Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam.
O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

patch sylvan(by yoshima)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Historie i twórczość w uniwersum Evila
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

czy patch moze byc legit?
tak ,moze byc
25%
 25%  [ 5 ]
nie,nie moze byc
75%
 75%  [ 15 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Nie 12:50, 22 Mar 2009    Temat postu: patch sylvan(by yoshima)

witam.

otoz poprzedni patch nie wyzedl postanowilem zrobic nowy.

dzieki patchowi gra w mp staje sie trudniejsza.wiekszosc broni,czarow,run i zbroji zostala zwiekszona ze wzgledu na to ze wojownik 5k moze sobie zrobic full set zbroji plus rozgi itp.
cena z trofeum potworow zostala zmniejszona przez to zarabiamy mniej pieniedzy i gra staje sie dla nas wyzwaniem.
z dzikow na 3 mapie nie leci twarda skora,a 3 grube ktore kosztuja 20 zlotych(sprzedajemy je za 10 ).
materialy rowniez sa drozsze.
wlocznia ze skamienialej kosci ktora kosztowala 1560 zlotych,teraz mozemy ja kupic za ok.2250 zlotych a z oslabiaczem kilka tysiecy wiecej
(2250 + wyzwalacz 8k zlotych + oslabienie 2k to jakies 12k ).

zbroja tez bedzie drozsza na 3 pierwszych wyspach.

woje ktore zwykle zostawiali gipath perzy jakichs 30-40k beda teraz musieli ciagnac dalej bo nie przezyli by chyba na dalszych wyspach z takimi statami.

myslalem tez o tym zeby zwiekszyc atak i obrone zwierzat ale to by bylo chyba za trudne.

i ostatnie:czary

runa efektu kosztuje 1200 zlotych a czary ognia:

-strzala 500 zlotych
-kula ognia 1500 zlotych
-sciana ognia 5000 zlotych.

mam nadziej ze TEN patch bedzie lepszy i ludzie go zaakceptuja gdyz jak mowil maska "ta gra jest za latwa a w niektorych moemntach bardzo latwa".

bardzo prosze teraz mozesz sie bardziej meczyc .

z powazaniem.

yoshima.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yoshima dnia Nie 21:38, 22 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maska
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 13:43, 22 Mar 2009    Temat postu:

A niby po co cos takiego ?
By ulatwic gre ?
Gra jest i tak bardzo latwa a w pewnym momencie juz zbyt latwa wiec wg mnie syf.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razor
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: XY

PostWysłany: Nie 17:19, 22 Mar 2009    Temat postu:

Nikt kto doszedł legit na jaskę nie zgodzi się na to :wink:.
Po co ułatwiać tą grę jeszcze bardziej, skoro i tak już jest zbyt łatwa?
Nie wiem czy zauważyłeś, ale niektórzy zamiast ułatwić sobie grę, utrudniają ją sobie grając np. na rygorystycznym regulaminie Wesoly.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Nie 19:39, 22 Mar 2009    Temat postu:

coz klanowicze lords uwazali,ze taki patch bylby dobry ze wzgledu ze dzieki tej zloznosci mozna robic lepsze czary i gra bylaby latwiejsza.

hmm....jednak chyba nikt nie lubi tego patcha.
szkoda Smutny.myslalem ze sie spodoba ale coz....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MadDrag
Skryba
Skryba



Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Legnica
Płeć: XY

PostWysłany: Nie 20:23, 22 Mar 2009    Temat postu:

Tieru napisał:
coz klanowicze lords uwazali,ze taki patch bylby dobry ze wzgledu ze dzieki tej zloznosci mozna robic lepsze czary i gra bylaby latwiejsza.

eeee? chyba ci sie cos pomylilo. jedynie Tokos napisal ze jest pol na pol. NIKT nie napisal z mu sie to podoba. Nie zamieszczaj falszywych informacji!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Nie 21:28, 22 Mar 2009    Temat postu:

nie zamieszczam.albo medival,albo miklosz mowili ze zloznos bedzie znakomita.

a anyway,ulepszylem patch.teraz go z edytuje na samej gorze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miklosz
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: XY

PostWysłany: Nie 21:59, 22 Mar 2009    Temat postu:

o.0? Ja nigdy nie będę za ułatwieniem gry... zwłaszcza magowi (zarówno wojem jak i magiem doszedłem na jaske, więc wiem jak sprawa z tymi klasami wygląda).

Co do nowego patcha.... wiesz może, że takie coś musi być dobrze przemyślane i sprawdzone?
po 1 grube skóry sprzedaje się po 20...
po 2 zwiększenie cen materiałów nie jest dobrym pomysłem, na piaskach leci tego wpizdu więc będzie tam o wiele za łatwo o kasę.
po 3 nie widzę sensu w zmianach tego typu. Klasy na gip w miarę są jeszcze równe, jedyne co nie pasuje to zarabianie kasy oraz balans 2 i 3 mapy (na 2 nikt nie chodzi na 3 idzie się jak najszybciej żeby polować na dziki).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miklosz dnia Nie 22:05, 22 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 22:56, 22 Mar 2009    Temat postu:

Dlatego na początku dąłem dużo dzików z w ruinach by ludzie zaczęli odwiedzać inną mapę, ale zmieniłem je na wilki bo za łatwo by było.
Lecz trochę dzików zostało na plaży.
Powrót do góry
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Pon 14:28, 23 Mar 2009    Temat postu:

ale gra jest teraz trudniejsza(znaczysie,patch robi ja trudniejsza).

wiec mozna sie triche pomeczyc.miklosznaopisalesten post chyba zanim go uklepszylem.

przeczytajterazjakie sazmiany i dopiero daj opinie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 17:22, 23 Mar 2009    Temat postu:

WG mnie yoshi za bardzo chcesz wpasc w gusta graczy
Uslyszlaes, ze ludzie utrudniaja sobei gre, i od razu robisz patcha ktory maxymalnie ja utrudna.
Ja jestem tylk oza patchami, ktore balansuja gre....
Pamietajmy ze to patch dla wszystkich powinien byc, a nie dla czesci graczy tylko. Bo jezeli kazdy klan zorbi sobei swoj patch, to to sie bedzie mijac z celem ajki sobie nowe klany stawiaja;] Czyli z ozywieniem ei... Jak mozna ozywic ei, dzielac go na jeszcze mniejsze grupy?.... apf...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maska
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Wto 18:01, 24 Mar 2009    Temat postu:

Z patelni w ogien normalnie
Nie podoba mi sie to i chyba nikt nie bedzie na tym gral. Nie zrobisz tak dobrego database. Lepiej zamiast utrudniac lub ulatwiac staraj sie stworzyc taki data ktory zblizy gre do Sp
Oczywiscie zrob tak by w gre gralo sie przyjemnie i tak by mialo to sens np : pomysl miklosza ze zmiana czarnym dzikom lootu i dodanie lootu na piaski byl bardzo dobry
Moznaby tak zrobic z pierwsza i druga mapka bo tam z dzikow jest taki sam loot a one sie roznia Moznaby dodac na drugim obszarze z dzikow 1 gruba skore az tak to nie ulatwi sprawy. Zostawie ci pole do popisu bo to ty chcesz zablysnac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Wto 20:37, 24 Mar 2009    Temat postu:

umowilem sie z medivalem(lords)ze razem bedziemy wspolpracowac nad patchem ktory zbalansuje gre,da nowe mozliwosci,i tak jak teraz naska mi podpowiedzial-upodobni mp do sp.

byc moze ten patch ulepszy gre(a i podnosimy cene run ik i wr: bo sa zdecydowanie za niskie).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maska
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Wto 21:07, 24 Mar 2009    Temat postu:

Wg mnie dobrze by było wywalic z ing stal i dodac do zdobycia na mapie tak samo na sus z meteorytem
Najlepiej proporcjonalnie rozstawic loot a exp i sile mobow zostawic tak jak jest.
zreszta powodzenia zycze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miklosz
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: XY

PostWysłany: Wto 21:29, 24 Mar 2009    Temat postu:

Dodanie stali i metrytu do dropu wrogów nie jest dobrym pomysłem, dopóki nie stworzy się losowości lootu (a to do łatwych spraw nie należy).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miklosz dnia Wto 21:29, 24 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Wto 22:32, 24 Mar 2009    Temat postu:

o co ci chodzi z losowoscia lotu?

bo moglbym skasoac metryt i stal i dac ze bedzie za jakis mobow(ciezkich).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miklosz
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: XY

PostWysłany: Wto 22:35, 24 Mar 2009    Temat postu:

Mówię że to do łatwych rzeczy nie należy Jezyk
Więc nie da się tego zrobić w ballance tools Jezyk.
A tak dokładnie chodzi coś w stylu 10% szans że wypadnie to, 30% że tamto itp.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miklosz dnia Wto 22:35, 24 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Śro 0:50, 25 Mar 2009    Temat postu:

Chyba wiem czemu mikl jest przeciwny meteorytowni jako loot;]
Meteoryt nie kosztuje przypadkiem 140k?
Wyobrazacie sobie ze wypada taki lot na sus z 1 moba? troszke przesada;]
Tu mikl ma racje. Dopuki nie bedzie losowego lootu ustawionego w mobie, to nie ma nawet co myslec o dawaniu tak drogich materialow jako lup


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Śro 14:36, 25 Mar 2009    Temat postu:

hmm...no moze jednak.

gdyby tylko na sus wystepowal straznik cesarski....

edit.

czekajcie a moze zrobic wlasnie tak ze pozbede sie meteorytu a zdobyc bedzie go mozna jedynie u straznikow aiseta?

byloby ciezko zabic jego magow(oni wlasnie beda mieli ten material a zabic ich jest ciezko ).

a co do stali to bylby za tych mobkow w ciezkich zbrojach(misja z baldiem).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yoshima dnia Śro 14:40, 25 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maska
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Śro 15:21, 25 Mar 2009    Temat postu:

chyba wiem co masz na mysli z tym lootem
Zapewne chodzi ci o skrypt Random Tylko o il sie nie myle trzebaby bylo to wpisac kazdemu mobowi oddzielnie w skryptach map i do obszaru wiec tropche roboty by z tym bylo, chyba ze masz jakis inny sposob


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razor
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: XY

PostWysłany: Śro 15:31, 25 Mar 2009    Temat postu:

Nie Strażnik Cesarski, tylko Cesarski Strażnik
W SP leciał z nich meteor o ile dobrze pamiętam. W MP ich nie ma i już nie kombinuj, bo mag i tak nie miałby problemów z ubiciem kogoś takiego , poza tym ludzie żeby zarobić kasę przestaliby chodzić na posła czy cycki, tylko chodziliby na tych strażników i mieliby za jednego takiego 70k, to nie za dużo? Na jasce za jednego maluszka masz jakoś ponad 100k chyba, nie pamiętam już bo dawno nie grałem na jasce, w każdym razie porównaj jaki masz poziom na pierwszej mapce jaski, a jaki na sus? Po pierwsze za dużo kasy byś bił na sus, a po drugie skoro na sus jest niższy poziom i różnica dropu z jednego moba wynosiłaby jakieś 30k w porównaniu do maluszków, to chodziłbyś na dużo łatwiejsze potworki z sus niż na maluszki na jasce, bo było by dużo łatwiej je zabić od słabych zombie i dużo mniej byś na tym stracił .
Jedynie w gre wchodzi to co pisał Duży, czyli zmniejszenie szansy na wydropienie danego itema, ale o ile wiem coś takiego raczej nie jest możliwe, bo jeżeli by było, to napewno twórcy gry by wykorzystali coś takiego w SP, chociaż z drugiej strony w SP nie ma respu mobków, więc w sumie może być różnie.
--------------------------------
@Maska
Random chyba nie działa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maska
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Śro 15:56, 25 Mar 2009    Temat postu:

Zmneijszenie szanty , to zalezy jak to rozumiec
Bo da sie zrobic tak by losowo dropil item x albo item y a mzona by dodac duzo wiecej mozliwosci np :
ze dropi 9 razy na 10 item x a 1 raz na 10 item y i masz losowosc w prostym wykonaniu Nie wiem dokladnie jak by ten skrypt wygladal ale napisanie go to wlasciwie chwila prob i bledow tylko zastosowanie do kazdego moba to moze potrwac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Śro 16:30, 25 Mar 2009    Temat postu:

w porzadku....znow trzeba myslec.

w ogole to ja jestem zadowolony z tych for na ktorych zawsze mozna najpierw cos omowic a pozniej wstawic do neta do pobrania.uczyc sie trzeba na bledach.

koniec offtopu zaczynamy anty-offtop:

rzeczywiscie,razor ma racje.gdyby zobaczyc level potworkow na jasce i sus to zdecydowanie poszedlbym wtedy na tych magow aiseta.

wiec co w tej chwili mozna zrobic?
byc moze jest cos takiego w bt zeby losowo wypdalo ja szybko rozumiem to,co tampisze(patrze jak inne rzeczy sa napisane i tak samemu zrobilem sobie napoj niewidzialnosci oraz malego dzika ze 100 skorami Jezyk.

btw.
bd musial popatrzec na bt i zobaczyc co i jak nawet jesli to do latwych rzeczy nie nalezy.
jak dla mnie sa kilka mozliwosci:

-zwiekszyc atak i obrone obroncow aiseta.
-ustawic meteoryt na aiseta(jeden mobek i tylko jeden material )
-cos z waszego pomyslu
-wogole nie ruszac meteorytu ze sklepu.

wybierzcie z tej listy lub dodajcie od siebie pomysly w koncu gra bedzie lepsza .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Joogi
Skryba
Skryba



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:01, 25 Mar 2009    Temat postu:

Po pierwsze, w bt nie ustawisz losowego lotu(nie licząc kasy z jakiego przedziału ma dropac).
Po drugie, jeśli dobrze pamiętam to to co jest ustawione w bt mozna ukraść mobowi.
Po trzecie, jeśli chcesz w pojedynkę robić zmiany(porządne) to sie zacharujesz.
Po czwarte, skrypt na losowy drop nie jest trudny do napisania tylko okodować co z jakiego moba ma leciec to już inna bajka. chyba ze zastosuje sie skrypt losowego lotu z grupy jednostek, ale i tak trzeba by było dodać do grupy dużo moba na samej mapie z magiczna piramida jest ich chyba ze 100-150. A to tylko 1 mapa. Jeszcze modyfikacja plików mob zadań gdzie też są po dodawane jednostki. Jest tego strasznie dużo. Czyli tego typu zmiana w pojedynkę dla wszystkich map misji byla by mozolna i czaso/praco chłonna. Wniosek do tego pomysłu potrzebny byłby team ludzi którzy wiedzieli by jak to zrobić, mających czas i chęci. W takiej sytuacji taka wielką zmiana byla by patchem wielkim:] który zmieniałby całą rozgrywkę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miklosz
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: XY

PostWysłany: Śro 17:10, 25 Mar 2009    Temat postu:

Joogi wyprzedził mnie z postem Jezyk.
Co do skryptu na losowanie:
Jedyny sensowny sposób to pogrupować mobki na mapie, inaczej będziemy musieli robić skrypt dla każdego mobka z osobna co nie byłoby zbyt przyjemne.
Co do okradania tych mobków... Joogi, ten skrypt z losowym lootem który Ci pokazywałem uwzględniał również okradanie Jezyk.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maska
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Śro 17:21, 25 Mar 2009    Temat postu:

joogi tylko powtorzyl to co ja napisalem wyzej
Przeciez pisalem ze to chwila jest napisanie tego a wprowadzenie do mob do misji i mob do obszaru to potrwa
Nie zmieniaj Standartowych map bo to zly pomysl jest i tylko pogorszy sprawe. Mozna zmieniac loot ale sadze ze akurat z meteorytem to sie zagalopowalem faktycznie
Co do losowego dropu na Sp to by nie wypalilo by nie przez przypadek na poczatku dropimy set z tygrysa. Gdyby byl losowy loot moznaby albo SP z latwoscia pzrejsc albo Zajebisice ciezko by rto szlo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Historie i twórczość w uniwersum Evila Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin