Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam.
O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EI: HG MOD pytania
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Evil Islands Addon: Honest Group Mod
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Pią 17:25, 08 Kwi 2011    Temat postu:

borek664 napisał:
Taki błąd pojawia się gdy niepoprawnie zostaje wpisana nazwa itemu, którą dany mobek ma posiadać w eq/invie. Wystarczy data rozłożyć i usunąć/zmienić/dodać odpowiedni znak w tymże itemie. Po prostu porównaj inne zapisy i skoryguj błąd.


Tylko, ze nie powinno sie pojawiac nic takiego :| Mam najnowsze database, to samo, ktore maja wszyscy inni - bo z instalki, ktora wrzucilem do neta. Kogo sie nie pytam to kazdemu misja dziala, a u mnie nie. Co ciekawe przed chwila zrobilem reinstall i dalej to samo...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Joogi
Skryba
Skryba



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:14, 09 Kwi 2011    Temat postu:

Glaziu mam tego samego buga, a mam moda w wersji zaktualizowanej. Więc, albo osoby które pytałeś nie mają zainstalowanej aktualizacji, albo nie wiem o co chodzi. Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Sob 14:24, 09 Kwi 2011    Temat postu:

Joogi, a umialbys za pomoca eiedita poprawic ten blad? Bo to eweidentnie wina database - ktore jakby nie patrzec jest od ruskich. Dziwne, ze oni nic nie pisali na ten temat...

EDIT: Ruscy juz naprawili - jest nowy update w wersji 13. Oznacza to tyle, ze wszyscy ktorych sie pytalem czy dziala im Mag zombie, twierdzac, ze maja poprawke i dziala - musieli sciemniac...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GlaziK dnia Sob 15:22, 09 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Sob 21:07, 09 Kwi 2011    Temat postu:

A ostatecznie co było powodem błędu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Sob 23:15, 09 Kwi 2011    Temat postu:

Ja tego nie wiem - nie moja w tym broszka bo nie jestem autorem moda. Honest Group Team wydal stosowna poprawke. Tak wiec update HG Moda 3.5 do wersji 13 pod linkiem:
http://www.gisland.fora.pl/evil-islands-addon-honest-group-mod,70/download-i-instalacja-honest-group-mod-a,995.html#8762


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yattering
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z dupy
Płeć: XY

PostWysłany: Nie 13:23, 10 Kwi 2011    Temat postu:

Tylko ze mi działał ten magik i nie tylko mi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 13:36, 10 Kwi 2011    Temat postu:

To musiales miec zle zainstalowana poprawke 12 albo miales ta od wojaka zamiast ta z instalki...

Ale mniejsza o to.

Aktualizacja HG Moda do wersji 13 oraz aktualizacja zawierajaca tlumaczenie misji z Dzigran nizej:
http://www.gisland.fora.pl/evil-islands-addon-honest-group-mod,70/download-i-instalacja-honest-group-mod-a,995.html#8762

Do tłumaczenia zostaly tylko zbroje i broń, wiec praktycznie mozemy uznac, ze uczynilismy HG moda w pelni grywalnym. Wesoly Dobra robota chlopaki! (Do wszystkich, ktorzy wzieli udzial w tlumaczeniu oczywiscie Mruga )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yattering
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z dupy
Płeć: XY

PostWysłany: Nie 18:46, 10 Kwi 2011    Temat postu:

Miałem normalnie wszystko tak jak było, a teraz mam już tą aktualizację z dziś Mruga nie mam tego od wojaka Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 21:56, 10 Kwi 2011    Temat postu:

Dżygran w HG modzie jest taki sam jak w FiA? Te same mapy, tekstury, mobki itd.?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vereo dnia Nie 21:57, 10 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 22:07, 10 Kwi 2011    Temat postu:

Yat: A nie wazne Mruga
Borek: z tego co widze grajac na Dzigranie to tak Wesoly

A fajno sie gra... 1kk dzis wbilem, choc za misje najlatwiejsza 80k Wesoly Nie powiem misja bardzo ciekawa - cos jak zabijanie chorych krolikow na gip tylko, ze tutaj najpierw atakuja falami, a jak do Ciebie dobiegna to giniesz na miejscu Jezyk Przynajmniej ja tak mialem caly czas, a juz 1.4k HP jest Wesoly

Swoja droga bardzo mnie zastanawia pewna rzecz... Ogolnie na Dzigranie jest 7 misji. W sklepie mamy chyba wszystkie dostepne krysztaly, 2 rodzaje zbroi metalowych... Zwazywszy na to ile brakuje tam itemow to troche duzo bedzie chyba do zdobycia na mapach. Z drugiej strony - bron krysztalowa chyba bedzie bo w tlumaczeniu byla... Ale schemat broni + schemat zbroi - nie za duzo tego do drobienia jak na tak mala ilosc misji? Ciekawi mnie jak maja to rozwiazane Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vereo
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 22:14, 10 Kwi 2011    Temat postu:

Prawdopodobnie schematy są rozrzucone na mapach w skrzynkach pilnowane przez b. silne monstra. Przynajmniej ja bym tak to zrobił ; p. Ale skoro widzę, że Dżygran jest w końcu dostępny w multi to może przyjrzę się modowi bliżej.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vereo dnia Nie 22:14, 10 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marsal2
Nowy
Nowy



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:00, 16 Kwi 2011    Temat postu:

Jako, że to mój pierwszy post, wiec... Witam.

Po bardzo długiej przerwie wróciłem do EI, singla ukończyłem w ciągu niecałego tygodnia bez najmniejszych problemów, wiec spróbowałem multi. Jako, ze nie moglem się wbić na żaden serwer zacząłem szukać tego przyczyny i trafiłem na HG moda jak i na to forum. Tyle tytułem wstępu, Mruga a teraz do rzeczy.

Pytania:
1. Jak dostać się do obozu w zadaniu "Nowe ludy na Gipathu" (Gipath nie powinno być odmieniane, to informacja dla tłumaczy Mruga).
2. Dlaczego kosci czerwonego smoka sa slabsze od tych zielonego, skoro sam gad jest duzo mocniejszy?
3. Czy to normalne, ze pałka dla maga ma zawsze obrażenia 1-1? u nieznanych uzdrowicieli (magowie w zadaniu "Nowe ludy na Gipathu") widziałem takie zadające obrażenia (bil mnie mocniej samymi ciosami niż zaklęciem w niej zawartym). Na magicznych kawałkach z których tworzy się te bronie też są podane obrażenia, ale zawsze wychodzi bron z dmg 1-1.
4. Gdzie się podziały zaklęcia osłabienia? Gra magiem solo bez tego jest niemożliwa na piaskach (inne mapy bez większych trudności czyszczę, z drobnymi wyjątkami).
5. Są jakieś ciekawe nagrody za zadania: Nowe ludy na Gipathu, wszystkie na piaskach i Stary ogr (nie potrafię się dostać do jego leża, zawsze mnie zauważy a wtedy GG).

Gram głownie solo magiem, bo ciężko znaleźć kogoś w moich okolicach exp, a do tego na serwerze z przyzwoitym pingiem (150+ to porażka, lagi są strasznie irytujące).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marsal2 dnia Sob 9:16, 16 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razor
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: XY

PostWysłany: Sob 12:03, 16 Kwi 2011    Temat postu:

Podziękuj Panu Glazikowi za te problemy Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marsal2
Nowy
Nowy



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:32, 16 Kwi 2011    Temat postu:

Nie nazwałbym tego "problemami", pograłem 2 dni w multi solo na standardzie i... było to nudne. W HG moda gram już tydzień i gra jest wyzwaniem, gra mi się bardzo sympatycznie i w końcu mag jest magiem - praktycznie każda strzała jest wstanie go uśmiercić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yattering
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z dupy
Płeć: XY

PostWysłany: Sob 22:49, 16 Kwi 2011    Temat postu:

1. Zapylasz do końca mapy (tam gdzie w singlu szło się do teleportu, tam są tygrysy) potem wkradasz się przy prawej krawędzi mapy na sam dół i wtedy zmienia się cel na bicie kolesi.
2. Bo tak było i tak jest
3. W pałkę wkłada się czar (z runą Iw.) i wtedy pałka wali czarem, a Ty nie tracisz wigoru
4. Bo nie ma osłabienia żeby było ciężej (tak samo jak runy Ik). HG nie jest stworzony do gry solo.
5. Za nowe ludy możesz zdobyć za magów schemat zbroi z kości (jest w sklepie) + najmocniejszą skórę w gipath. Za misje na piaskach.. wiem że z którejś jest rózga z siła z Ik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yattering
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z dupy
Płeć: XY

PostWysłany: Sob 22:50, 16 Kwi 2011    Temat postu:

Razor napisał:
Podziękuj Panu Glazikowi za te problemy Mruga


A co on ma do tego?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marsal2
Nowy
Nowy



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:24, 16 Kwi 2011    Temat postu:

Yattering napisał:
1. Zapylasz do końca mapy (tam gdzie w singlu szło się do teleportu, tam są tygrysy) potem wkradasz się przy prawej krawędzi mapy na sam dół i wtedy zmienia się cel na bicie kolesi.


Próbowałem, ale zawsze mnie harpia atakowała, będzie trzeba spróbować jeszcze parę razy.

Yattering napisał:
2. Bo tak było i tak jest


Jest to ale nielogiczne, kości zielonego smoka są prawie najlepsze na Gipath, a smoka można ubić solo przy 35k exp. Czerwonego, mag solo nie zabije nie wykorzystując czarów z późniejszych wysp.

Yattering napisał:
3. W pałkę wkłada się czar (z runą Iw.) i wtedy pałka wali czarem, a Ty nie tracisz wigoru


To wiem, ale w takim razie po co są obrażenia przy magicznych odłamkach (surowce z których te pałki się robi)? Atakowanie taka pałką jest tez trochę bezsensowne, albo wplecie się tam slaby czar i nic się nim rywalom nie zrobi, albo silny i zaatakuje nim 2 razy (a i tak na rywalu nie zrobi to wrażenia). Używając tych pałek jesteśmy też BARDZO wrażliwi na trafienia rywali urywające kończyny, w tym głowę (może to moje odczucie, ale trzymając to coś w ręce padałem średnio po 2 ciosach, gdy bez pałki jestem wstanie wytrzymać od paru do parunastu ciosów bez krytycznego trafienia).

Yattering napisał:
5. Za nowe ludy możesz zdobyć za magów schemat zbroi z kości (jest w sklepie) + najmocniejszą skórę w gipath.


Z tą najmocniejszą to lekkie nadużycie, Skóra jaszczura jest tak samo dobra Mruga

Yattering napisał:
Za misje na piaskach.. wiem że z którejś jest rózga z siła z Ik


Nawet domyślam się za którą, ale bez tanka nie dam rady, pozostaje szukać Mruga.

Yattering napisał:
A co on ma do tego?


Nie powinienem się wtrącać bo to nie moja sprawa, ale odpowiedz znajdziesz w Shoutboxie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 9:31, 17 Kwi 2011    Temat postu:

marsal2 napisał:
Yattering napisał:
1. Zapylasz do końca mapy (tam gdzie w singlu szło się do teleportu, tam są tygrysy) potem wkradasz się przy prawej krawędzi mapy na sam dół i wtedy zmienia się cel na bicie kolesi.


Próbowałem, ale zawsze mnie harpia atakowała, będzie trzeba spróbować jeszcze parę razy.


Ja wyczailem 2 sposoby zaliczenia tego podquesta. Ten co Yatt napisal jestr troche trudniejszy bo tam mag chodzi jak i harpie. Dobrym rozwiazaniem jest droga brzegiem jeziora caly czas. Jak dojdziesz do konca to jest tam maly przesmyk. Orli wzrok i noktowizja jest wskazana. Podczolgujesz sie powoli, az zobaczysz wojownika tam chodzacego. Jak podejdize blizej namiotu to przeczolgujesz sie brzegiem - nie powinien zdazyc sie odwrocic i Cie zobaczyc. Potem juz tylko czolgasz sie miedzy dwoma gorkami i idziesz w strone tych 4 teleportow. Tam zobaczysz nekromante, podquest Ci zaliczy, a potem juz samowolka. Wczesniej prawdopodobnie zobaczysz juz nekromante, ale on nie zalicza tego podquesta - prawdopodobnie blad w misji. Solo moze byc ciezko z ta misja magiem, ale jak bedziesz mial pozadne spelle to moze zdazysz zabic reszte zanim zabija Ciebie Mruga

marsal2 napisał:
Yattering napisał:
2. Bo tak było i tak jest


Jest to ale nielogiczne, kości zielonego smoka są prawie najlepsze na Gipath, a smoka można ubić solo przy 35k exp. Czerwonego, mag solo nie zabije nie wykorzystując czarów z późniejszych wysp.


Zielone smoki wystepuja w towarzystwie wielu jaszczurow, w tym magow przez co sa na STR + Regeneracji. Tworcy nie zakladali raczej, ze komus bedzie sie chcialo wybijac najpierw wszystko wokol, aby dojsc do smoka. Smoki czerwone wystepuja samotnie - dlatego zielone sa trudniejsze.

marsal2 napisał:
Yattering napisał:
3. W pałkę wkłada się czar (z runą Iw.) i wtedy pałka wali czarem, a Ty nie tracisz wigoru


To wiem, ale w takim razie po co są obrażenia przy magicznych odłamkach (surowce z których te pałki się robi)? Atakowanie taka pałką jest tez trochę bezsensowne, albo wplecie się tam slaby czar i nic się nim rywalom nie zrobi, albo silny i zaatakuje nim 2 razy (a i tak na rywalu nie zrobi to wrażenia). Używając tych pałek jesteśmy też BARDZO wrażliwi na trafienia rywali urywające kończyny, w tym głowę (może to moje odczucie, ale trzymając to coś w ręce padałem średnio po 2 ciosach, gdy bez pałki jestem wstanie wytrzymać od paru do parunastu ciosów bez krytycznego trafienia).


Na gipath 4 takie palki robia juz duzo szumu. Od Ingos juz dwie, na sus juz mozna zaczac skladac powoli pojedyncze do dwoch z tym samym czarem. Dzigran to juz w ogole masakra, wiec pojedyncze pasuja Wesoly Nie gralem osobiscie magiem poza gipath, ale bedac tankiem i majac maga na plecach z taka palka to wiem, ze bardzo duzo ona pomaga jesli umiejetnie wlozy sie tam czar. Spam spelli od 2 magow z takich palek to juz cos Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marsal2
Nowy
Nowy



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:04, 17 Kwi 2011    Temat postu:

GlaziK napisał:
Ja wyczailem 2 sposoby zaliczenia tego podquesta. (...) Solo moze byc ciezko z ta misja magiem, ale jak bedziesz mial pozadne spelle to moze zdazysz zabic reszte zanim zabija Ciebie Mruga


Quest zaliczony, a cały obóz to już parę razy wyrznąłem, goście padają po 2 czarach, wiec żaden problem, nawet nie zdążą podbiec. Mam zmajstrowaną najmocniejszą możliwą ognistą strzałę i fontannę kwasu (tu jedna runka "dodatkowy efekt" zamieniona na "tylko wrogowie" dla użyteczności) dostępne na gipatch Mruga Ze 180kexp powinienem chyba już do Ingos się wybrać Jezyk Chce jednak tą różdżkę z permanentną siłą Wesoly

GlaziK napisał:

Zielone smoki wystepuja w towarzystwie wielu jaszczurow, w tym magow przez co sa na STR + Regeneracji. Tworcy nie zakladali raczej, ze komus bedzie sie chcialo wybijac najpierw wszystko wokol, aby dojsc do smoka. Smoki czerwone wystepuja samotnie - dlatego zielone sa trudniejsze.

To albo ja mam jakąś zwaloną wersje, albo w kulki lecisz Wesoly Jeszcze nie widziałem, żeby szaman zielonych jaszczurów rzucał regeneracje czy leczenie, ale tak czy inaczej, na Środkowych szczytach, żeby dojść do zielonego smoka trzeba wybić szamanów którzy by mogli go wzmocnić (nie ma innej opcji, stoją na drodze, a tylko debil by się kolo nich przekradał, żeby później atakować za ich plecami smoka). Zresztą nawet oni by mu nie pomogli, smok zadawał mi po 0-1 dmg ciosami, 0 dmg czarem (odporność robi swoje) szamani podobnie.

GlaziK napisał:
Na gipath 4 takie palki robia juz duzo szumu. (...)


Czyli znowu polowanie na Banshee, zobaczymy co potrafią 4 takie pałki (ale nie sądzę, żeby ubiły orka na piaskach Wesoly).

I jeszcze pytanie: z Banshee na piaskach lecą mocniejsze kamienie niż z czarnych Banshee na bagnach przy Rzece i wyspach? (o ile się nie mylę kamień nazywa się: kamień czarnej banshee)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marsal2 dnia Nie 11:07, 17 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yattering
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z dupy
Płeć: XY

PostWysłany: Nie 11:09, 17 Kwi 2011    Temat postu:

Tego Ci nie powiem, ale na Gipath chyba najlepszy materiał na kostur to kamienie za czerwone żywioły z Tunelu. (chyba, bo magiem nie gram Wesoly)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 11:54, 17 Kwi 2011    Temat postu:

marsal2 napisał:
GlaziK napisał:

Zielone smoki wystepuja w towarzystwie wielu jaszczurow, w tym magow przez co sa na STR + Regeneracji. Tworcy nie zakladali raczej, ze komus bedzie sie chcialo wybijac najpierw wszystko wokol, aby dojsc do smoka. Smoki czerwone wystepuja samotnie - dlatego zielone sa trudniejsze.

To albo ja mam jakąś zwaloną wersje, albo w kulki lecisz Wesoly Jeszcze nie widziałem, żeby szaman zielonych jaszczurów rzucał regeneracje czy leczenie, ale tak czy inaczej, na Środkowych szczytach, żeby dojść do zielonego smoka trzeba wybić szamanów którzy by mogli go wzmocnić (nie ma innej opcji, stoją na drodze, a tylko debil by się kolo nich przekradał, żeby później atakować za ich plecami smoka). Zresztą nawet oni by mu nie pomogli, smok zadawał mi po 0-1 dmg ciosami, 0 dmg czarem (odporność robi swoje) szamani podobnie.


Moze pokrecilem z EI Modem, na HG modzie chodzielm odrazu z ludkami w 4-6 osob na niebieskie smoki - tankiem sie bardzo przydawalem Mruga

marsal2 napisał:
I jeszcze pytanie: z Banshee na piaskach lecą mocniejsze kamienie niż z czarnych Banshee na bagnach przy Rzece i wyspach? (o ile się nie mylę kamień nazywa się: kamień czarnej banshee)


Chyba te z czarnych banshee sa lepsze, a ogolnie najlepsze kamienie sa z krolowej ognikow. Osobiscie nie dalem rady jej magiem zrobic, ale zycze powodzenia bo moze jest to mozliwe Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marsal2
Nowy
Nowy



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:17, 17 Kwi 2011    Temat postu:

GlaziK napisał:
Moze pokrecilem z EI Modem, na HG modzie chodzielm odrazu z ludkami w 4-6 osob na niebieskie smoki - tankiem sie bardzo przydawalem Mruga


Przy niebieskim bardzo możliwe, ze szamani się wtrącają (ci leczą i wzmacniają Mruga), ale tez raczej mało prawdopodobne (większość gadów pada zanim się do smoka dojdzie).

GlaziK napisał:
Chyba te z czarnych banshee sa lepsze, a ogolnie najlepsze kamienie sa z krolowej ognikow. Osobiscie nie dalem rady jej magiem zrobic, ale zycze powodzenia bo moze jest to mozliwe Wesoly


To wiem. Może i królową bym sam ubił, ale nie potrafię trolla obejść (chyba niewrażliwy na fajerwerki jest), a solo go nie położę. Wesoly Ale jeżeli królowa bije co najmniej tak mocno jak czarne Banshee to jest niemożliwe ja solo magiem ubić (Banshee pomimo odporności chyba 41 wtedy i pancerza 36 walnęła mi 96 dmg)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlaziK
Mistrz Zwoju
Mistrz Zwoju



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: XY

PostWysłany: Nie 12:29, 17 Kwi 2011    Temat postu:

marsal2 napisał:
GlaziK napisał:
Moze pokrecilem z EI Modem, na HG modzie chodzielm odrazu z ludkami w 4-6 osob na niebieskie smoki - tankiem sie bardzo przydawalem Mruga


Przy niebieskim bardzo możliwe, ze szamani się wtrącają (ci leczą i wzmacniają Mruga), ale tez raczej mało prawdopodobne (większość gadów pada zanim się do smoka dojdzie).


Chodzilo mi raczej o to, ze na EI Modzie zielone smoki dostawaly STR i regen, a na HG modzie nie jestem pewien - wydawalo mi sie, ze tezx, ale z tego co mowisz to nie. Na niebieskich smokach nie ma juz jaszczurów Mruga


marsal2 napisał:
GlaziK napisał:
Chyba te z czarnych banshee sa lepsze, a ogolnie najlepsze kamienie sa z krolowej ognikow. Osobiscie nie dalem rady jej magiem zrobic, ale zycze powodzenia bo moze jest to mozliwe Wesoly


To wiem. Może i królową bym sam ubił, ale nie potrafię trolla obejść (chyba niewrażliwy na fajerwerki jest), a solo go nie położę. Wesoly Ale jeżeli królowa bije co najmniej tak mocno jak czarne Banshee to jest niemożliwe ja solo magiem ubić (Banshee pomimo odporności chyba 41 wtedy i pancerza 36 walnęła mi 96 dmg)


Jak ja sprawdzalem to troll nie byl odporny na fajerwerki - ale to bylo w wersji 12, czyzby na 13 cos sie zmienilo?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marsal2
Nowy
Nowy



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:31, 17 Kwi 2011    Temat postu:

GlaziK napisał:
Chodzilo mi raczej o to, ze na EI Modzie zielone smoki dostawaly STR i regen, a na HG modzie nie jestem pewien - wydawalo mi sie, ze tezx, ale z tego co mowisz to nie. Na niebieskich smokach nie ma juz jaszczurów Mruga


Przy zielonych nie ma szamanów (2 się kreci ale za daleko od smoka i jedyny sposób aby ich podprowadzić do niego to olac wszystko i bezpośrednio na smoka się rzucić, a wykonując taki manewr to przy niebieskim smoku tez podprowadzimy szamanów Mruga)


GlaziK napisał:
Jak ja sprawdzalem to troll nie byl odporny na fajerwerki - ale to bylo w wersji 12, czyzby na 13 cos sie zmienilo?


Popróbowałem i okazało się że troll nie jest odporny na fajerwerki, królowa padła już 2 razy (osłabienie umysłu i nie zadaje żadnych obrażeń). Mruga Teraz muszę sprawdzić to zaklęcie na niebieskim smoku bo chyba tez ma dmg słabszy niż zaklęcia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yattering
Powieściopisarz
Powieściopisarz



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z dupy
Płeć: XY

PostWysłany: Nie 15:43, 17 Kwi 2011    Temat postu:

Osłabienie umysłu i spowolnienie to najlepsze czary na tym modzie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna -> Evil Islands Addon: Honest Group Mod Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 4 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin