Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam.
O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Build Łucznika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gribi3
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:59, 15 Cze 2007    Temat postu: Build Łucznika

Chcialbym dowiedziec sie jakie najlepszy staty wybrac dla lucznika
Prosze o pomoc Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 20:11, 15 Cze 2007    Temat postu:

Ja robię łucznika ze 22 ; 32 ; 21 ponieważ...

Potem i tak skillem agility (zręczność 3lvl) i siłą (3lvl) będę miał upragnione 25 35, a następnie mogę zrobić int na 3 lvl i mieć 24 inty... Postać silna, mocna i nie ma ubytku w expie... TO TAKŻE DOSKONAŁY BUILD NA WOJA!!!
Powrót do góry
Marcin91
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 21:51, 12 Sty 2009    Temat postu:

To ja zaproponuję tak:
Jako, że trudno jest jednoznacznie i skutecznie ustalić staty dobrego łucznika, przedstawiam dwie drogi kształcenia:
I. Łucznik inteligentny
Siła: 15
Zręczność: 35
Inteligencja: 25
Na początek wybieramy łuk z broni oraz leczenie z czarów, umiejętności: hp lvl1 oraz pakujemy resztę na broń dystansową(BD)
W miarę rozwoju kształcimy postkę następująco:
hp lvl3 odnowa lvl3 kusznik lvl3 zręczność lvl3/magia kwasu lvl3(zależy, czy chcemy całkowicie oddać się łucznictwu, czy też chcemy się uniezależnić troszkęMruga. Naturalnie, cały czas dokładamy do BD. Kupujemy miecz, najtańszy jaki się da(przyda się na wypadek starcia bezpośredniego) i nieco szkolimy się w broni kontaktowej(BK). Ważne z początku są czary siły, osłabienia i fajerwerek. Dopiero później przydają się czary z zakresu magii elementarnej, głównie bariery i mgły. W miarę możliwości zacząć elementarną na Ingos. Zbroja- jak wszędzie- najlepiej najlepsza:)
Trzeba przyznać, że jest to trochę "zboczenie" z łucznika na korzyść magika, za to można pokonać samemu coraz liczniejszych wrogówMruga
II Łucznik- wsparcie
Siła: 20
Zr.: 35
Int.: 20
Bronie, umiejętności jak wyżej, czar najlepiej ognista strzała, ale tylko po to, by sprzedać i kupić leczenie bez runy e+
Właśnie, dodajemy tyle magii astralnej by wystarczyło(chyba 14;p) na leczenie. W miarę postępu rozwijamy:
hp 3lvl miecz lvl3 kusza lvl 3 zr lvl3 oraz cały czas BD i trochę mniej BK. Magii elementarnej powinno wystarczyć na jakieś drobne osłony. Ładujemy natomiast na magię zmysłów i astralną, gdzyż przydadzą się czary takie jak w poprzednim opisie, a także spowalniacze(na ingos i sus)
Taki łucznik może poradzić sobie właściwie tylko z niektórymi potworami sam na sam. Większą jednak rolę odgrywa w grupie, może także być okresową tarczą. Warto by się zastanowić nad umiejętnością "włócznika" w późniejszym kształceniu, z myślą o usamodzielnieniu Wesoly
Oto są dwie drogi, pominąłem szczegóły takie jak rózgi, bo każdy je powinien mieć ZWŁASZCZA łucznik Mruga
To jest taki rodzaj gracza, który jest skazany na niską samodzielność i uzależnienie od grupy, jednakże czasami wydaje się wyjściem z opresji Mruga
PS Można zamiast kuszy władować exp do łucznika, ale wtedy pogramy co najwyżej na ingos, ledwo na sus.
To tyle ode mnie, mam nadzieję, że nakłoniłem do łucznictwa Wesoly Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yomanda
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:51, 13 Sty 2009    Temat postu:

hmm po co łucznikowi odnowa i magia ? chyba wyraźnie napisane ze build łucznika a nie łuczniko-maga, hybrydy to lipne postacie w większości Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razor
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: XY

PostWysłany: Wto 16:26, 13 Sty 2009    Temat postu:

Łuka robisz pod woja Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 12:52, 10 Maj 2009    Temat postu:

powie ktos poco lucznikowi napoczatku skil z kusznictwem ?? przecierz na 1 mapie nie ma kusz ???
i nie mowcie zezemnie noob czy cos takiego , bo sie normalnie pytam
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 12:55, 10 Maj 2009    Temat postu:

wlasnie chodzi o to zeby nie dawac tego na 1,2 wyspie...na 1 wyspie dajesz hp, i wigor do 2 lv...na 3 wigor 3 lv...a na sus zbierasz na kusze i dajesz kusznik
Powrót do góry
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 22:21, 10 Maj 2009    Temat postu:

A po kiego Ci wigor? oO xD Zebym nie mial checi pogrania aktualnie bo caly dzien przy ksiazkach siedzialem to bym Ci rozpiske zrobil pod kusznika Ale teraz ide pograc, pozniej edytne/walne new post i Ci napisze co i jak Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 13:02, 11 Maj 2009    Temat postu:

Pod łucznika zależy - Jak chcesz być łucznik czysty to oczywiście bierzesz skille co potrzebne do łuka,a jak chcesz być dodatkowo łukiem posługującym się też spellami to bierzesz wigor czy tam odnowe już...
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 16:54, 23 Kwi 2010    Temat postu:

Ja właśnie gram teraz łucznikiem i też nie zabardzo wiem co mu rozwijać

Mam staty 15/35/25 i myśle tak: zdrowie, zręczność, siła, kusza, a dalej to jak maga Jezyk
Powrót do góry
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Wto 8:24, 27 Kwi 2010    Temat postu:

Cytat:
Mam staty 15/35/25 i myśle tak: zdrowie, zręczność, siła, kusza, a dalej to jak maga


15/35/25?

Rozumiem,ze chcesz w miare szybko nabijac expa z taka inta,ale z mojego punktu widzenia bedziesz sie nadawal jedynie na support (chyba ze 3lvl hp to powinienes sobie poradzic).

a sprobuj skille tak:hp>>kusznik(zebys mial juz gotowe na sus)>>zr>>str>>jak chcesz to daj sobie magie astralna,przyda ci sie zeby wlozyc cos w ciuszki i kusze .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PobER
Skryba
Skryba



Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to wszystko wiem?
Płeć: XY

PostWysłany: Wto 13:39, 27 Kwi 2010    Temat postu:

Hahah magie astralna zęby dać w ciuszki coś, weź k___a noobie idź stąd, bo krew ludzi zalewa jak coś napiszesz Mruga

Staty dla łucznika? rozumiem, że do Ingos i stop tak? Czy myślisz o Suslanger jeszcze jako Kusznik? I Jaskinia jako tarcza? + 1 misja małe zombie mass exp?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Boxer
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Wto 22:41, 27 Kwi 2010    Temat postu:

Pober a spokojniej nie możesz? Każdy może mieć swoją opinię i nie rozumiem twojego zbulwersowania nawet jeśli napisał coś głupiego. Równie dobrze ja mógłbym ciebie teraz objechać za to że pytasz
Pober napisał:
Staty dla łucznika? rozumiem, że do Ingos i stop tak?

mimo iż Vik napisał
Vik napisał:
zdrowie, zręczność, siła, kusza, a dalej to jak maga

Co od razu wskazuje że na ingos nie ma zamiaru kończyć. Mimo że jest to forum internetowe i nie rozmawiamy z innymi "twarzą w twarz" to prosiłbym o zachowanie podstawowych zasad kultury i dobrego wychowania.

@Vik
Specem od łucznika nie jestem, najlepiej żeby się w tym temacie Glazik wypowiedział. Z mojego punktu widzenia taki dobór umiejętności jest dobrym rozwiązaniem. Ewentualnie zamieniłbym kolejnością zręczność z siłą bo te 3 pkt ataku u łucznika na starcie są mniej ważne niż dodatkowy zapas zdrowia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Boxer dnia Wto 22:43, 27 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PobER
Skryba
Skryba



Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to wszystko wiem?
Płeć: XY

PostWysłany: Śro 11:10, 28 Kwi 2010    Temat postu:

Jak używa już kuszy itd, to sama nazwa mówi iż to jest build kusznika? A nawet, z tego co napisał to będzie miał kuszniko-maga? Hybryde? Ale po co z niego maga robić to nie wiem, niech do Sus chociaż dojdzie to sam stwierdzi, iż to bezsensu...Taka postać to c__j nie mag, c__j nie łucznik Wesoly Znając życie Gip, Ing przebrnie jako Łucznik, później sobie nie będzie radził kuszą to użyje magi i Sus, Jaska mag...takie wszystko i nic

Co do umiejętek co mu poleciłeś to źle Mruga Zdrowie może zostawić, kusza, zreczność, jeśli nie chce łucznika dawać, mimo, iż początkowo da mu łatwiej na start, a końcowo dużej przepaści nie będzie w umiejętkach wybieralnych. Jak już wybrał drogę łuczniko-kusznika to niech się martwi jak na początkach Sus mieć 680k około nierozdanego expa Wesoly Bo tyle mu potrzeba by całe sus i cześć jaskini przejść jako kusznik, a nie jako hybryda.

I teraz robiąc łucznika ja dawałem 32zr, by mieć 20 ataku więcej od małego zombiego, a reszta to tylko kwesia ile hp, i ile expa potrzebuje w jakim czasie, masz 13pkt do rozdania...przy 28 int masz 8960 exp za posłańca, to o 1k więcej na 1 posłańcu, niż standard. przy 15 int masz 5360 exp...przy najlepszej opcji czeka cię 85 posłańców Mruga To nie jest dużo...ale przy najgorszej opcji to, aż 140 posłańców Dlatego weź coś pośrodku 20-23 inta...najlepszym jest bodajże 23 inta...100 posłańców dasz rade Mruga szybko się je robi.

Co do siły, to przy 15 masz 60% hp, przy 28 masz 112%, np masz 300hp bez siły na 25 siły to w 1 opcji masz 180hp Wesoly a w drugiej 336 na wyższym poziomie różnica jest mała, ale na niższym znaczna, zwiększ tylko trochę, tak byś miał około 600hp po daniu zdrowia.

przy 20 siły masz 480hp, 21 masz 504hp, 22 masz 528hp, 23 masz 552hp itd...polecam opcje nr 1 czyli 20 siły...

Suma summarum masz staty 20/32/23 dla builda czystego kusznia, a jak chcesz wiedzieć coś na temat buildu łucznika to z Glazikiem, on na Ingos nim panuje Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Śro 15:45, 28 Kwi 2010    Temat postu:

Vik dostal full odpowiedz jesli chodzi o moje zdanie na naszym forum - poniewaz zalozyl tam temat - wiec nie bede sie tutaj drugi raz wypowiadal Mruga Moja koncepcja gry kusznikiem jest zupelnie inna Mruga Co nie znaczy, ze kazdemu moze sie podobac Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Boxer
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Śro 23:18, 28 Kwi 2010    Temat postu:

No tak a wziąłeś Glaz pod uwagę że jak sobie jakiś nowy wejdzie w ten temat i przeczyta taki post jak twój to dowie się jaki build ma zrobić? :|

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Czw 5:31, 29 Kwi 2010    Temat postu:

No dobra... Przyznam, ze nie pomyslalem o tym... Tak wiec odsylam tutaj:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
8757905
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chrząszczyżewoszyce

PostWysłany: Czw 13:04, 17 Lis 2011    Temat postu:

Ja to robię tak:
staty: 25 35 15
skille: działania łuk zdrowie włócznia i dalej woj
staramy się utrzymywać BD-4:3-BK do tego dochodzi jeszcze magia zmysłów i astralna na ew. leczenie.
Pytaliście o build łucznika, myślę że bardzo przyjemna gra na gipath i troszkę ciężej na ingos natomiast od sus jest to już wojownik z dzidą Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DemoNCS
Nowy
Nowy



Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 18:04, 14 Sty 2013    Temat postu:

Witam, sorki za odkopanie tematu(z 17 Lis 2011) :|

Czy ktoś może mi powiedzieć czy mój bulid Łucznika(z czasem też kusznika) jest odpowiedni pod HG-mod'a(v3.6), podaje staty :
S:29
Z:31
I:15

Znane zdolności :
Włócznie (1lvl)
Łucznik (1lvl)
Cios w plecy (1lvl - ale bardzo przydatny!)

Zaznaczam że grywam samotnie i mam od groma różnych układów statystyk, ale tez póki co Ten sprawdza się najlepiej, tylko uzbieram sobie złota na Ciężki pancerz z kości i ruszam dalej(nadal na Gipath).
Obciążenia taka postać ma 348, obecnie 90/hp, 96/wigoru, działania 16, przy 5795exp.
Młoda postać, gram mało po 2~3h dziennie od tygodnia.

Problemy są przy starciu bezpośrednim z Magią(Ognia/Błyskawic/Kwasu) oraz póki co z mocniejszymi mobami - ale to do czasu Mruga

W wyposażeniu mam Orli Wzrok(bez tego zasięg widzenia 8m, z tym 13m), zasieg Łuków 14m i zbieram jeszcze na leczenie(potki są zbyt drogie i maks 4x na pasku mogę mieć)

W standardowego EI oraz EI-mod nie potrafię grać - zbyt łatwa gra Jezyk
Dlatego pogrywam ostatnio tylko w HG-mod'a Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin