|
Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mork5
Na Banicji
Dołączył: 24 Wrz 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:44, 24 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
widze że dałeś posta z linkiem o który prosiłem - na coś co zrobił jakiś jak podejrzewam gracz polski czy tak ? , ale to dobrze, zobaczmy co my tu mamy w wolnej chwili rzucę na nie okiem
Cytat: |
database.zip
03/07/2009, 41.33 KB
database2.zip
03/26/2009, 455.48 KB
menu.rar
07/13/2009, 470.91 KB
“menu.rar”
Uploaded: 07/13/2009, 470.91 KB
MistrzOgnia.zip
03/28/2009, 498.63 KB
piaski001.zip
12/20/2008, 436.09 KB
piaski002.zip
12/21/2008, 500.41 KB
piaski003.zip
12/24/2008, 500.34 KB
piaski004.zip
01/02/2009, 500.41 KB
z8q1.mob
03/22/2009, 22.71 KB |
haha następne jaja
przy pobieraniu database2.zip wyskakuje błąd
jak mam to zobaczyć i ocenić jak nie będzie można tego nawet odpalić
w sumie mógłby i tak ale nie chce mi się tracić czasu na jakieś głupie pierdoły i patrzeć co pozmieniał w sceniariuszu aby dobrać database na tej podstawie
z tego co oceniam już po samych nazwach to scenariusze (nie mapy a scenariusze, czemu piszecie że ktoś zrobił mapę skoro nie zrobił ? ) wszystkie cztery dotyczą tylko jednej mapy i jak sądzę nie zostały zrobione samodzielnie a jedynie przetłumaczone z scenariuszy już gotowych ale jeszcze to podlukam wszystko
to nie są mapy samodzielnie zrobione - to nie są nawet SCENARIUSZE samodzielnie zrobione tylko polskie tłumaczenie już gotowych rzeczy
hahaha POLEWA
noi gdzie masz te wielkie mapy super polskie modowane z scenariuszami ? bo już szósty raz pytam o to a dalej nie dajesz odpowiedzi
zróbmy tak : czekam na jakieś sensowne mapy , scenariusze, cokolwiek samodzielnie zrobione przez kogokolwiek z polski , dopóki tego nie dasz "znawco" nie będę ci odpowiadał i wypowiadał się na temat twoich postów - trzymaj się danego słowa
...............
widze tez że robisz nieładną rzecz - edytujesz twoje posty gdy już się na ich temat wypowiem i cię zacytuję , usuwasz coś albo dodajesz, zacznij uczciwie do wszystkiego podchodzić bo inaczej to ta rozmowa nie ma sensu
z tym zdaniem co doedytowałeś do tego posta -
Yattering napisał: |
Łapanie za słowka. Wszystkie mody odpalasz za pomocą addona. To miałem na myśli, ale ciężko się było domyślić, prawda? Wesoly
|
tematy pomyliłeś - nie w tym temacie napisałeś - domyślam się że chodziło ci o to co pisałeś w związku ze słowem Mod - co to jest mod
ty twierdziłeś że jest to coś co się odpala osobno bez podstawki Evil Islands
i odpowiedziałem ci na to już w tym temacie bo w nim prowadziliśmy dyskusję
http://www.gisland.fora.pl/evil-islands-addon-honest-group-mod,70/honest-group-mod-dyskusja-ogolna,947-50.html
- nie skacz po tematach jak pojeb
ale trzymaj się jednego w którym coś zacząłeś mówić
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mork5 dnia Pon 12:55, 24 Paź 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Yattering
Powieściopisarz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z dupy Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:10, 24 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Ty.., ale ja edytowałem tego posta dwa dni przed Twoją odpowiedzią
ja: Ostatnio zmieniony przez Yattering dnia Sob 21:07, 22 Paź 2011, w całości zmieniany 3 razy
Twoje: Pon 12:14, 24 Paź 2011
Pon 12:44, 24 Paź 2011
Chodziło mi o to co odpala się za addonem.
Nie umiesz czytać? Napisałem w tamtym temacie że będę kontynuował w tym i nie będę po nich skakał.
Definicje moda znam, mody do ei są częściowe, Ty pienisz się jakbyś zrobił jakąś mega-przeróbkę gry która ma bardzo małe możliwości w tej dziedzinie tak naprawdę. Jeżeli w końcu coś zrobisz i to wypuścisz dla innych gracz to ok, ale na razie nic takiego jak "wyjebany mod morka" nie ma, sry
Cytat: |
a czemu mnie zatkało ? nie widziałem nigdzie takiej propozycji dzisiaj widzę jakiś post od boxika na moim prv |
Najwyraźniej wyczytujesz z postów tylko to co chcesz.
Teraz kolejne.
Cytat: |
gdzie masz te linki mody i screeny ? chętnie je zobaczę |
Cytat: |
wiesz lepiej co widzieli starsi gracze niż to co sam widziałeś ? |
Uuuuh, wdech i wydech. Przecież Ei mod i HG masz na forum do pobrania.. <facepalm>
A i tam coś pisałeś w tym swoim strasznie długim poście o starszych graczach. Pisząc o nich to piszę też o sobie mądralo. Nawet nie masz pojęcia ile czasu przy tej grze siedziałem ja i i inni którzy piszą w tym wątku.
A tu był jeden moder kiedyś, odkopałem stronę:
[link widoczny dla zalogowanych]
A na deser się pośmieje:
bo tera najlepsze:
Cytat: |
kurde użyłbym tutaj słowa debi* ale chyba nie warto języka strzępić na ciebie |
A kolejny post
Cytat: |
- nie skacz po tematach jak pojeb |
Cytat: |
człowieku (a może zwierzaku ?[...] teraz zaniecham bo mówić do słupa a słup głuchy jak du**
- to dotyczy ciebie w szczególności
|
Nie spinaj się biedaku i mnie nie obrażaj, jeżeli dyskusja Cię przerasta to daj sobie spokój. ok?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yattering dnia Pon 15:16, 24 Paź 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miklosz
Mistrz Zwoju
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:51, 24 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Czekaj, to ty potrzebujesz włączyć grę żeby zobaczyć jak działa mapa?
Otwierałeś w ogóle te pliki? Nie wydaje mi się, skoro mówisz że to tłumaczenie, zwłaszcza jeżeli to moja praca robiona od zera.
Wytłumacz znawco różnice między mapą a scenariuszem?
Pliki podane wyżej były projektem wrzucenia obszaru piaski do multiplayera.
Wrzucenie te było przeróbką obszaru z singla. Z tego co pamiętam jedna misja dotyczyła zabicia ogra, a w drugiej pomagaliśmy hermitowi.
A teraz ja Cie o coś poproszę, jeżeli to co wysłałem jest banalne itp. to wytłumacz proszę skrypt misji "MistrzOgnia". Niestety misja nie była dokończona z braku czasu i chęci, ale jest jak najbardziej grywalna, a jej skrypt jest w miarę stabilny i nie powodował u mnie żadnych crashów ani błędów w grze.
EDIT:
Co do zawartości folderu to wyjaśnie, bo myślałem że po prostu pootwierasz sobie osobno pliki, bez sprawdzania tego w grze.
Jak widać są to pliki z przed 2-3 lat więc nie do końca pamiętam dokładnie który co zawiera ale...
database.zip - zawiera database do większości misji oprócz MistrzOgnia.
database2.zip - Rozpakowana wersja database, która pozwala na grę na większości starych mapkach, jest to stara składanka za czasów kiedy jeszcze modowałem, ale od tego czasu za dużo raczej nie doszło.
Ogólnie kolejność zawartości: Oryginał, wpisy WoL (Silverwolf), wpisy do moich misji, wpisy do misji Yomandy, wpisy do misji Maski.
Więc wystarczy że spakujesz powyższe database i wszystkie misje z tego pliku powinny ruszyć (widać wpis "LMP FireMaster" więc powinno być spoko).
Menu.rar - nieważne - po prostu 2 oryginalne pliki z ruskiego startera. Addon normalnie gryzie się z polskim EI ponieważ ma sprawdzanie danych na tych 2 plikach - stąd też w aktualnym "polskim" addonie mamy ruskie napisy.
MistrzOgnia - niestety niedokończona misja ale warty w niej uwagi jest użyty skrypt. Jedyne czego w niej brakuje to celi misji, bo skupiłem się tylko na oskryptowaniu "pseudo AI" bossa.
z serii piaski00x.zip warty uwagi jest tylko ostatni plik (piaski004.zip). Po prostu małe poprawki w misjach w celu optymalizacji exp/czas i naprawieniu błędów.
z8q1.mob - niestety sam już nie pamiętam, zapewne też poprawka misji na piaskach.
Ogólnie to ściągnij piaski004.zip, MistrzOgnia.zip i użyj database z pliku database2.zip.
EDIT2:
Zapewne zaczniesz się czepiać że te misje nie dodają nowych przedmiotów, tekstur itp.
Robienie misji przez różne osoby nie służyło wydłużeniu ich e-penisa, jednak dodaniu urozmaicenia do gry. Misje były tworzone w taki sposób, żeby nie ingerowały w mechanikę gry, tak aby osoba która nie ma nowych misji mogła bez przeszkód grać z taką, co je ma.
Krótkie wyjaśnienie działania połączenia w multiplayerze.
W momencie wejścia na czyiś serwer wczytywane są wszystkie pliki mq od osoby która założyła dany serwer. Reszta jest wczytana z dysku klienta. Dodatkowo twarze są wczytywane z plików mp postaci, informacja o tym jest zapisana jako odnośnik do pliku w database, a stamtąd do textures.res.
Już tutaj może się pojawić crash serwa/clienta - brak danej twarzy w DATABASE! - jeżeli jest w database, ale osoba nie ma tekstury, tekstura nie zostanie po prostu wczytana (stąd mamy czasami białe obiekty).
Dalej jest wejście na mapę:
Podczas samego wchodzenia na mapę jest wczytywany plik *.mob od HOSTa. Efekt? Misja teoretycznie działa poprawnie jednak znów są możliwe CRASH'e
Od strony CLIENTa: Brak jakiegokolwiek obiektu wczytywanego z pliku mob HOSTa, w database CLIENTa - to jest w sumie jedyny możliwy crash w tym momencie.
Od strony HOST'a: Następuje wczytanie postaci z pliku *.mp clienta, jeżeli dany obiekt nie znajduje się w database hosta, niestety mamy crasha.
Ale zaraz zaraz, przecież były nowe stwory na mapach, a to jest nowy obiekt!
Tak, to prawda jednak powoduje on crash dla clienta przy samym wczytywaniu mapy. Nie jest to raczej nic strasznego biorąc pod uwagę, że nawet nie zaczął zabawy na naszym serwerze.
Jedyny problem następuje podczas dodania nowego przedmiotu. Gdy dana osoba wchodzi z nowym przedmiotem na mapę crashuje nie clienta, ale HOSTa - a to już jest poważny błąd który powoduje niezwykłą irytacje grających osób.
Dlatego na polskiej scenie EI ludzie nie tworzyli nowych przedmiotów.
Nie patrząc już na samo balansowanie i wyważanie statystyk przedmiotów żeby nie okazało się, że są zbyt mocne. Poważniejszym powodem były crashe serwera, przez które granie na multiplayerze byłoby niemożliwe w powodu różnych osób wchodzących na serwer.
I stąd podział serwerów. Standard, oraz HG/EI mod.
No i stąd też post Yatta:
Cytat: |
Po prostu z Ciebie taki "wielki programista", że dokonujesz jedynie takich zmian, które nie powodują wypieprzenia postaci innych graczy z mapki |
Dodatkowo jeszcze jedna rzecz wracając do początku rozmów:
Cytat: |
i nikt sobie z tym "bugiem" nie poradził? dziecinada |
No i teraz dla udowodnienia Twojego obeznania w modowania gry proszę o 2 rzeczy:
1. wytłumaczenie skryptu z misji MistrzOgnia
2. Sposób na naparwienie błędu z niezniszczalnymi kończynami - od strony database jak i od strony postaci.
(Tego pierwszego to Joogi znalazł i od razu był w stanie naprawić, co do usunięcia tego błędu z gotowych postaci - jestem ciekaw ).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Miklosz dnia Pon 18:50, 24 Paź 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Boxer
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:26, 25 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Podsumowując posty:
Miklosz-masz tu moje mapy, radź sobie
Mork5-omfg i can't even understand this shit! Think, think, THINK! I know-i'll just say that he didn't make them himself! FUCKIN EPIC IDEA!!
Miklosz-Being calm, but lolin.
Yatt-OMG WHAT AN IDIOT!
Box-LULULULULULULULULULULULUULULUULULUCAWCAWCAWCAWCAWCAWCAWCAW
Komedia, po co mi kabarety oglądać jak internet co jakiś czas przywieje idiotę
Filmu nie będzie, map nam sam nie udostępni, zachowuje się jak burak-Shall we vote for a ban?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yattering
Powieściopisarz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z dupy Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:44, 25 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Przynajmniej zabawnie jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Joogi
Skryba
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:50, 25 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Aby udowodnić swoje kompetencje jako modera wrzucam mapkę którą kiedyś daaaawno temu zrobiłem(jednak nie była pokazana światu z powodu braku balansu i nieprzygotowania dupereli typu zmiany ubrań mobów na mapie, ich nazw itp. itd., jak i tego, że była głupia^^):
[link widoczny dla zalogowanych]
Mapa została przygotowana jako mod pod addona(kilka minut roboty:P). Łopatologicznie, aby ją uruchomić potrzebujesz Addona. Zawartość musisz wypakować w folderze "mods". Potem musisz w addonie wybrać mod "pokazowka".
Misja jest na jaskini, wiec potrzebujesz silnej postaci. Teren to jakaś mapa z FiA na której zmieniłem potworki.
Z góry informuje, że nie pamiętam czy ta wersja mapy nie ma buga z niekończeniem się zadania(co w sumie było dziwne ).
I tak jak Miklosz proszę o wyjaśnienie kodu P
Jak widzę pan mrok5 nie potrafi pogodzić się z tym, że ktoś może zrobić coś więcej niż edytowanie tekstu misji i statystyk przedmiotów, oraz podmianą tekstur.
Ogólnie co do twojej osoby, strasznie zabawny jesteś . Wystarczyłoby wrzucić te swoje mega mapki na forum, a ludzie inaczej by na ciebie patrzyli, a tak stałeś się forumową rozrywką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemek
Administrator
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 4:21, 26 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Ale po co mu cos pisac, tlumaczyc i udowadniac, przeciez widac, ze to glupie jak kilo gwozdzi i nic nie rozumie. Tego wszystkiego i tak nie przeczyta, a nawet jesli to nie zaczai. Jego 'mody' to kupa i jesli tyle osob przez 2 tygodnie mu tego nie moze przetlumaczyc to naprawde trzeba byc wybitnym tepakiem Jedyna osoba ktora mysli, ze to cos co robi jest dobre jest jedynie on sam. Myslec to on sobie moze... Jeszcze powie, ze Miklosza mapy sa tlumaczone, no jebne na zawal na stare lata hahahaha. Matol i tyle, przyjade w weekend to pozbieram te tematy i wrzuce do neolandu, bo narobil ich tyle i smietnik sie zrobil, a tylko tam sie to nadaje. Mysle, ze zasluzyl na godne miejsce obok yoshimy. Ale w sumie posmialismy sie troche.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Przemek dnia Śro 4:29, 26 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yattering
Powieściopisarz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z dupy Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:18, 13 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Aj, tak było śmiesznie to się chyba spłoszył chłopak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mork5
Na Banicji
Dołączył: 24 Wrz 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:42, 16 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Miklosz napisał: |
Czekaj, to ty potrzebujesz włączyć grę żeby zobaczyć jak działa mapa?
Otwierałeś w ogóle te pliki? Nie wydaje mi się, skoro mówisz że to tłumaczenie, zwłaszcza jeżeli to moja praca robiona od zera.
Wytłumacz znawco różnice między mapą a scenariuszem?
Pliki podane wyżej były projektem wrzucenia obszaru piaski do multiplayera.
Wrzucenie te było przeróbką obszaru z singla. Z tego co pamiętam jedna misja dotyczyła zabicia ogra, a w drugiej pomagaliśmy hermitowi.
A teraz ja Cie o coś poproszę, jeżeli to co wysłałem jest banalne itp. to wytłumacz proszę skrypt misji "MistrzOgnia". Niestety misja nie była dokończona z braku czasu i chęci, ale jest jak najbardziej grywalna, a jej skrypt jest w miarę stabilny i nie powodował u mnie żadnych crashów ani błędów w grze. |
tak, otwierałem archiwum rar i podejrzałem pliki
i tyle mi wystarczyło - bo po co więcej
nie otwierałem tego w grze aby zobaczyć jak działa bo nie wrzuciłeś databaselmpa do tego, a nie chce mi się sprawdzać co tam dowego dodałeś co trzeba dodać do databaselmpa aby działało, nie chcę mi się budować na podstawie twojego pliczku databaselmpa aby to zobaczyć, chcesz abym się temu przyjrzał i to ocenił - wrzuć databaselmpa skoro mówisz że tworzyłeś scenariusz to tymbardziej powinieneś potrafić zrobić do niego databaselmpa, piszesz że nie powodowała ci żadnych błędów w grze - tak więc masz do niego databaselmpa - no to czemu go nie wrzucisz ? nie rozumiem skoro wszystko ci chodziło i miałeś te rzeczy to czemu tego nie możesz teraz wrzucić tak aby inni sprawdzili jak to działa ?
z databaselmpem - nie chodzi tu o to że nie umiałbym czy coś - po prostu nie chce mi się bo to zajęłoby mi troche czasu a nie tracę go na głupoty tylko jeśli robię coś w Evilu - robie swoje rzeczy
jeśli przerabiałeś ten scenariusz w jakikolwiek sposób - zmieniając chociażby jedną postać jeden ruch czy cokolwiek - nie chciałbym co prawda, wiesz nazywać czyjejś roboty marną bo ktoś się narobił w miarę swoich umiejętności - zgodnie ze swoją wiedzą i umiejętnościami a ja teraz to będę nazywać,
ale tak szczerze mówiąc - tylko nie bierz tego do siebie szczerość czasem boli -
widzę że to sit - coś co już było - wynika to z samego scenariusza
co takiego zmieniłeś tutaj ? bo są tu rzeczy które były już
z tego co napisałeś że jedna misja dotyczyła zabicia ogra a druga pomocy hermitowi to były już takie mapy dużo wcześniej - gdzieś kiedyś je ściągnęłem w ruskiej i angielskiej wersji - dwie mapy na piaskach do zabicia ogrów itd i pomaganie hermitowi, z nim trzeba było coś pokonać,
to nie jest nowy scenariusz-nowa misja a jedynie gotowa już która pojawiła się dawno temu w mappacku angielskim.
ty wziełeś się za tłumaczenie jedynie z tego co widziałem, i nieudolnie ci to wyszło bo nie potrafiłeś czegośtam z powrotem złożyć
.
różnica między mapą a scenariuszem a tłumaczeniem -> skoro nie wiesz wytłumaczę ci
mapa - jest to sam teren - góry pagórki skały, drzewa itd , obiekty, urbanistyka terenu
scenariusz/misja - są to postacie jak i misja - coś robisz coś zabijasz, coś podnosisz, coś zakańczasz, to co robisz powoduje że coś się dzieje, ma wpływ na inne rzeczy, że jakaś inna postać też coś robi itd.
tłumaczenie - żałosna robota - zmiana języka w jednym pliku scenariusza/misji
różnica między tymi trzema rzeczami jest spora - jedno nie równa się drugiemu.
najbardziej śmiać mi się chce jak widziałem że niektórzy z waszych kolegów jedynie przetłumaczyli gotowe scenariusze i nazwali to w stylu - OTO MOJA NOWA GOTOWA MAPA CAŁĄ MISJE CAŁY SCENARIUSZ JA ROBIŁEM BIERZCIE MOJĄ MAPE , lol aż żal, a takie posty czasem czytałem.
Miklosz napisał: |
EDIT:
Co do zawartości folderu to wyjaśnie, bo myślałem że po prostu pootwierasz sobie osobno pliki, bez sprawdzania tego w grze.
Jak widać są to pliki z przed 2-3 lat więc nie do końca pamiętam dokładnie który co zawiera ale...
database.zip - zawiera database do większości misji oprócz MistrzOgnia.
database2.zip - Rozpakowana wersja database, która pozwala na grę na większości starych mapkach, jest to stara składanka za czasów kiedy jeszcze modowałem, ale od tego czasu za dużo raczej nie doszło.
Ogólnie kolejność zawartości: Oryginał, wpisy WoL (Silverwolf), wpisy do moich misji, wpisy do misji Yomandy, wpisy do misji Maski.
Więc wystarczy że spakujesz powyższe database i wszystkie misje z tego pliku powinny ruszyć (widać wpis "LMP FireMaster" więc powinno być spoko).
|
no i po co mi piszesz co znaczy jaki plik ? database.zip itd - masz mnie za idiotę ? myślisz że lepiej znasz się na modach odemnie ? podejrzałem je wstępnie w samym pliku zip (podgląd w rarze) i tyle mi wystarczyło w całości aby wiedzieć co to są za databaselmy do jakiego trybu itd .
hmmm no jak będę miał wolny czas to spakuje tego databasa i wypróbuję tą mape - oblukam to o ile w ogóle ruszy
Miklosz napisał: |
Zapewne zaczniesz się czepiać że te misje nie dodają nowych przedmiotów, tekstur itp.
Robienie misji przez różne osoby nie służyło wydłużeniu ich e-penisa, jednak dodaniu urozmaicenia do gry. Misje były tworzone w taki sposób, żeby nie ingerowały w mechanikę gry, tak aby osoba która nie ma nowych misji mogła bez przeszkód grać z taką, co je ma.
Krótkie wyjaśnienie działania połączenia w multiplayerze.
W momencie wejścia na czyiś serwer wczytywane są wszystkie pliki mq od osoby która założyła dany serwer. Reszta jest wczytana z dysku klienta. Dodatkowo twarze są wczytywane z plików mp postaci, informacja o tym jest zapisana jako odnośnik do pliku w database, a stamtąd do textures.res.
Już tutaj może się pojawić crash serwa/clienta - brak danej twarzy w DATABASE! - jeżeli jest w database, ale osoba nie ma tekstury, tekstura nie zostanie po prostu wczytana (stąd mamy czasami białe obiekty).
Dalej jest wejście na mapę:
Podczas samego wchodzenia na mapę jest wczytywany plik *.mob od HOSTa. Efekt? Misja teoretycznie działa poprawnie jednak znów są możliwe CRASH'e
Od strony CLIENTa: Brak jakiegokolwiek obiektu wczytywanego z pliku mob HOSTa, w database CLIENTa - to jest w sumie jedyny możliwy crash w tym momencie.
Od strony HOST'a: Następuje wczytanie postaci z pliku *.mp clienta, jeżeli dany obiekt nie znajduje się w database hosta, niestety mamy crasha.
Ale zaraz zaraz, przecież były nowe stwory na mapach, a to jest nowy obiekt!
Tak, to prawda jednak powoduje on crash dla clienta przy samym wczytywaniu mapy. Nie jest to raczej nic strasznego biorąc pod uwagę, że nawet nie zaczął zabawy na naszym serwerze.
Jedyny problem następuje podczas dodania nowego przedmiotu. Gdy dana osoba wchodzi z nowym przedmiotem na mapę crashuje nie clienta, ale HOSTa - a to już jest poważny błąd który powoduje niezwykłą irytacje grających osób.
|
haha to jakiś nowy organ chyba ten e-penis , jeszcze nawet nie słyszałem o takim
O lol a czy robienie tekstur i innych rzeczy myślisz że służy mi do wydłużania e-penisa ? co to za organ w ogóle ))))))))
robienie tekstur i innych rzeczy niż tylko mapy kolego służy do zabawy, rozwijaniu umiejętności graficznych itd . - Przyjemne połączone z porzytecznym jak to się mówi
No jak narazie to takie jak to nazywacie "mapy" do gry takie jak napisałeś to tylko ja tworzę (poprawnie dzialające)
Znawca W tym wyjaśnieniu które dałeś dalej ("krótkie wyjaśnienie") nie masz w tym najmniejszej racji - ale nie będę ci wyjaśniał dokładnie w czym się pomyliłeś i gdzie bo nie mam zamiaru teraz uczyć nikogo modowania . W każdym razie w tym co napisałeś mylisz się
nie znasz się na rzeczy - mówię serio.
zapytam się co do punktu drugiego - o co ci chodzi z tym błędem z niezniszczalnymi kończynami sprecyzuj o co pytasz ? - gdzie taki błąd masz i jak to wygląda?
co do dalszych rzeczy -
tak jak pisałem nie mam zamiaru uczyć tutaj teraz nikogo modowania jak już kiedyś zdecyduję się na to to będzie to jedynie dla gracza który naprawdę na to zasłuży.
............
puki co szukam kogoś kto potrafiłby zrobić chociaż połowę rzeczy które ja potrafię - a jeśli i takiego nie ma to najlepszego znawcę jaki jest ....
Joogi napisał: |
Aby udowodnić swoje kompetencje jako modera wrzucam mapkę którą kiedyś daaaawno temu zrobiłem(jednak nie była pokazana światu z powodu braku balansu i nieprzygotowania dupereli typu zmiany ubrań mobów na mapie, ich nazw itp. itd., jak i tego, że była głupia^^):
[link widoczny dla zalogowanych]
... ETC .....
Ogólnie co do twojej osoby, strasznie zabawny jesteś . Wystarczyłoby wrzucić te swoje mega mapki na forum, a ludzie inaczej by na ciebie patrzyli, a tak stałeś się forumową rozrywką. Jezyk
|
EDIT --------
HAHAHA zobaczyłem tą mapę haha
to przeróbka inwazi na gipath
no tak rzeczywiście jedyne co umiecie dobrze zrobić to przetłumaczenie misji gotowej lub zmiana w niej tekstu
LOOL!
----edit close
nawet pliku ze scenariusza mapy nie wyrzuciłeś no wiesz ???
hehe a kto mówi że nie potrafię się pogodzić - pokażcie mi takiego który potrafi zrobić więcej niż ja to się pogodzę spokojnie
oblukam ten pliczek
co umiesz jeszcze poza misjami ?
wrzuciłbym w sumie moje mody mapy itd i zrobiłbym swój mod ogólny ale no cóż - jeśli tyle osób yattering i his friends
uważa moje misje za takie beznadziejne to po co w sumie ? skoro większośc tego nie chce, no to nie ich strata
mają lepsze to niech w nie grają
tak w ogóle wiele osób pisze mi że co ja umiem - że tylko tekstury podmieniać - mylicie się nie podmieniam tekstur ale tworze całkowicie nowe jak i przedmioty i zbroje
jeśli chodzi o to co umiem - umiem wszystko.
od najmniejszych po największe
zmieniać, tworzyć mapy, misje/scenariusze, teksty map
zmieniać, tworzyć postacie, potwory
zmieniać, tworzyć czary, nowe ich efekty, nieznane i niewidoczne wcześniej
zmieniać, tworzyć nowe bronie rzeczy wszelkiego typu dostępnego w grze
zmieniać, tworzyć postacie z takimi statami umiejętnościami, możliwościami których zrobić nikt nie umiałby
umiem robić rzeczy których żaden z waszych kolegów nie potrafiłby - rzeczy fizycznie i wirtualnie niemożliwe do przeprowadzenia, o których największy moder w polsce znający się w temacie modów powiedziałby że są niemożliwe do przeprowadzenia
ale o nich napiszę w następnym poście - jesli jesteście ciekawi jakie to rzeczy w evilu;p
fajnie byłoby pokazać umiejętności najlepszych moderów , porównać wszystko, sprawdzić , czekam już dłuższy czas na kogoś kto czuje się dobry wmodowaniu - niech napisze do mnie, jakaś rozrywka przydałaby się, jeśli przegrałbym udoistępniłbym wszystkie moje mody i pliki jako dodatek do evila
[link widoczny dla zalogowanych]
Przemek napisał: |
Ale po co mu cos pisac, tlumaczyc i udowadniac, przeciez widac, ze to glupie jak kilo gwozdzi i nic nie rozumie. Tego wszystkiego i tak nie przeczyta, a nawet jesli to nie zaczai. Jego 'mody' to kupa i jesli tyle osob przez 2 tygodnie mu tego nie moze przetlumaczyc to naprawde trzeba byc wybitnym tepakiem Jedyna osoba ktora mysli, ze to cos co robi jest dobre jest jedynie on sam. Myslec to on sobie moze... Jeszcze powie, ze Miklosza mapy sa tlumaczone, no jebne na zawal na stare lata hahahaha. Matol i tyle, przyjade w weekend to pozbieram te tematy i wrzuce do neolandu, bo narobil ich tyle i smietnik sie zrobil, a tylko tam sie to nadaje. Mysle, ze zasluzyl na godne miejsce obok yoshimy. Ale w sumie posmialismy sie troche. |
ojoj nie spotkałem się jeszcze z adminem który wyzywa usera
i w dodatku jaki inteligentny .. aż żal dupe ściska
pewnie jakiś małolat gówniarz
ciekawe czy się zna na modowaniu chociaż troche
no cóż jak nie tutaj to zrobię własne forum o Evilu
gdzie będą moje zmiany i inne rzeczy
hmm ten admin to zdecydowanie jakieś gówno
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mork5 dnia Śro 17:36, 16 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Joogi
Skryba
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 1:14, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Jak widzę nie zwróciłeś uwagi na datę utworzenia tego pliku, to po pierwsze '
Po drugie nigdy nie chciało mi się robić plików mq od podstaw, więc edytowałem istniejące zmieniając je do swoich potrzeb. Patrząc na to co tu się stało prawdopodobnie dodałem dodatkowo jakąś inną misje
Zaraz sprawdzę.
Ooo jak widać w czerwonej rameczce te pliki są w katalogu "takie jakby czyste;PP" co oznacza, że zostały dodane do archiwum mq jednak nie są zgodne ze strukturą plików misji więc nie zostaną wyświetlone w trakcie scenariusza. Więc tylko niepotrzebnie zajmują miejsce. Mały błąd, kiedyś widziałem misje do której został dodany resbuild^^'
Ja nie wiem jak to zrobiłeś, że nie widziałeś w folderze maps pliku z18q5.mob, ale najwidoczniej coś Ci umkneło(albo nie wiesz jak rozczytać skrypt misji). tu zawartość folderu maps.
I jeszcze jeden komunikat, ta mapka jest przystosowana pod Addona (ten program którym odpalasz honest moda i EI-moda) więc, aby wejść na mapę misji musisz wkleić zawartość archiwum do podfolderu "mods" folderze "Evil Islands (addon)" (czy jak to tam było). Misja jest na jaskini.
Ten database który podał Miklosz, jest własnie do tych misji. Przetestuj go, bo nic budować nie musisz.
PS. Chciałbym zauważyć, że w swoich wypowiedziach to ty pierwszy napisałeś
mrok5 napisał: |
wielki programista widzę z ciebie;) |
w kontekście mojej osoby. To tak apropo wypowiedzi
mrok5 napisał: |
Ja powody ?
ja pierwszy nie wyzywam nikogo w przeciwieństwie do was |
Może i brak wulgaryzmów, ale to jednak umniejszanie moich kompetencji, czyli też forma obrazy. Po tej wypowiedzi pojawiły się osoby które z reguły rzucają mięsem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemek
Administrator
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 5:24, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Tematy przenoszę tam gdzie ich miejsce.
Uuuu, ale się nam chłopaczyna tu produkuje znowu... Oczywiście, że jesteś najlepszym moderem świata, nikt w to nie wątpi, masz lizaczka.
Zgodnie z zasadami neolandu - dopóki ww. nie przestanie trollować na forum pożegnamy się. A jeśli się nie podoba to drzwi są tam. Bezsensowne i zaczepne posty w innych tematach kasuję bo tylko śmietnik narobił.
P.S. Rozbawiło mnie to:
Cytat: |
umiem robić rzeczy (...) fizycznie i wirtualnie niemożliwe do przeprowadzenia |
Co na przykład? Chodzisz po oceanie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miklosz
Mistrz Zwoju
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:53, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Po cholerę potrzebujesz składać databaselmp żeby się dowiedzieć jak działa plik mob? Tak szczerze myślałem że potrafisz cokolwiek zrobić patrząc na screeny ale zaczynam w to teraz strasznie wątpić.
Jak mówiłem są to misje które sam robiłem. Oceniasz umiejętności modowania tak? To dlaczego w ogóle patrzysz na misje pod względem fabuły, po co w ogóle otwierasz pliki mq, jak przecież to Cie nie obchodzi?
Czekamy na opis skryptu misji. Jeżeli szukasz ich w plikach mq...
"masz mnie za idiotę ?" - tak, jak najbardziej.
Mała rada: skrypty znajdują się w pliku *.mob
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemek
Administrator
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:38, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ale przecież on to wszystko doskonale wie, a to Ty się nie znasz! Przecież całkowicie Twoje mapy to tylko tłumaczenia, "hohoho lOOl". A w ogóle to on nie ma czasu na głupoty, może kiedyś tam zobaczy, bo to przecież zajęty człowiek - najlepsze mody w Polsce robi. Takie rzeczy, że Ci się nawet nie śniło!
Czego innego oczekiwać? Prawie 30 postów z czego z 3/4 z taką samą treścią. Ciekawe tylko czy jest świadom tego jakim jest pośmiewiskiem i jak bardzo wszystkich bawi jego ekspercka opinia. Przewidywalny się chłopak zrobił. Strasznie dużo gada a pokrycia w tym wszystkim nie widać. I dlatego jest internetowym trollem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yattering
Powieściopisarz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z dupy Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:42, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ahahahaha najlepsze jest
- (dowolny bluzg, albo najazd na kogoś)
- dwa posty dalej "ja nikogo nie obrażam"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemek
Administrator
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:46, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
No w końcu "down", "gówno" i "śmieć" to żadna obraza. U niego w domu tak się woła na obiad.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Boxer
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:52, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
mork5 napisał: |
z tego co napisałeś że jedna misja dotyczyła zabicia ogra a druga pomocy hermitowi to były już takie mapy dużo wcześniej - gdzieś kiedyś je ściągnęłem w ruskiej i angielskiej wersji - dwie mapy na piaskach do zabicia ogrów itd i pomaganie hermitowi, z nim trzeba było coś pokonać,
to nie jest nowy scenariusz-nowa misja a jedynie gotowa już która pojawiła się dawno temu w mappacku angielskim. |
A ja gdzieś kiedyś widziałem twoje mapy w ei modzie i hg modzie. Chłopczyku, naucz się argumentować bo jeśli myślisz że ktokolwiek uwierzy takiemu hipokrycie, burakowi i skończonemu imbecylowi jak ty to jeszcze życia nie znasz. Widziałeś gdzieś? Pokaż gdzie. Jak tego nie potrafisz, to bliski kontakt twarzy ze ścianą po uprzednim osiągnięciu prędkości 30 km/h powinien doprowadzić do rozruchu funkcji myślowych w twoim mózgu.
mork5 napisał: |
wrzuciłbym w sumie moje mody mapy itd i zrobiłbym swój mod ogólny ale no cóż - jeśli tyle osób yattering i his friends
uważa moje misje za takie beznadziejne to po co w sumie ? skoro większośc tego nie chce, no to nie ich strata
mają lepsze to niech w nie grają |
I znowu książkowy przykład dziecka z podstawówki: ja mam w domu to to i to ale wam nie pokażę, bo coś tam. Chcesz rozmawiać z dorosłymi to się zacznij tak zachowywać. Ja nie mam ochoty czytać na tym forum wypocin 13 latka który niepowodzenia w szkole musi sobie odbić w internecie.
mork5 napisał: |
Znawca W tym wyjaśnieniu które dałeś dalej ("krótkie wyjaśnienie") nie masz w tym najmniejszej racji - ale nie będę ci wyjaśniał dokładnie w czym się pomyliłeś i gdzie bo nie mam zamiaru teraz uczyć nikogo modowania . W każdym razie w tym co napisałeś mylisz się
nie znasz się na rzeczy - mówię serio. |
Tak jak wyżej, podstawówka. "Ja to umiem, ale ci nie pokażę!" Typowe suche przechwałki dziecka z 3 klasy, które chce komuś zaimponować. Poważnie, to się robi żenujące. Zrozum wreszcie że w ten sposób to może ci się uda zaimponować ludziom z forum Lords (pozdrawiam was chłopaki, mam nadzieję że dalej średnia wieku w klanie to 10 lat), a nie na forum gdzie twoich rówieśników gimnazjalnych nie ma.
mork5 napisał: |
jeśli chodzi o to co umiem - umiem wszystko. |
Masterpiece. Kononowicz mówił że nie będzie niczego, ten mówi że potrafi wszystko. Widać że reprezentujecie podobny poziom intelektualny.
Ps. Zmień ten podpis bo czuję się urażony widząc jak taki jegomość jak ty w ogóle się odnosi do mojej osoby. Do swoich kolegów czy do rodziców jak ci pozwalają to możesz tak mówić, ale do mnie nie masz gnojku prawa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miklosz
Mistrz Zwoju
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:52, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Co do potrafienia wszystkiego...
Jednak nie ma sensu ciągnąć dalej tej dyskusji bo te "wszystko" to każdy moder potrafił robić hen dawno.
Pomyślmy:
zmieniać, tworzyć mapy, misje/scenariusze, teksty map
mrt, balance tools.
zmieniać, tworzyć postacie, potwory
balance tools.
zmieniać, tworzyć czary, nowe ich efekty, nieznane i niewidoczne wcześniej
balance tools.
zmieniać, tworzyć nowe bronie rzeczy wszelkiego typu dostępnego w grze
balance tools.
zmieniać, tworzyć postacie z takimi statami umiejętnościami, możliwościami których zrobić nikt nie umiałby
balance tools.
Dodatkowo nie napisałeś o teksturach do których potrzebny jest edytor graficzny z dds pluginem (nawet paint da rade) i dds2mmp.
Więc wymasterowałeś balance toola i potrafisz rysować w paincie, do wszystkiego brakuje tylko kodowania skryptów misji (polecam z randomem i użyciem global variables), tworzenia modeli i animacji (trzymam kciuki) i jakieś mniejsze pierdołki jak przesuwanie obszarów z wyspy na wyspe, zwiększanie progu umiejętności, zmienianie kolorków podświetlenia misji itp. itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
8757905
Początkujący
Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chrząszczyżewoszyce
|
Wysłany: Czw 22:33, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
O dżizas, aleście się rozpisali...
Ode mnie polecę do grafiki 3D Blendera (nie bij!) całkiem niezłe narzędzie na moje oko. Zaś co do próbowania to z powodzeniem stworzyłem truciznę xD
Działało to tak że potionek zamiast efektu np leczenia miał efekt kwasowego podmuchu. Dość silnego
Ponadto bardzo podoba mi się odblokowanie efektu run np E+ do Orli Wzrok albo długość do piorunu. Wyglądało to tak że piorun uderzał i wróg świeci przez określony czas
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
UngaBunga
Początkujący
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pią 1:05, 18 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Powiem tyle, czytając ten temat mogę wyśmiać spokojnie mork5 (potrafisz przeczyć sam sobie momentami, co wywołuje u wielu pewnie złowieszczy uśmiech), ale również jestem zażenowany tym że sama administracja w to gówno wchodzi
Poza tym tłumaczenie też czasami wymaga trochę czasu i umiejętności (a nazywanie tego prostym i banalnym jest tak samo głupie jak osoba o tym pisząca i tak tak, byle przetłumaczenie to nie tłumaczenie, ale poprawne i zgodne - to już jest coś )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemek
Administrator
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pią 6:58, 18 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Oj tam, oj tam. Po prostu na forum zazwyczaj jest nuda i korzystamy z czasu kiedy trafią się takie ewenementy jak mork5. A to, że karmimy trolla to już trudno. Przynajmniej mamy rozrywkę.
A co do mnie jako administratora - cóż, jestem takim samym użytkownikiem forum jak inni i po prostu czasem bez ceregieli piszę co myślę. A, że czasem może i te wypowiedzi niezbyt dojrzałe to trudno. Nie można być poważnym cały czas. Bo w końcu ze mnie "małolat gówniarz". A, i "gówno". Trudno, muszę z tym jakoś żyć...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miklosz
Mistrz Zwoju
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:21, 19 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
8757905 - ta, blender jest spoko ale modele EI są zapisywane w inny sposób i nie otworzysz ich niestety żadnym znanym programem do modelowania 3d. Jedynie jaka jest możliwość zrobienia tego, to zrozumieć ten plik przeglądając go hex editorem, wiedzieć w jaki sposób są zapisywane modele 3d oraz zrobić odpowiedniego konwertera.
Co do tworzenia trucizny, spróbuj zrobić regeneracje, albo inne czary z ujemnym efektem. (sam nie próbowałem, ale może da to jakieś ciekawe efekty ).
UngaBunga - co do tłumaczenia, nie ma co w ogóle porównywać tłumaczenia do modowania bo to kompletnie 2 inne rzeczy. I akurat tłumaczenie jest proste i banalne, ale wymaga znajomości obcego języka oraz pochłania dość dużą ilość czasu.
A morkowi chodzi o plagiat, w sensie same tłumaczenie misji i przywłaszczanie ich jako swój własny twór.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
UngaBunga
Początkujący
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 23:10, 19 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Coś było o tłumaczeniu to wyraziłem swoje zdanie - mój błąd jak nie w ten deseń było (czytanie kilkunastu, czasami długich postów może pomieszać to i owo )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
8757905
Początkujący
Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chrząszczyżewoszyce
|
Wysłany: Nie 16:27, 20 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ten temat potrafi faktycznie nieźle namieszać w głowie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemek
Administrator
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:56, 25 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Temat zamykam bo sam gwóźdź programu przestał odpisywać, więc szkoda dalej ciągnąć tą jałową dyskusję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|