30 siły
:arrow: 30 zręczności
:arrow: 20 inteligencji
Dobra tarcza i nawet niezły z niego woj... Wg. ma małe trudności z expieniem przez tą inteligencje...
Osobiście uważam, że każdy z wojów powinien rozwijać umięjętności wedłóg tej kolejności:
:arrow: Włucznia na 3
:arrow: Zdrowie na 3
:arrow: Siła na 3
:arrow: Zreczność na 3
:arrow: Inteligenjca na 3
:arrow: Działania na 3
I jeżeli, a raczej napewno jesteśmy już na Jasce i chcemy grać sami szkolimy się na magów... Choć to trochę może zająć czasu i expa...
:arrow: Magia Kwasu na 3
:arrow: Odnowa na 3
:arrow: Wigor na 3
Albo rozwijamy wg. własnego uznania...
A i jeżeli tworzymy DOSŁOWNIE tarczę to proponuje rozwijać Miecz a nie Włócznie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 14:37, 03 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
a mozna to stosowac zamiennie na rebacza?
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 12:33, 04 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mały
Moderator Naczelny
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:51, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
tak
z tym ze dzialan sie przy wluczni brac nie oplaca;]
dla 35 dex ofc
dal 25 dex 1 lvl sie oplaca wziasc. dalej nei ma sensu;]
Cytat: |
Build 3:
30 siły
30 zręczności
20 inteligencji
|
jakim cudem?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mały dnia Sob 22:54, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 16:20, 09 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A co dokładnie daje umiejętność działania?
|
|
Powrót do góry |
|
|
GlaziK
Mistrz Zwoju
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:23, 09 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dzialania dla woja z wlocznia sa nie potrzebne. Wiec ich nie bierz - w 1 poscie jest blad. Dzialania zwiekszaja szybkosc ataku, lecz zwiekszaja ja tylko o tyle o ile mozna skrocic przerwe miedzy 1 uderzeniem a drugim. Animacji nie mozna przyspieszyc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 16:42, 09 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
O ile dobrze zauwazylem max dzialan to 18 dla broni, a dla rzucania czarow nie ma ograniczen
Na jaskini przydaja sie dzialania do rzucania teleportu XD
edit:
niby to temat o wloczniku, ale jesli grasz toporem lub obuchem to bierz dzialania :wink:
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 16:43, 09 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mały
Moderator Naczelny
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:39, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Sorki ale nie... lepiej skleic dobre przyspieszenie niz ladowac w dzialania magowi. Mag i tak ma duzo skilli ktore musi wziasc, wiec nie ma sensu tracic tego na to, by rzucic o jeden teleport na 50 wiecej....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 12:49, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Nie mowilem zeby brac dzialajki magowi, a toporowi lub obuchowi ale nvm
Tak w ogole to fajnie odswiezylismy temat sprzed 3 lat, czemu on jeszcze nie jest close?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Delanov19
Powieściopisarz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: znienacka
|
Wysłany: Nie 15:03, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
18 dzialan nie jest max smerf robie czasem lizardy z kolesiem ktory ma 23/24 (ja 1 dzialan i uderza w osilka o raz wiecej na 5-6 hitow. Nie liczlem dokladnie na ile tych hitow, ale jak zerkne ktoregos razu to zrobie edit tego posta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pixel
Nowy
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:46, 15 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Podpowiedzcie mi w co warto inwestować? Chciałbym mieć postać Wojownik-Zabójca Zombie(jak napisał koleś w pierwszym poście), ale zastanawiam się między 20 siły, 20 int a 15 siły, 25 int. Myślałem o tym 20/20. Czy jednak warto sięgać po więcej doświadczenia kosztem siły(czyli życia i krytyka)? Czy ta ilość życia będzie wtedy wystarczająca? Proszę o sugestie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sahi
Nowy
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:37, 15 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ja bym na Twoim miejscu zrobił z 25 int, bo to zawsze możliwość zrobienia potem w miare sensownej mgiełki... a to pomaga przy zombiakach . Z 15 siły spokojnie sobie poradzisz, jeśli nadrobisz braki hp expem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
YatamanuS
Nowy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pią 0:06, 18 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
mhm mhm, ja mialem kiedys taka postac. 15 sily 25 int. Tylko nie licz na cuda:D zombiaki z pierwszej mapki dasz rade zalatwic tyle ze to chwile trwa. Z drugiej tylko przy ogromnym farcie, ale bez mgly conajmniej 165x2 nie masz tam co szukac a na inwazje to tylko z magiem jako gość od zbierania skór
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sahi
Nowy
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:27, 18 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Zawsze pozostaje polowanie na kuszniczki xD.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fifi169
Nowy
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:26, 28 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Rozwój na woja jest bardzo praktyczny. Dzięki za ten poradnik. Teraz już wiem jak się rozwinąć, dobrać staty i wgl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwazar
Nowy
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:28, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
YatamanuS napisał: |
mhm mhm, ja mialem kiedys taka postac. 15 sily 25 int. Tylko nie licz na cuda:D zombiaki z pierwszej mapki dasz rade zalatwic tyle ze to chwile trwa. Z drugiej tylko przy ogromnym farcie, ale bez mgly conajmniej 165x2 nie masz tam co szukac a na inwazje to tylko z magiem jako gość od zbierania skór |
Witam. Jaki zatem jest sens grania skoro od samego początku jest to skazane na porażkę, bo od razu wiadomo, że tylko mag da radę? Ja lubię grać solo w tę grę i zawsze lubiłem w różnych grach grać wojownikiem. Dlaczego niby nie da rady tak rozwinąć wojownika by sobie sam poradził?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|