|
Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gwyneth
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gipath Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:43, 04 Cze 2007 Temat postu: Kody do serii EARTH |
|
|
Kody zaczerpnięte z strony: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gwyneth
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gipath Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:49, 04 Cze 2007 Temat postu: EARTH 2140 |
|
|
KODY
1. Jak uaktywnić kody:
Krok 1.
Odnajdujemy plik earth640.bat lub earth800.bat w katalogu z earth.
Edytujemy plik earth640.bat lub earth800.bat w zależności w której rozdzielczości gramy.
Gdy go edytujemy powinien wyglądać tak:
if not exist vxdldr.exe goto DOS
start /m vxdldr.exe
:DOS
eregcard.exe
dos4gw game.exe x640 (lub dos4gw game.exe x800 dla earth800.bat)
Teraz dodajemy do komendy pliku: MS WW, powinno to wygladać tak:
if not exist vxdldr.exe goto DOS
start /m vxdldr.exe
:DOS
eregcard.exe
dos4gw game.exe x640 MS WW (lub x800 MS WW dla earth800.bat)
zapisujemy zmiany.
Krok 2.
włączamy grę i uruchamiamy kampanie. po przeczytaniu rozkazów uruchamiamy misje:
Gdy widzimy plansze wciskamy SHIFT i trzymamy go wpisując rthcshe daje 5000 kasy (można powtarzać dowolną ilość razy), a to samo czyli wciśnięty shift trzymamy i wpisanie rthshowmp odkrywa mapę.
Jakby coś nie chciało działaś kontakt ze mną na gg lub email: [link widoczny dla zalogowanych]
2. Tabela kodów
Kod: |
Parametr - Co robi - Kod
MD - Pojemność kontenera wzrasta dwókrotnie - RTHMN2
MD - Pojemność kontenera wzrasta czterokrotnie - RTHMN4
MW - Przeskok do następnej planszy - RTHVCTR
MW - Możliwość wyboru plansz - RTHFLL
MD - Raz wymyślone wynalazki przechodzą do nastęonej misji - RTHRSRCHE
MD - Udostępnia wszystkie technologie - RTHRSRCHLL
>WW - Możliwość wezwania drugich posiłków - RTHRNFRCMNT
WW - Stan konta zwiększa się o 5000 - RTHCSHE
WW - Wzrost konta o 5000 dla wszystkich graczy ( w tym komputer ) - RTHCSHLL
MS - Siła i pancerz T100 i ST01B wzrośnie do maximum - RTHPVR
MS - Odsłonięcie mapy - RTHSHOWMP
MW - Przeskok do planszy. xx ( xx stanowi nazwę planszy ) - RTHGLXxx
KR - NIszczy zaznaczone jednostki - RTHKILL
KR - Energia zaznaczonych jednostek wzrasta dp maximum - RTHHEALTH |
3. Inne kody:
energetfjjjjtrfttaarpsj - max energii
jprtvmprob - przechodzisz misję
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gwyneth dnia Pon 10:10, 04 Cze 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gwyneth
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gipath Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:55, 04 Cze 2007 Temat postu: EARTH 2150 |
|
|
KODY
W czasie gry naciśnij Enter i wpisz „I_wanna_cheat”. Potem naciśnij lewy klawisz Shift, 0 na klawiaturze numerycznej i w tym samym czasie ENTER. Następnie raz jeszcze naciśnij ENTER, wpisz jeden z poniższych kodów. Po wpisaniu ponownie wciśnij ENTER.
Kod: |
KOD - DZIAŁANIE
ARMAGEDDON - Deszcz meteorytów
EAGLE_EYE - Widzisz wszystkich
EINSTEIN 1 - Szybka eksploracja włączona
EINSTEIN 0 - Szybka esploracja wyłączona
HASTA_LA_VISTA_ENEMIGOS - Niszczy wszystkie widoczne jednostki i budynki
I_HATE_LIMITS # - Ustala limit jednostek do # CR
I_LOVE_THIS_GAME # - Daje # CR
NO_MORE_SECRETS - Odkrywa mapę
NO_ONE_HIDES - Widzisz wszystkie jednostki
SEE_YOU_NEXT_LIFE - Niszczy wybraną jednostkę
THE_HAMMER_OF_THOR - Zabija wrogów w zasięgu 8 pól
MASSACRE - Niszczy wszystkie obiekty w zasięgu 8 pól
X-MAS_PACK - Naprawa i amunicja
TIME IS RELATIVE - Szybsze wymyślanie
DIRT CHEAP RESEARCH - Tanie badania
LET BE DARKNESS Mgła
BAD TIME BAD PLACE - Uszkadza pobliskie jednostki
HELP ME PLEASE 1 - Włącza szybką eksploracje, ale tylko gracza
HELP ME PLEASE 0 - Wyłącza szybką eksploracje, ale tylko gracza
ONE_MORE_PLEASE - Kod umożliwiający dodanie dowolnej jednostki. Więcej w dziale TMP/kody |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gwyneth dnia Pon 11:04, 04 Cze 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gwyneth
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gipath Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:05, 04 Cze 2007 Temat postu: MOON PROJECT |
|
|
KODY
Aby wpisać kod naciśnij ENTER i wpisz cheater 1. Potem naciśnij ENTER ponownie i wpisz jeden z poniższych kodów:
Kod: |
Efekt - Kod
Wyłącza działanie kodów - cheater 0
Przyspiesza wymyślanie wynalazków - mybrainisfaster <0 albo1>
Ustawia limit jednostek - limit_up <liczba>
Zwiększa gotówkę do wpisanej kwoty - moneyfornothing <liczba>
Kładzie miny - hotground
Przegrywasz misje - byebye
Deszcz meteorów - shower
Odkrywa mapę - beautifulmoon <0 albo1>
Darmowe wynalazki - sciencefornothing
Wszystko wynalezione - nobelprize
Wyłącza mgłę wojny - moonlight
Włącza mgłę wojny - hide
Pokazuje wszystkich wrogów - hereyouare!
Niszczy zaznaczony budynek wroga - smash
Niszczy własny zaznaczony budynek - gohome!
Niszczy wszystkich widocznych wrogów - judgementday
Uszkadza wszystkich widocznych wrogów - tromaville
Kładzie miny w polu widzenia hotground
Pola siłowe, życie i amunicja dla wszystkich jednostek - idkfa
Darmowa jednostka, na którą masz ochotę1 - newone
Szybsze wymyślanie, zależne od ilości centrów naukowych - ultrascience
Widok do góry nogami - i_wanna_cheat
Pokazuje konsole - console.help
techniczne informacje o grze - display.show 1
Załaduje wskazaną .BMP do mapy w edytorze - editor.loadbmp <nazwa pliku>
Wyjście z gry - quit |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gwyneth dnia Pon 10:11, 04 Cze 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gwyneth
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gipath Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:09, 04 Cze 2007 Temat postu: LOST SOULS |
|
|
KODY
Kody wpisuje się jak w Earth 2150 i w TMP czyli naciskamy enter i wpisujemy:
Kod: |
cheater 1 - uruchamia cheaty
beautifulmoon - odkrywa mapę
hereyouare! 1 - pokazuje jednostki i budynki
moneyfornothing # - dodaje pieniędzy o #
idkfa - naprawia budynki i jednostki
smash - niszczy jednostki i budynki
shower - deszcz meteorytów
mybrainisfaster 1 - szybkie badania |
Więcej kodów, oraz opis użycia kodu newone w dziale TMP/Kody
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gwyneth
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gipath Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:24, 04 Cze 2007 Temat postu: Użycie kodu newone / one_more_please |
|
|
1. Użycie kodu newone / one_more_please
Kod ten jest najpopularniejszym kodem gry i chyba najlepszym kodem wprowadzonym do RTSa. Kod newone (one_more_plese dla Ertha 2150 EFTBP) pozwala na miksowanie podwozi z bronią. Tygrys z Ciężką plazmą ? Crater z działem Criona? Jakąkolwiek kombinacje chcesz zobaczyć...
Aktywacja kodu
W Earth 2150 wpisz w konsoli I_wanna_cheat (aby aktywować konsole naciśnij Enter podczas gry). W The Moon Projectcie i Lost Soulsie powyższy kod obróci kamerę, więc sugeruje wpisanie słowa cheater 1
Wprowadzanie koordynatów
Jako część kodu musisz podać koordynaty, aby gra wiedziała gdzie postawić jednostkę. Możesz zobaczyć koordynaty pozycji kursora poprzez wpisanie w konsoli polecenia display.show 1
Wprowadzenie tego kodu wyświetli napisy w lewym górnym rogu ekranu. Na przykładzie po lewej kursor znajduje się w punkcie 44,213. Jeśli kursor znajduje się nad prostym i pustym kawałkiem ziemi to można użyć jego współrzędnych do postawienia jednostki.
Wzór kodu
Uwaga, to jest trochę zamieszane Dla Eartha 2150 kod powinien wyglądać tak:
one_more_please x,y Podwozie # Broń@DodatkowaBroń Broń@DodatkowaBroń
Dla The Moon Project i Lost Souls kod wygląda następująco:
newone x,y Podwozie # Broń@DodatkowaBroń Broń@DodatkowaBroń
Opis kodu:
x - Współrzędna określająca na jakim poziomie ma pojawić się jednostka. Użyj koordynatów kursora do wpisania tej wartości
y - Pionowa współrzędna. Też użyj wartości kursora
Podwozie - "Baza" jednostki. Na podwozie nakłada się broń. Nie wpisuje się nazwy podwozia np. Lunar, albo Tygrys, zamiast nich musisz wpisać kod podwozia. Kody znajdziesz poniżej tego tekstu. W Earth 2150 używaj kodów technologii, która w tej grze była dostępna.
Broń - broń zamontowana na jednostkę. Też musisz użyć kodów.
DodatkowaBroń -dodatkowa broń to np. działo elektryczne umieszczone na ciężkim dziale elektrycznym. Działa to na takich zasadach jak w grze.
Możesz dodawać lub usuwać części kodu "Broń" i "DodatkowaBroń", jeżeli wybrana jednostka nie może być w nie zaopatrzona. Np:
newone x,y Podwozie # Broń
newone x,y Podwozie # Broń@DodatkowaBroń
newone x,y Podwozie # Broń Broń
A dla jednostek, które mają więcej niż dwa miejsca na broń...
newone x,y Podwozie # Broń Broń Broń Broń
... z Dodatkowymi Broniami, jeżeli sobie życzysz.
Po wpisaniu kodu naciśnij Enter i patrz jak twoja wymarzona jednostka staje się rzeczywistością.
Przykładowy kod
Tak powinien wyglądać kod wpisany do gry:
newone 34,36 lcucu3 # edwhl2@edwsr2ab edwhr1
Limity ?!
Nie musisz przestrzegać zasad lekkich broni na małych jednostkach, ani lekkich broni jako bronie dodatkowe. Możesz także mieszać bronie z jednostkami różnych nacji.
Kod ten jest niesamowicie wszechstronny
Podwozie: Możesz wybrać jakiekolwiek podwozie z gry. Nie ma na to wpływu nacja, która akurat grasz. Jeżeli spojrzysz na kody jednostek, to zauważysz także jednostki występujące tylko w kampanii np. Fang czy Grizzly.
Broń: Możesz miksować bronie różnych nacji. Np. jednostka LC z broniami ED i UCS. Większość ciężkich broni zmieści się na podstawie broni lekkich np. ciężki laser na Lunarze. Niektóre jednostki zaakceptują więcej broni niż mają dozwolone.
Broń Dodatkowa: Bronie te są tak wszechstronne jak normalne uzbrojenie, nie musisz przestrzegać nacji ani wielkości dodawanych broni.
Pod nazwą 'Broń" mówię również o osprzęcie takim jak Radar LC (z Phobosa). Zwróć uwagę, że jak uzbroisz jednostkę w jakąś broń i np. moduł naprawczy, to nie będzie ona strzelać dopóki nie zmienisz zachowania na pojazd bojowy.
Odrzucenie
Jeżeli napotkasz na problemy takie jak nie pojawienia się jednostki, albo brak zamontowanej broni, to czytaj dalej. Oto najczęstsze problemy:
- Zły teren dla jednostki, albo kwadrat już zajęty przez coś
- Nadmiernie duża broń w porównaniu do slota
- Błąd składniowy (sprawdź znaki # i @, no i oczywiście kody)
- Zbiorowo zamontowane bronie specjalne takie jak Artyleria Plazmowa, czy wyrzutnia rakiet nuklearnych mają problemy z amunicją
- Niektóre bronie potrzebują transportera amunicji własnej nacji do załadowanie ich (w TMP i LS zaznacz jednostkę i wpisz idkfa w konsoli, w celu uzupełnienia amunicji).
Niekiedy zdarza się, że jedna broń blokuje inną i pojazd nie może z niej strzelać. Musisz poeksperymentować, aby dojść do najlepszych konfiguracji. Czasami może się zdarzyć zawieszenie gry, ale bardzo rzadko. Nie biorę odpowiedzialności na spowodowane straty, raczej mało prawdopodobne.
Space Tug (tłumaczenie Rosic)
Przykłady inwencji twórczej
--------------------------------------------------------------------------------
Kody jednostek i budynków do cheatu "newone". Szczerze mówię, że nie chciało mi się ich tłumaczyć - chyba się połapiecie
Kod: |
Obiekt - Kod
ED Chassis
Gruz - edubu2
Fake TT - edufake1
Fake ZT - edufake2
Fake HT - edufake3
TT 100 Pamir - edust1
TT 110 Pamir - edust2
TT 120 Pamir - edust3
ZT 200 Minelayer - edumi1
ZT 210 Minelayer - edumi2
ZK Taiga - eduoh2
ZT 100 Siberia - edumt1
ZT 101 Siberia - edumt2
ZT 102 Siberia - edumt3
NEO - eduspy2
TK 100 Caspian - edumw1
TK 110 Caspian - edumw2
TK 111 Caspian - edumw3
TL 70 Volga - eduhw1
TL 80 Volga - eduhw2
HT 400 Kruszchev - eduht1
HT 500 Kruszchev - eduht2
HT 600 Kruszchev - eduht3
HT 800 Ural - edubt1
HT 900 Ural - edubt2
ESS 30 Irkutsk - eduss1
ESS 40 Irkutsk - eduss2
ESS 50 Irkutsk - eduss3
ESS 200 Leviathan - edubs1
ESS 300 Leviathan - edubs2
MI 106 Cossack - edua11
MI 107 Cossack - edua12
MI 140 Grozny - edua21
MI 150 Grozny - edua22
MI 200 Han - edua31
MI 210 Han - edua32
MI 300 Thor - edua41
MI 310 Thor - edua42
MI 27 Boyar - eduas2
Truck - edumm11
Truck - edumm21
Heavy Tank - edumm31
Tank - edumm41
Unit Transporter - eduut
STEALTH - edustealth
Ruslan - eduspecial
Kiev - edusm1
Kiev II - edusm2
CTF Flag - eductf
-
ED Weapons -
150 mm Cannon (for EDUMM21) ? - edwmm21
105 mm Cannon (for EDUMM31) - edwmm31
105 mm Cannon (for EDUMM41) - edwmm41
105 mm Cannon (for EDUMM41) - edwmm42
20 mm Chaingun - edwch1
20 mm Double Chaingun - edwch2
105 mm Cannon - edwca1
105 mm Double Cannon - edwca2
Rocket Launcher (for Pamir) - edwsr1ab
Double Rocket Launcher - edwsr2ab
Rocket Launcher - edwsr1
Rocket Launcher upg.1 - edwsr2
Rocket Launcher upg.2 - edwsr3
Laser Cannon - edwsl1
Laser Cannon upg.1 - edwsl2
Laser Cannon upg.2 - edwsl3
Ion Cannon - edwsi1
Ion Cannon upg.1 - edwsi2
120 mm Cannon - edwhc1
120 mm Double Cannon - edwhc2
Heavy Rocket Launcher - edwmr1
Heavy Rocket Launcher upg.1 - edwmr2
Heavy Rocket Launcher upg.2 - edwmr3
120 mm Artillery - edwhcship1
120 mm Double Artillery - edwhcship2
Long Range Rocket Launcher - edwmrship1
Long Range Rocket Launcher upg.1 - edwmrship2
Long Range Rocket Launcher upg.2 - edwmrship3
Ballistic Rocket Launcher - edwhr2
Heavy Laser Cannon - edwhl1
Heavy Laser Cannon upg.1 - edwhl2
Heavy Laser Cannon upg.2 - edwhl3
Ion Cannon (heavy tank) - edwhi1
Ion Cannon upg. (heavy tank) - edwhi2
20 mm Chaingun (air unit) - edwac1
20 mm Double Chaingun (air unit) - edwac2
Rocket Launcher upg.1 (air unit) - edwar1
Rocket Launcher upg.2 (air unit) - edwar2
Heavy Rocket Launcher (air unit) - edwamr1
Heavy Rocket Launcher upg.1 (air unit) - edwamr2
Bomb Bay (3 bombs) - edwab1
Bomb Bay (5 bombs) - edwab2
AA Gun - edcaa2
AAR - edwspecial
Antirocket - edwan2
AA Gun - edwaa2
Earthquake gen. - edweq1
Earthquake gen.upg.1 - edweq2
Nuclear warheads - edwshr1
Nuclear warheads upg.1 - edwshr2
Artillery (building) - edcart
Artillery (ship) - edwart
-
ED Special Equipment -
Carrier - edsca2
Container Hook - edsaca2
Noise Generator - edscreamer1
Noise Generator upg.1 - edscreamer2
Noise Generator upg.2 - edscreamer3
Repairer - edrepair1
Repairer upg.1 - edrepair2
Repairer upg.2 - edrepair3
Banner - edbanner
Transport hook - edsut
Buildings capturer - edsbc1
-
UCS Chassis -
Mammoth - ucsubu2
Minelayer - ucsumi1
Minelayer II - ucsumi2
Tiger - ucsusl1
Tiger II - ucsusl2
Tiger III - ucsusl3
Spider - ucsuml1
Spider II - ucsuml2
Spider III - ucsuml3
Panther - ucsuhl1
Panther II - ucsuhl2
Panther III - ucsuhl3
Jaguar - ucsubl1
Jaguar II - ucsubl2
Grizzly - ucsu4l1
Grizzly II - ucsu4l2
Grizzly III - ucsu4l3
Shark - ucsuss1
Shark II - ucsuss2
Shark III - ucsuss3
Hydra - ucsubs1
Hydra II - ucsubs2
Hydra III - ucsubs3
Gargoyle - ucsua11
Gargoyle II - ucsua12
Gargoyle III - ucsua13
Bat - ucsua21
Bat II - ucsua22
Dragon - ucsua31
Dragon II - ucsua32
Condor - ucsuas2
Harvester - ucsuoh1
Harvester II - ucsuoh2
Harvester III - ucsuoh3
Harvester IV - ucsuah1
Harvester V - ucsuah2
Harvester VI - ucsuah3
Cargo Salamander - ucsucs
Unit Transporter - ucsuut
Orca - ucsusm1
Orca II - ucsusm2
CTF Flag - ucsuctf
-
UCS Weapons -
20 mm Chaingun (Tiger) - ucswtch1
20 mm Chaingun upg.1 (Tiger) - ucswtch2
Plasma Cannon (Tiger) - ucswtsp1
Plasma Cannon upg.1 (Tiger) - ucswtsp2
Rocket Launcher (Tiger) - ucswtsr1
Rocket Launcher upg.1 (Tiger) - ucswtsr2
Rocket Launcher upg.2 (Tiger) - ucswtsr3
Heavy Rocket Launcher (Panter/Jaguar) - ucswbmr1
Heavy Rocket Launcher upg.1 (Panther/Jaguar) - ucswbmr2
Heavy Rocket Launcher upg.2 (Panther/Jaguar) - ucswbmr3
Rocket Launcher (Panther/Jaguar) - ucswbsr1
Rocket Launcher upg.1 (Panther/Jaguar) - ucswbsr2
Rocket Launcher upg.2 (Panther/Jaguar) - ucswbsr3
Heavy Plasma Cannon - ucswbhp1
Heavy Plasma Cannon upg.1 - ucswbhp2
Heavy Plasma Cannon upg.2 - ucswbhp3
20 mm chaingun (Spider) - ucswsch1
20 mm chaingun (Spider) - ucswsch2
Grenade Launcher (Tiger) - ucswtsg1
Grenade Launcher (Tiger) - ucswtsg2
Grenade Launcher (Panther/Jaguar) - ucswbhg1
Grenade Launcher (Panther/Jaguar) - ucswbhg2
Plasma Cannon (Spider) - ucswssp1
Plasma Cannon (Spider) - ucswssp2
Rocket Launcher (Spider) - ucswssr1
Rocket Launcher (Spider) - ucswssr2
Rocket Launcher (Spider) - ucswssr3
Heavy Rocket Launcher (Spider/Jaguar) - ucswsmr1
Heavy Rocket Launcher (Spider/Jaguar) - ucswsmr2
Rocket Launcher (Grizzly/Hydra) - ucswdsr1
Rocket Launcher (Grizzly/Hydra) - ucswdsr2
Rocket Launcher (Grizzly/Hydra) - ucswdsr3
Heavy Rocket Launcher (Grizzly/Hydra) - ucswdmr1
Heavy Rocket Launcher (Grizzly/Hydra) - ucswdmr2
Heavy Plasma Cannon (Grizzly/Hydra) - ucswdhp1
Heavy Plasma Cannon (Grizzly/Hydra) - ucswdhp2
20 mm Chaingun (Gargoyle) - ucswach1
20 mm Double Chaingun (Gargoyle) - ucswach2
Rocket Launcher (Gargoyle) - ucswasr1
Rocket Launcher upg.1 (Gargoyle) - ucswasr2
Heavy Rocket Launcher (Bat/Dragon) - ucswamr1
Heavy Rocket Launcher upg.1 (Bat/Dragon) - ucswamr2
Bomb Bay (Bat/Dragon) - ucswapb1
Bomb Bay upg.1 (Bat/Dragon) - ucswapb2
Cannon 105mm - ucswtsc1
Double Cannon 105mm - ucswtsc2
Double Cannon 120mm - ucswbhc1
Quad Cannon 120mm - ucswbhc2
AA PlasmaGun - ucscaa1
AA PlasmaGun II - ucscaa2
Gargoil Plasma Cannon - ucswap1
Gargoil Plasma Cannon m2 - ucswap2
Antirocket - ucswan2
Earthquake gen. - ucsweq1
Earthquake gen.upg.1 - ucsweq2
Plasma warheads - ucswshr1
Plasma warheads upg.1 - ucswshr2
Artillery - ucscart
-
UCS Special Equipment -
Shadow Generator - ucswsh1
Shadow Generator - ucswsh2
Shadow Generator - ucswsh3
Radar - ucsradar2
Repairer - ucsrepair1
Repairer upg.1 - ucsrepair2
Banner - ucsbanner
Transport hook - ucssut
Buildings capturer - ucssbc2
-
LC Chassis -
Lunar m1 - lculu1
Lunar m2 - lculu2
Lunar m3 - lculu3
Moon m1 - lcumo1
Moon m2 - lcumo2
Moon m3 - lcumo3
Crater m1 - lcucr1
Crater m2 - lcucr2
Crater m3 - lcucr3
Crusher m1 - lcucu1
Crusher m2 - lcucu2
Crusher m3 - lcucu3
Crion - lcuht2
Fang - lcuhero
Phobos - lcuob2
Meteor m1 - lcume1
Meteor m2 - lcume2
Meteor m3 - lcume3
Thunderer m1 - lcubo1
Thunderer m2 - lcubo2
Mercury - lcuas2
Alien craft - lcuufo
PROTOTYPE - prototype
Fat Girl c2 - lcufg1
Fat Girl c3 - lcufg2
Fat Girl c4 - lcufg3
Super Fighter - lcusf1
Super Fighter m2 - lcusf2
Unit Transporter - lcuut
Tunnel Digger - lcutd
New Hope - lcunh
CTF Flag - lcuctf
-
LC Weapons -
20 mm Chaingun - lcwch1
20 mm Double Chaingun - lcwch2
Rocket Launcher - lcwsr1
Rocket Launcher upg.1 - lcwsr2
Rocket Launcher upg.2 - lcwsr3
Electro-Cannon - lcwsl1
Electro-Cannon upg.1 - lcwsl2
Sonic Cannon - lcwss1
Sonic Cannon upg.1 - lcwss2
Heavy Rocket Launcher - lcwmr1
Heavy Rocket Launcher upg.1 - lcwmr2
Heavy Rocket Launcher upg.2 - lcwmr3
Heavy Electro-Cannon - lcwhl1
Heavy Electro-Cannon upg.1 - lcwhl2
Heavy Sonic Cannon - lcwhs1
Heavy Sonic Cannon upg.1 - lcwhs2
Plasma Cannon - lcwhc2
Plasma Beam Projector - lcwhero
Chaingun (air unit) - lcwac1
Chaingun upg.1 (air unit) - lcwac2
Rocket Launcher (air unit) - lcwar1
Rocket Launcher upg.1 (air unit) - lcwar2
Heavy Rocket Launcher (air unit) - lcwamr1
Heavy Rocket Launcher upg.1 (air unit) - lcwamr2
Heavy Sonic Cannon (air unit) - lcwas1
Heavy Sonic Cannon upg.1 (air unit) - lcwas2
Alien Weapon - lcwufo
AA Rocket Launcher - lccaa2
AA Rocket Launcher - lcwaa2
Antirocket - lcwan2
Plasma Beam - lcwnh
Earthquake gen. - lcweq1
Earthquake gen.upg.1 - lcweq2
Artillery - lccart
-
LC Special Equipment -
Detector m1 - lcsob1
Detector m2 - lcsob2
Shield Recharger m2 - lcsshr2
Shield Recharger m3 - lcsshr3
Regenerator m1 - lcsreg1
Regenerator m2 - lcsreg2
Regenerator m3 - lcsreg3
Banner - lcbanner
Transport hook - lcsut
Buildings capturer - lcsbc2
-
ED Buildings -
Vehicle Production Center - edbba
Weapons Production Center - edbfa
Power Plant - edbpp
Mine - edbmi
Refinery - edbre
Transport Base - edbtc
Research Center - edbrc
Supply Depot - edbab
Ship Yard - edbwb
Pillbox - edbpb
Small Tower - edbst
Large Tower - edbbt
Missile Control Center - edbbc
Headquarters - edbhq
Silo - edbsi
Radar - edbra
Tunnel entrance - edben1
Tunnel entrance - edben2
Space port - edbss
Landing Zone - edblz
Vehicle Production Center - edbbba
Weapons Production Center - edbbfa
Power Plant - edbbpp
Mine - edbbmi
Refinery - edbbre
Transport Base - edbbtc
Research Center - edbbrc
Supply Depot - edbbab
Ship yard - edbbwb
Pillbox - edbbpb
Small Tower - edbbst
Large Tower - edbbbt
Missile Control Center - edbbbc
Headquarters - edbbhq
Silo - edbbsi
Radar - edbbra
Tunnel entrance (surface) - edbben1
Tunnel entrance (tunnel) - edbben2
Space port - edbbss
Landing Zone - edbblz
Recycler - edbuc
Heavy Tower - edbht
Artillery - edbart
-
UCS Buildings -
Vehicle Production Center - ucsbba
Weapons Production Center - ucsbfa
Power Plant - ucsbpp
Nuclear Reactor - ucsbpr
Ore Transport Base - ucsbtb
Energy Transmitter - ucsbet
Refinery - ucsbrf
Research Center - ucsbrc
Aerial Supply Depot - ucsbab
Ship Yard - ucsbwb
Fortress - ucsbfo
Small Tower - ucsbst
Large Tower - ucsbbt
Plasma Control Center - ucsbpb
Plasma Cannon - ucsbpc
Headquarters - ucsbhq
SDI Defense Center - ucsbsd
Shadow Tower - ucsbsh
Teleport - ucsbte
Tunnel Entrance (surface) - ucsben1
Tunnel Entrance (tunnel) - ucsben2
Space Port - ucsbss
Landing Zone - ucsblz
Recycler - ucsbuc
Heavy Tower - ucsbht
Artillery - ucsbart
-
LC Buildings -
Main Base - lcbbf
Solar Power Plant - lcbpp
Solar Battery - lcbba
Mine - lcbmr
Ore Transport Refinery - lcbsr
Research Center - lcbrc
Aerial Supply Center - lcbab
Guardian - lcbga
Defender - lcbde
Headquarters - lcbhq
SDI Defense Center - lcbsd
Weather Control Center - lcbwc
Space Port - lcbss
Solar Cell - lcbsb
Landing Zone - lcblz
Laser Wall - wlaser
Plantium Power Plant - lcbpp3
Control Center - lcbcc
Recycler - lcbuc
NEST - lcbne
Artillery - lcbart
Tunnel entrance (surface) - lcben1
Tunnel entrance (tunnel) - lcben2 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|