Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam.
O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

patch sylvan(by yoshima)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Historie i twórczość w uniwersum Evila
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

czy patch moze byc legit?
tak ,moze byc
25%
 25%  [ 5 ]
nie,nie moze byc
75%
 75%  [ 15 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 23:23, 05 Kwi 2009    Temat postu:

Co do kosci smoka to nie jestem przekonany. Juz raz odrzucilismy projekt, w ktorym smocze kosci dochodza;] Albo anwet i nie jeden raz;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Nie 23:27, 05 Kwi 2009    Temat postu:

w singlu nie bylo smoczych kosci-po co maja byc tu,w mp?

znaczy sie,byly w questach ale nie sadze zeby i to wypalilo.

szkoda ze na tym forum malo ludzi sie juz udziela,bo gdyby wszyscy dali opinie co do patcha to byloby wiadomo czy ludzie beda za patchem czy nie .

ale to tylko marzenia,niegdys slawny gisland stal sie tylko znajomym forum legend...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 23:34, 05 Kwi 2009    Temat postu:

A tak tylko powiedziałem bo, sam nie wiem ale były by nadużycia jak kość by była.
Powrót do góry
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Nie 23:37, 05 Kwi 2009    Temat postu:

a do tego dopuscic nie mozemy .

gra musi byc zbalansowana i upodobniona do singla tak zeby wiekszosci sie spodobala.

ktos mi powiedzial ostatnio ze jak cystersom sie nie spodoba,to juz bedzie koniec .

zeby chociaz masce podobal sie pomysl....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 0:30, 06 Kwi 2009    Temat postu:

Zabrzmialo to tak, jakbys mowil, ze to Cystersi decyduja o wszystkim;]

Mi z kolei chodzilo o to, ze jak kotras ze stron (gisland, devils, cysters) bedzie oponowac przeciw zmianom, to nie ma szans na wprowadzenie. Bo nie moze byc zadnych glosow na nie majacych dobre uzsaadnienie. A jak sie chce, to mozna uzasadnic najwieksza bzdure;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Pon 8:06, 06 Kwi 2009    Temat postu:

czyzby?

mowiles mi na gg ze jak cysom sie nie podoba to nikomu sie nie spodoba .
wiec jak to juz jest Jezyk?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razor
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: XY

PostWysłany: Pon 13:06, 06 Kwi 2009    Temat postu:

Cysters nie ma prawa decydować o wszystkim samemu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Pon 13:35, 06 Kwi 2009    Temat postu:

no nareszcie mam odpowiedz.

dzieki razor Mruga.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 13:53, 06 Kwi 2009    Temat postu:

NApisalem na gg, ze jezeli cysters sie nie zgodzi, to nie przejdze.
Jest to spowodowane tym, ze 1/3 glosow tedy idize na nie. Co jest wg mnie zdecydowanie za duzo.
Taka sama sytaucja by nastapila, gdyby devils lub gisland sie nie zgodzilo

1/3 glosow na nie oznacza, ze pomysl jest na prawde zly. Yoshima, nie dopowiadaj mi rzeczy, ktorych nei mowilem. I nie przekrecaj tego co powiedzialem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Pon 14:28, 06 Kwi 2009    Temat postu:

dobrze dobrze.

czyli zeby patch przeszedl,wszyscy devils,cysters,oraz ludzie z gisland musza sie zgodzic na niego.

a pro po to musze zrobic od nowa nakiete bo ludzie glosowali na poprzedni durny patch.

Edit:

dobra.

teraz napisze jakie beda zmiany w patchu i niech ludzie odpowiadaja jakie maja zdania np. jestem na tak/nie.

ok.


oto nastepujace propozycje zmian:

loot z orkow:

kamien
kamien x3(druga mapa ofc)
krzemien.

ze szkieletow slabych jest twarda kosc a ze szkiletow mocnych 3 twarde kosci.

dziki na pierwszej mapie-jedna skora
dziki z drugiej mapy-2 cienkie skory
dziki z 3 mapy-2 grube skory.
dzik z 4 mapy-jedna twarda skora.


co do napojow to bedzie tak:

gipat

leczenie =30 zlotych,80 zlotych
sila =40 zl,100 zl,

na ingos i sus usuniemy napoje,gdyz sa one najzupelniej niepotrzebne

loot za wilki,nietoperze,psy takie jakie byly.


za dziki na 3 mapie sa tylko 2 grube skory,poniewaz ludzie narzekaja na ludzi z 5k expa w full twardej skorze.aby to zminic,utrudnilem polowanie cena .teraz bedziecie miec tylko 1000 zlotych do rozdania.

1 mappa ork=1 kamien
2 mappa ork=3 kamienie
3 mapa ork=1 krzemien .

prosze napisac czy patch jest w 100% ok albo czy macie do niego jeszcze jakies zastrzezenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yoshima dnia Pon 15:20, 06 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razor
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: XY

PostWysłany: Pon 16:37, 06 Kwi 2009    Temat postu:

Jeżeli chodzi o poty, to i tak ich nigdy nie używałem, więc dla mnie różnicy nie ma, może ich w ogóle nie być, łącznie z Gipath Jezyk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Pon 17:27, 06 Kwi 2009    Temat postu:

ty ich nie uzywasz,ale wiekszosc ludzi poczatkujacych tak.

a teraz powiedz na temat:jestes na tak czy nie?
i reszta tez prosze .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razor
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: XY

PostWysłany: Pon 18:18, 06 Kwi 2009    Temat postu:

Mogę być na tak, jedynie na ten drop, który poprzednio wymyśliłeś.
Reszta mi pasuje tak jak jest, potów może w ogóle nie być, ale to już pisałem Jezyk.
Co do przechodzenia an kolejne wyspy, to nie każdy przechodzi na Ing przy 30-40k. Chwaląc się Ja poszedłem swoim wojem na Ing mając 17k (aktualnie mam nim blisko 2,5kk), a Mały był jeszcze lepszy, bo poszedł przy 14k xD (aktualnie posiada chyba +2kk), oczywiście robiąc wszystkie wymagane misje Jezyk.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pon 22:12, 06 Kwi 2009    Temat postu:

Ano dalo rade to poszedlem;] Sprawdzalem przy ilu da sie najszybciej;]


PS
a robale zrobilem na 94 ataku;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 15:29, 07 Kwi 2009    Temat postu:

Nie chce mi się już czytać wszystkich wypowiedzi bo ... nie ważne. Powiem tak: Ostatnio pozwoliłem sobie na nowe legalne mapy i na nich grałem, uznałem jednak że to wystarczy. Nowi gracze mają i tak w czym wybierać, a u starych bywalców, wszelkie innowacje ułatwiające grę stają się płytkie i bezsensowne. Po co mi ułatwienia skoro na tym co gram jest dla mnie już łatwizną. Jestem więc przeciwny.
Powrót do góry
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Wto 15:39, 07 Kwi 2009    Temat postu:

ta gra nie ulatwia gry.

tylko ja balansuje i przybliza do evila.

nie dokladnie zrozumiales o co chodzi w patchu christophe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Wto 16:02, 07 Kwi 2009    Temat postu:

Cytat:

ta gra nie ulatwia gry.

???
moze ten patch nie ulatwia gry?


Anyway, Christophe, Teraz powstaje wlasnie duzo questow dla ludzi jak my. Czyli takich, ktorzy zostali na gipath i maja duzo expa. W jeden przeciez nawet zostales uwieczniony jako pomocnik w wykonywaniu questa;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 16:10, 07 Kwi 2009    Temat postu:

No nie testowałem jeszcze tej gry więc nie wiem jak to wygląda, ale właśnie przed chwilą się dowiedziałem że tam jestem, co mnie cieszy Wesoly Wesoly Wesoly Wesoly Wesoly
Powrót do góry
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Wto 19:53, 07 Kwi 2009    Temat postu:

a w jaki sposob patch ulatwia nasza gre?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 9:36, 29 Lis 2009    Temat postu:

sorki za "odkop" ale gdyby pomysł był by jeszcze aktualny to chciałbym wam dopomóc w meteorytem, można by było zrobić nowy materiał dokładnie taki sam ale wypadający z tych magów u aisbeka, tyle że będzie zmieniona cena tego "nowego" materiału. Wtedy można by było usunąc to ze sklepu, a gdy już macie full set z meteora to nie będziecie po 70k sprzedawać tylko może...hm... 20k?
Powrót do góry
Gwyneth
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gipath
Płeć: XY

PostWysłany: Nie 20:48, 29 Lis 2009    Temat postu:

Ostatnio mało tu się dzieje, twoja propozycja miała by szansę na początku wakacji.
Teraz zanim ktoś odpowie trochę minie czasu o ile odpowie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Moderator Naczelny
Moderator Naczelny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Śro 3:21, 02 Gru 2009    Temat postu:

ale zmneijszenie ceny meteoru zmneijsza cene sklejania calego setu. analogicznie zmniejsza tez cene jego naprawy. to z kolei sa ulatwienia;]
Pozatym 20k z kazdego maga.... i to tak prostego? cena musialaby nieprzekraczac 10k zeby ludzie sie na to zgodzili. Z kolei wtedy zbroja bylaby przykladowo tansza w sklejeniu o grubo ponad pol mln(przykladowo taka klatka). Mysle ze tu z materialami nie mozna kombinowac z cena... mozna cnoajwyzej dostosowac z jakiego typu moba wypadnie, zeby bylo wszystko wywazone.
Jesli sie nie myle to met kosztowal 140k. Wiec sprzedarz to bedzie 70k. Nawet na 1 mapie jaski moglby byc problem, bo tam z wetow leci 30k. Chyba ze da sie to w ludziach. Bo oni maja losowy lot(nie pamietam z jakiego zakresu, ale chyba do 100k. poprawcie mnie jak cos) Wtedy jezeli wyliczony srednie lup bedzie niewiele mniejszy do tych 70k, to by moglo przejsc;]
Ale tu pojawia sie kolejny problem, gdyz moze i zbroje met wiekszosc kupuje dopiero na jasce, ale.... bronie i rozgi to juz inna sprawa. Musialby sie rozwinac jakis handel, a to ciezko kontrolowac. Zreszta za pozno jest... dokoncze tego posta jak mi ise przypomni w dzien;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maska
Adept Słowa
Adept Słowa



Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pią 21:53, 04 Gru 2009    Temat postu:

Aby coś takiego wprowadzić to od razu zacznij zmieniać wszystko. Pojedyńcze pomysły nie przejdą natomiast całość wypadła by ciekawie bo wszystko było by podpasowane pod siebie (niezalezne z aktualnym stanem rzeczy) jednak to wiecej roboty.
A tak przy okazji nie martw sie o legalizacje bo całość przeszłaby (w najgorszym razie na nowym regu )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Sob 13:20, 05 Gru 2009    Temat postu:

Nie rozumiem w czym problem. Na sus wyrzucamy ze sklepu meteoryt, dajemy 1 sztukę Aisetowi, magów przy nim stojących i broniących wejścia koksujemy, a wszystkim zombom zwiększamy u/k do powiedzmy 140 by nie móc ich okraść i tyle. Oczywiście jest to rozwiązanie pod grę dla 2 osób, a nie samotników.

Takie coś zastosowałem w data swojego pomysłu, które wstawiłem na forum, ale link wygasł chyba już.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshima
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sylanna

PostWysłany: Śro 12:29, 09 Gru 2009    Temat postu:

a moze,gdyby wlasnie ze sklepu pozbyc sie meteorytu jak mowiles.
beda do zdobycia 3 sztuki metrytu od aiseta.

wiec powiedzmy ze ktos chce sobie zrobic sobie kirys i noz z merteorytu.

potrojne zaliczenie misji aiset bek daje nam 3 x 3 =9 meteorytow.

kirys o ile pamietam zadal 8 metrytow a noz jeden.moze tak by bylo najlepiej?

no i jeszcze zwiekszenie ceny meteorytu zeby zlozenie bylo drozsze.....

jak myslicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Historie i twórczość w uniwersum Evila Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin