Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam.
O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kilka dodatków
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Pomysły do gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Czw 13:18, 09 Lip 2009    Temat postu: Kilka dodatków

[link widoczny dla zalogowanych]

Tak się zastanawiałem czy nie można by dodać tych ukrytych run oraz dwóch nowych czarów. Zawsze to coś nowego w evilu, a poza tym dzięki temu można zrobić wiele nowych kombinacji czarów.

Staty są oryginalne natomiast teksty do fioletowych run oraz schematów autorskie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vereo dnia Czw 13:21, 09 Lip 2009, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 14:25, 09 Lip 2009    Temat postu:

Regeneracja do czarów nie bierze czasem za mało wiga?
A gdy bym miał się rozpisać to tak :
Co do run regeneracji
Ogólnie niepotrzebne,z resztą jak powyżej napisałem muszą koniecznie brać więcej wiga.
Co do czarów
Przemiana
Czar potrzebny tylko na Gipath,ale było by to bez sensu.Robisz sobie Martwe Miasto i możesz sobie all skielety unikać a one Cię nie zauważą Na Jaskinii było by to samo,gdy robisz np.Blink(Teleport)czy coś tam innego,a nie widzisz gdzie Zombie,a on w tym czasie jest odwrócony w drugą stronę to normalnie by Cię zaatakował,a z tym nie.Ten czar raczej nie przejdzie
Detekcja życia
Za długi czas trwania,zwykły czas trwania bez run powinien być 10-15s żeby tylko spojrzeć czy jest za ścianą przeciwnik.I nie wiem co ta baba na obrazku miała by związanego z przewidywaniem przez ściany .Co do tego czaru to nie wiem co z tym będzie


Ja tam bym dał sobie spokój z dodatkami
Powrót do góry
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Czw 14:56, 09 Lip 2009    Temat postu:

Co do statów czarów to nie problem drastycznie zmniejszyć/zwiększyć poszczególne parametry aby odpowiadały realiom jaski.

Przecież to oczywiste, że regeneracja musi zabierać mało wiga albo wcale, a nie dodatkowo obciążać przedmiot gdyż wtedy taka runa traci sens bytu...
To tak jakbyś chciał żeby E-- nie zabierała wiga tylko sobie zajmowała miejsce w czarze...

Co do czaru z czachą to myślałem żeby on był tylko na jaskini bo z tego co zauważyłem to chyba nie działa na szkielety na martwym. Poza tym kto ci się teleportuje obok zombów? :roll: Chyba tylko jakieś noobki co to Inwy nie umieją zrobić natykając się co chwila na moba.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vereo dnia Czw 22:32, 09 Lip 2009, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 23:23, 09 Lip 2009    Temat postu:

Ale np.Jakbyś zapomniał wziąść Jasnowidztwo na Inwę i akurat to miejsce,w które się teleportujesz jest okrążone przez zombie i on Cię zauważy,a jest tylko odwrócony w drugą stronę,to Cię normalnie zauważy.Ja np.Czasami na mobki się natykam podczas teleportowania.
Powrót do góry
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Czw 23:33, 09 Lip 2009    Temat postu:

Po co ci jasnowidztwo na Inwie? Zresztą to żaden argument bo po kilku próbach już się nauczysz rozstawienia mobów i ich trasy dzięki czemu nie popełniasz takiego błędu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 23:47, 09 Lip 2009    Temat postu:

A jak Irka na Inwie wyciągniesz...?
Powrót do góry
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Czw 23:56, 09 Lip 2009    Temat postu:

Ja już się przyzwyczaiłem, że wyciągam całą kupę co stoi przy domku i jak się pojawią na moim widoku to czekam aż wszyscy odejdą bo prawie zawsze Irek najdłużej stoi przy fajerach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin91
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pią 18:17, 10 Lip 2009    Temat postu:

Dla mnie ten szczegół mógłby być dodany do gry. Tak jak wiele innych o których zapomnieli ludzie z nivala. A tak do dyskusji- nie warto się kłócić z asdasdasd(niech taki nick mu pozostanie:P ) bo jest prawdziwym weteranem tejże gry Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pinki30cm
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pią 21:06, 10 Lip 2009    Temat postu:

Jak nie jeden na tym tym forum...
A nikt nie jest nieomylny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pią 22:33, 10 Lip 2009    Temat postu:

Nie zbaczać z tematu tylko komentować pomysł run i czarów.

Do tego proponuję dodać na Ingos i Suslanger grubą oraz twardą skórę bowiem bez nich nie można użyć niektórych dostępnych schematów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 11:07, 11 Lip 2009    Temat postu:

Ta,dla tzw."zabójców",czyli tych co posługują się nożem i zabijają od tyłu.W sensie ten spell Przemiana też byłby dobry dla zabójców aby zabić słabego zomba.Sprzydała by się lekka zbroja wtedy,chociaż co to za problem zrobić serwer na Gipath,kupić skóry i wrócić się na Sus/Ing.
Powrót do góry
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Sob 11:21, 11 Lip 2009    Temat postu:

I już jest jakieś zastosowanie dla tego czaru. Przydałby się też dla wojowników, którym znudziło się robienie w kółko smoka i mogli by sobie dla zabawy pozabijać słabe zombiaki zachodząc od tyłu.

Dodanie skór oszczędza ci problem niepotrzebnego lawirowania pomiędzy wyspami. Dlatego właśnie chcę to wprowadzić. Czytaj ze zrozumieniem i myśl perspektywicznie :roll:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vereo dnia Sob 11:22, 11 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin91
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Sob 11:56, 11 Lip 2009    Temat postu:

Dodanie skór na ing czy sus nie powinno podlegać dyskusji, ponieważ nie ułatwia to gry, za to pozwala oszczędzić bezcenny czas.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Boxer
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Sob 15:20, 11 Lip 2009    Temat postu:

Ja bym do tego sceptycznie podchodził. Wprowadzenie tego o ile dobrze myślę zostałoby zrobione za pomocą ballance tools. Ballance tools już narobiło sporo problemów i śmiem twierdzić że za chwile znowu wyszedłby na jaw jakiś błąd tejże aplikacji. Stąd więc ja bym jednak nie wprowadzał tych rzeczy, nival odwalił kaszankę w pewnych kwestiach ale narzędzia do poprawiania tychże kwestii zkaszanił jeszcze gorzej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Joogi
Skryba
Skryba



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:28, 11 Lip 2009    Temat postu:

Boxer może nival nie skaszanił bo jakby nie patrzeć to nie gramy na najnowszej wersji patcha(bo z tego co wiem to istnieje patch 1.7, tylko nie wiem co dokładnie zmienia czy tylko ułatwia czy czasem nie zmienia czegoś jeszcze). Zawsze można korzystać przy takich zmianach z EiEdita pracując na zwykłym data

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Sob 19:16, 11 Lip 2009    Temat postu:

@Box, ja nie pracuje na BT przez wzgląd właśnie na ten błąd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin91
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Sob 19:44, 11 Lip 2009    Temat postu:

A czy ktoś może mi powiedzieć na czym ten błąd polega?
Bo nie wiem :?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Sob 19:52, 11 Lip 2009    Temat postu:

Mobkom o wiele trudniej oderwać ci ręce i nogi, w zasadzie graniczy to z cudem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gwyneth
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gipath
Płeć: XY

PostWysłany: Sob 21:44, 11 Lip 2009    Temat postu:

Miklosz pisał że potrafi naprawić BT ale jak wtedy nikt nie był zainteresowany wprowadzeniem nowych map i innych rzeczy to tego nie zrobił.
A szkoda bo bym z tego skorzystał.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gwyneth dnia Sob 21:45, 11 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Boxer
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Sob 21:49, 11 Lip 2009    Temat postu:

Mi chodzi raczej o to że za chwile wyjdzie na jaw jakiś nowy bug i znowu będzie zamieszanie. Nie wiadomo ile syfu w Ballance Tools siedzi więc ja bym go nie używał do żadnych modyfikacji w ei.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gwyneth
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gipath
Płeć: XY

PostWysłany: Sob 21:54, 11 Lip 2009    Temat postu:

Gdybym miał tłumaczenie do eiedit to może go bym rozgryzł ale teraz to bez znaczenia bo przed kilka miesięcy czasu nie będę miał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Sob 22:17, 11 Lip 2009    Temat postu:

Czy wy czytać nie umiecie? Przecież pisałem, że NIE PRACUJE w BT -.- Ponadto wszystko co teraz robię opiera się na oryginalnym DB.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vereo dnia Sob 22:22, 11 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pinki30cm
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: XY

PostWysłany: Sob 23:58, 11 Lip 2009    Temat postu:

Po pierwsze uklony woboec asdasdasd spowodu ze az tak starasz sie aby evil wrocilo do zycia, ale mysle ze jakie kolwiek zmieny ktore zostana wprowadzone teraz zostana odrzucaone !
Dlaczego ?
Z powodu ze gracze np. z Cysters siedzac po 10 h dziennie od kilku lat na inwie nie zgodza sie na nic co ulatwia gre bo wtedy zaistnieje szansa dogonieniq ich w expie ! Wiec wszystkie zmiany sa o dupe rozbuc bo i tak beda nie zaakceptowane przez naszych wspanialych PRO graczy !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 0:20, 12 Lip 2009    Temat postu:

Szczerze wątpię by taka zmiana dawała jakieś korzyści przy przechodzeniu Inwy.

Co do ich wyczynów expowych... Czy wymęczenie na jednej misji 35174g czyni cię pro graczem? Bo idąc tym tokiem myślenia noobek, który wbiłbym milion exp na żabie, a nigdy nie miał żadnej postaci powyżej 1 mapy Gipath też jest pro graczem. Gra ludzi z Cys była niczym innym jak zwykłym ślęczeniem przed kompem nie wiadomo po ile godzin nad jedną misją, którą opanowali do perfekcji. Dla mnie np. pro graczem jest ten, który pierwszy wymyślił na Inwie trasę bez zabijania jakiegokolwiek moba prócz oczywiście Irka i powrót, a nie no-life'ów (ówczesnych graczy Cys), którzy ślęczą nie wiadomo ile na jednej misji bijąc kolosalną liczbę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vereo dnia Nie 0:25, 12 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pinki30cm
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 0:38, 12 Lip 2009    Temat postu:

No w sumie masz racje ale ja mowie jak jest !
Wiesz przeciez dlaczego byly wycofane mapy...
Bo wojem mozna bylo za szybko expic i jednoczesnie doganiac mogow cystersow ktorzy mieli najwiecej expa przez co niekorzy traktowali ich jak bogow...
No ale z drugiej strony najpierw trzeba dojsc do najlepszej mapki na jasce a pozniej nabic te kilka miliardow expa i uklony w strone gosci ktorzy tego dokonali, chociaz szczerze mowiac ja i tak bardziej podziwiam tych ktorzy np nabili uczciwie 1 mln expa na giphath lub lukiem mln expa na ingos.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Pomysły do gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin