|
Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GlaziK
Mistrz Zwoju
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:25, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
borek664 napisał: |
Taki błąd pojawia się gdy niepoprawnie zostaje wpisana nazwa itemu, którą dany mobek ma posiadać w eq/invie. Wystarczy data rozłożyć i usunąć/zmienić/dodać odpowiedni znak w tymże itemie. Po prostu porównaj inne zapisy i skoryguj błąd. |
Tylko, ze nie powinno sie pojawiac nic takiego :| Mam najnowsze database, to samo, ktore maja wszyscy inni - bo z instalki, ktora wrzucilem do neta. Kogo sie nie pytam to kazdemu misja dziala, a u mnie nie. Co ciekawe przed chwila zrobilem reinstall i dalej to samo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Joogi
Skryba
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:14, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Glaziu mam tego samego buga, a mam moda w wersji zaktualizowanej. Więc, albo osoby które pytałeś nie mają zainstalowanej aktualizacji, albo nie wiem o co chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GlaziK
Mistrz Zwoju
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:24, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Joogi, a umialbys za pomoca eiedita poprawic ten blad? Bo to eweidentnie wina database - ktore jakby nie patrzec jest od ruskich. Dziwne, ze oni nic nie pisali na ten temat...
EDIT: Ruscy juz naprawili - jest nowy update w wersji 13. Oznacza to tyle, ze wszyscy ktorych sie pytalem czy dziala im Mag zombie, twierdzac, ze maja poprawke i dziala - musieli sciemniac...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GlaziK dnia Sob 15:22, 09 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vereo
Powieściopisarz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:07, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
A ostatecznie co było powodem błędu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GlaziK
Mistrz Zwoju
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yattering
Powieściopisarz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z dupy Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:23, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Tylko ze mi działał ten magik i nie tylko mi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GlaziK
Mistrz Zwoju
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:36, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
To musiales miec zle zainstalowana poprawke 12 albo miales ta od wojaka zamiast ta z instalki...
Ale mniejsza o to.
Aktualizacja HG Moda do wersji 13 oraz aktualizacja zawierajaca tlumaczenie misji z Dzigran nizej:
http://www.gisland.fora.pl/evil-islands-addon-honest-group-mod,70/download-i-instalacja-honest-group-mod-a,995.html#8762
Do tłumaczenia zostaly tylko zbroje i broń, wiec praktycznie mozemy uznac, ze uczynilismy HG moda w pelni grywalnym. Dobra robota chlopaki! (Do wszystkich, ktorzy wzieli udzial w tlumaczeniu oczywiscie )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yattering
Powieściopisarz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z dupy Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:46, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Miałem normalnie wszystko tak jak było, a teraz mam już tą aktualizację z dziś nie mam tego od wojaka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vereo
Powieściopisarz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:56, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Dżygran w HG modzie jest taki sam jak w FiA? Te same mapy, tekstury, mobki itd.?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vereo dnia Nie 21:57, 10 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
GlaziK
Mistrz Zwoju
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:07, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Yat: A nie wazne
Borek: z tego co widze grajac na Dzigranie to tak
A fajno sie gra... 1kk dzis wbilem, choc za misje najlatwiejsza 80k Nie powiem misja bardzo ciekawa - cos jak zabijanie chorych krolikow na gip tylko, ze tutaj najpierw atakuja falami, a jak do Ciebie dobiegna to giniesz na miejscu Przynajmniej ja tak mialem caly czas, a juz 1.4k HP jest
Swoja droga bardzo mnie zastanawia pewna rzecz... Ogolnie na Dzigranie jest 7 misji. W sklepie mamy chyba wszystkie dostepne krysztaly, 2 rodzaje zbroi metalowych... Zwazywszy na to ile brakuje tam itemow to troche duzo bedzie chyba do zdobycia na mapach. Z drugiej strony - bron krysztalowa chyba bedzie bo w tlumaczeniu byla... Ale schemat broni + schemat zbroi - nie za duzo tego do drobienia jak na tak mala ilosc misji? Ciekawi mnie jak maja to rozwiazane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vereo
Powieściopisarz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:14, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Prawdopodobnie schematy są rozrzucone na mapach w skrzynkach pilnowane przez b. silne monstra. Przynajmniej ja bym tak to zrobił ; p. Ale skoro widzę, że Dżygran jest w końcu dostępny w multi to może przyjrzę się modowi bliżej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vereo dnia Nie 22:14, 10 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marsal2
Nowy
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:00, 16 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jako, że to mój pierwszy post, wiec... Witam.
Po bardzo długiej przerwie wróciłem do EI, singla ukończyłem w ciągu niecałego tygodnia bez najmniejszych problemów, wiec spróbowałem multi. Jako, ze nie moglem się wbić na żaden serwer zacząłem szukać tego przyczyny i trafiłem na HG moda jak i na to forum. Tyle tytułem wstępu, a teraz do rzeczy.
Pytania:
1. Jak dostać się do obozu w zadaniu "Nowe ludy na Gipathu" (Gipath nie powinno być odmieniane, to informacja dla tłumaczy ).
2. Dlaczego kosci czerwonego smoka sa slabsze od tych zielonego, skoro sam gad jest duzo mocniejszy?
3. Czy to normalne, ze pałka dla maga ma zawsze obrażenia 1-1? u nieznanych uzdrowicieli (magowie w zadaniu "Nowe ludy na Gipathu") widziałem takie zadające obrażenia (bil mnie mocniej samymi ciosami niż zaklęciem w niej zawartym). Na magicznych kawałkach z których tworzy się te bronie też są podane obrażenia, ale zawsze wychodzi bron z dmg 1-1.
4. Gdzie się podziały zaklęcia osłabienia? Gra magiem solo bez tego jest niemożliwa na piaskach (inne mapy bez większych trudności czyszczę, z drobnymi wyjątkami).
5. Są jakieś ciekawe nagrody za zadania: Nowe ludy na Gipathu, wszystkie na piaskach i Stary ogr (nie potrafię się dostać do jego leża, zawsze mnie zauważy a wtedy GG).
Gram głownie solo magiem, bo ciężko znaleźć kogoś w moich okolicach exp, a do tego na serwerze z przyzwoitym pingiem (150+ to porażka, lagi są strasznie irytujące).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marsal2 dnia Sob 9:16, 16 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razor
Mistrz Zwoju
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z nienacka Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:03, 16 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Podziękuj Panu Glazikowi za te problemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marsal2
Nowy
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:32, 16 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Nie nazwałbym tego "problemami", pograłem 2 dni w multi solo na standardzie i... było to nudne. W HG moda gram już tydzień i gra jest wyzwaniem, gra mi się bardzo sympatycznie i w końcu mag jest magiem - praktycznie każda strzała jest wstanie go uśmiercić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yattering
Powieściopisarz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z dupy Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:49, 16 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
1. Zapylasz do końca mapy (tam gdzie w singlu szło się do teleportu, tam są tygrysy) potem wkradasz się przy prawej krawędzi mapy na sam dół i wtedy zmienia się cel na bicie kolesi.
2. Bo tak było i tak jest
3. W pałkę wkłada się czar (z runą Iw.) i wtedy pałka wali czarem, a Ty nie tracisz wigoru
4. Bo nie ma osłabienia żeby było ciężej (tak samo jak runy Ik). HG nie jest stworzony do gry solo.
5. Za nowe ludy możesz zdobyć za magów schemat zbroi z kości (jest w sklepie) + najmocniejszą skórę w gipath. Za misje na piaskach.. wiem że z którejś jest rózga z siła z Ik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yattering
Powieściopisarz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z dupy Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:50, 16 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Razor napisał: |
Podziękuj Panu Glazikowi za te problemy |
A co on ma do tego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marsal2
Nowy
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:24, 16 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Yattering napisał: |
1. Zapylasz do końca mapy (tam gdzie w singlu szło się do teleportu, tam są tygrysy) potem wkradasz się przy prawej krawędzi mapy na sam dół i wtedy zmienia się cel na bicie kolesi. |
Próbowałem, ale zawsze mnie harpia atakowała, będzie trzeba spróbować jeszcze parę razy.
Yattering napisał: |
2. Bo tak było i tak jest |
Jest to ale nielogiczne, kości zielonego smoka są prawie najlepsze na Gipath, a smoka można ubić solo przy 35k exp. Czerwonego, mag solo nie zabije nie wykorzystując czarów z późniejszych wysp.
Yattering napisał: |
3. W pałkę wkłada się czar (z runą Iw.) i wtedy pałka wali czarem, a Ty nie tracisz wigoru |
To wiem, ale w takim razie po co są obrażenia przy magicznych odłamkach (surowce z których te pałki się robi)? Atakowanie taka pałką jest tez trochę bezsensowne, albo wplecie się tam slaby czar i nic się nim rywalom nie zrobi, albo silny i zaatakuje nim 2 razy (a i tak na rywalu nie zrobi to wrażenia). Używając tych pałek jesteśmy też BARDZO wrażliwi na trafienia rywali urywające kończyny, w tym głowę (może to moje odczucie, ale trzymając to coś w ręce padałem średnio po 2 ciosach, gdy bez pałki jestem wstanie wytrzymać od paru do parunastu ciosów bez krytycznego trafienia).
Yattering napisał: |
5. Za nowe ludy możesz zdobyć za magów schemat zbroi z kości (jest w sklepie) + najmocniejszą skórę w gipath. |
Z tą najmocniejszą to lekkie nadużycie, Skóra jaszczura jest tak samo dobra
Yattering napisał: |
Za misje na piaskach.. wiem że z którejś jest rózga z siła z Ik |
Nawet domyślam się za którą, ale bez tanka nie dam rady, pozostaje szukać .
Yattering napisał: |
A co on ma do tego? |
Nie powinienem się wtrącać bo to nie moja sprawa, ale odpowiedz znajdziesz w Shoutboxie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GlaziK
Mistrz Zwoju
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:31, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
marsal2 napisał: |
Yattering napisał: |
1. Zapylasz do końca mapy (tam gdzie w singlu szło się do teleportu, tam są tygrysy) potem wkradasz się przy prawej krawędzi mapy na sam dół i wtedy zmienia się cel na bicie kolesi. |
Próbowałem, ale zawsze mnie harpia atakowała, będzie trzeba spróbować jeszcze parę razy. |
Ja wyczailem 2 sposoby zaliczenia tego podquesta. Ten co Yatt napisal jestr troche trudniejszy bo tam mag chodzi jak i harpie. Dobrym rozwiazaniem jest droga brzegiem jeziora caly czas. Jak dojdziesz do konca to jest tam maly przesmyk. Orli wzrok i noktowizja jest wskazana. Podczolgujesz sie powoli, az zobaczysz wojownika tam chodzacego. Jak podejdize blizej namiotu to przeczolgujesz sie brzegiem - nie powinien zdazyc sie odwrocic i Cie zobaczyc. Potem juz tylko czolgasz sie miedzy dwoma gorkami i idziesz w strone tych 4 teleportow. Tam zobaczysz nekromante, podquest Ci zaliczy, a potem juz samowolka. Wczesniej prawdopodobnie zobaczysz juz nekromante, ale on nie zalicza tego podquesta - prawdopodobnie blad w misji. Solo moze byc ciezko z ta misja magiem, ale jak bedziesz mial pozadne spelle to moze zdazysz zabic reszte zanim zabija Ciebie
marsal2 napisał: |
Yattering napisał: |
2. Bo tak było i tak jest |
Jest to ale nielogiczne, kości zielonego smoka są prawie najlepsze na Gipath, a smoka można ubić solo przy 35k exp. Czerwonego, mag solo nie zabije nie wykorzystując czarów z późniejszych wysp. |
Zielone smoki wystepuja w towarzystwie wielu jaszczurow, w tym magow przez co sa na STR + Regeneracji. Tworcy nie zakladali raczej, ze komus bedzie sie chcialo wybijac najpierw wszystko wokol, aby dojsc do smoka. Smoki czerwone wystepuja samotnie - dlatego zielone sa trudniejsze.
marsal2 napisał: |
Yattering napisał: |
3. W pałkę wkłada się czar (z runą Iw.) i wtedy pałka wali czarem, a Ty nie tracisz wigoru |
To wiem, ale w takim razie po co są obrażenia przy magicznych odłamkach (surowce z których te pałki się robi)? Atakowanie taka pałką jest tez trochę bezsensowne, albo wplecie się tam slaby czar i nic się nim rywalom nie zrobi, albo silny i zaatakuje nim 2 razy (a i tak na rywalu nie zrobi to wrażenia). Używając tych pałek jesteśmy też BARDZO wrażliwi na trafienia rywali urywające kończyny, w tym głowę (może to moje odczucie, ale trzymając to coś w ręce padałem średnio po 2 ciosach, gdy bez pałki jestem wstanie wytrzymać od paru do parunastu ciosów bez krytycznego trafienia). |
Na gipath 4 takie palki robia juz duzo szumu. Od Ingos juz dwie, na sus juz mozna zaczac skladac powoli pojedyncze do dwoch z tym samym czarem. Dzigran to juz w ogole masakra, wiec pojedyncze pasuja Nie gralem osobiscie magiem poza gipath, ale bedac tankiem i majac maga na plecach z taka palka to wiem, ze bardzo duzo ona pomaga jesli umiejetnie wlozy sie tam czar. Spam spelli od 2 magow z takich palek to juz cos
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marsal2
Nowy
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:04, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
GlaziK napisał: |
Ja wyczailem 2 sposoby zaliczenia tego podquesta. (...) Solo moze byc ciezko z ta misja magiem, ale jak bedziesz mial pozadne spelle to moze zdazysz zabic reszte zanim zabija Ciebie |
Quest zaliczony, a cały obóz to już parę razy wyrznąłem, goście padają po 2 czarach, wiec żaden problem, nawet nie zdążą podbiec. Mam zmajstrowaną najmocniejszą możliwą ognistą strzałę i fontannę kwasu (tu jedna runka "dodatkowy efekt" zamieniona na "tylko wrogowie" dla użyteczności) dostępne na gipatch Ze 180kexp powinienem chyba już do Ingos się wybrać Chce jednak tą różdżkę z permanentną siłą
GlaziK napisał: |
Zielone smoki wystepuja w towarzystwie wielu jaszczurow, w tym magow przez co sa na STR + Regeneracji. Tworcy nie zakladali raczej, ze komus bedzie sie chcialo wybijac najpierw wszystko wokol, aby dojsc do smoka. Smoki czerwone wystepuja samotnie - dlatego zielone sa trudniejsze. |
To albo ja mam jakąś zwaloną wersje, albo w kulki lecisz Jeszcze nie widziałem, żeby szaman zielonych jaszczurów rzucał regeneracje czy leczenie, ale tak czy inaczej, na Środkowych szczytach, żeby dojść do zielonego smoka trzeba wybić szamanów którzy by mogli go wzmocnić (nie ma innej opcji, stoją na drodze, a tylko debil by się kolo nich przekradał, żeby później atakować za ich plecami smoka). Zresztą nawet oni by mu nie pomogli, smok zadawał mi po 0-1 dmg ciosami, 0 dmg czarem (odporność robi swoje) szamani podobnie.
GlaziK napisał: |
Na gipath 4 takie palki robia juz duzo szumu. (...) |
Czyli znowu polowanie na Banshee, zobaczymy co potrafią 4 takie pałki (ale nie sądzę, żeby ubiły orka na piaskach ).
I jeszcze pytanie: z Banshee na piaskach lecą mocniejsze kamienie niż z czarnych Banshee na bagnach przy Rzece i wyspach? (o ile się nie mylę kamień nazywa się: kamień czarnej banshee)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marsal2 dnia Nie 11:07, 17 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yattering
Powieściopisarz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z dupy Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:09, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Tego Ci nie powiem, ale na Gipath chyba najlepszy materiał na kostur to kamienie za czerwone żywioły z Tunelu. (chyba, bo magiem nie gram )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GlaziK
Mistrz Zwoju
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:54, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
marsal2 napisał: |
GlaziK napisał: |
Zielone smoki wystepuja w towarzystwie wielu jaszczurow, w tym magow przez co sa na STR + Regeneracji. Tworcy nie zakladali raczej, ze komus bedzie sie chcialo wybijac najpierw wszystko wokol, aby dojsc do smoka. Smoki czerwone wystepuja samotnie - dlatego zielone sa trudniejsze. |
To albo ja mam jakąś zwaloną wersje, albo w kulki lecisz Jeszcze nie widziałem, żeby szaman zielonych jaszczurów rzucał regeneracje czy leczenie, ale tak czy inaczej, na Środkowych szczytach, żeby dojść do zielonego smoka trzeba wybić szamanów którzy by mogli go wzmocnić (nie ma innej opcji, stoją na drodze, a tylko debil by się kolo nich przekradał, żeby później atakować za ich plecami smoka). Zresztą nawet oni by mu nie pomogli, smok zadawał mi po 0-1 dmg ciosami, 0 dmg czarem (odporność robi swoje) szamani podobnie. |
Moze pokrecilem z EI Modem, na HG modzie chodzielm odrazu z ludkami w 4-6 osob na niebieskie smoki - tankiem sie bardzo przydawalem
marsal2 napisał: |
I jeszcze pytanie: z Banshee na piaskach lecą mocniejsze kamienie niż z czarnych Banshee na bagnach przy Rzece i wyspach? (o ile się nie mylę kamień nazywa się: kamień czarnej banshee) |
Chyba te z czarnych banshee sa lepsze, a ogolnie najlepsze kamienie sa z krolowej ognikow. Osobiscie nie dalem rady jej magiem zrobic, ale zycze powodzenia bo moze jest to mozliwe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marsal2
Nowy
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:17, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
GlaziK napisał: |
Moze pokrecilem z EI Modem, na HG modzie chodzielm odrazu z ludkami w 4-6 osob na niebieskie smoki - tankiem sie bardzo przydawalem |
Przy niebieskim bardzo możliwe, ze szamani się wtrącają (ci leczą i wzmacniają ), ale tez raczej mało prawdopodobne (większość gadów pada zanim się do smoka dojdzie).
GlaziK napisał: |
Chyba te z czarnych banshee sa lepsze, a ogolnie najlepsze kamienie sa z krolowej ognikow. Osobiscie nie dalem rady jej magiem zrobic, ale zycze powodzenia bo moze jest to mozliwe |
To wiem. Może i królową bym sam ubił, ale nie potrafię trolla obejść (chyba niewrażliwy na fajerwerki jest), a solo go nie położę. Ale jeżeli królowa bije co najmniej tak mocno jak czarne Banshee to jest niemożliwe ja solo magiem ubić (Banshee pomimo odporności chyba 41 wtedy i pancerza 36 walnęła mi 96 dmg)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GlaziK
Mistrz Zwoju
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:29, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
marsal2 napisał: |
GlaziK napisał: |
Moze pokrecilem z EI Modem, na HG modzie chodzielm odrazu z ludkami w 4-6 osob na niebieskie smoki - tankiem sie bardzo przydawalem |
Przy niebieskim bardzo możliwe, ze szamani się wtrącają (ci leczą i wzmacniają ), ale tez raczej mało prawdopodobne (większość gadów pada zanim się do smoka dojdzie). |
Chodzilo mi raczej o to, ze na EI Modzie zielone smoki dostawaly STR i regen, a na HG modzie nie jestem pewien - wydawalo mi sie, ze tezx, ale z tego co mowisz to nie. Na niebieskich smokach nie ma juz jaszczurów
marsal2 napisał: |
GlaziK napisał: |
Chyba te z czarnych banshee sa lepsze, a ogolnie najlepsze kamienie sa z krolowej ognikow. Osobiscie nie dalem rady jej magiem zrobic, ale zycze powodzenia bo moze jest to mozliwe |
To wiem. Może i królową bym sam ubił, ale nie potrafię trolla obejść (chyba niewrażliwy na fajerwerki jest), a solo go nie położę. Ale jeżeli królowa bije co najmniej tak mocno jak czarne Banshee to jest niemożliwe ja solo magiem ubić (Banshee pomimo odporności chyba 41 wtedy i pancerza 36 walnęła mi 96 dmg) |
Jak ja sprawdzalem to troll nie byl odporny na fajerwerki - ale to bylo w wersji 12, czyzby na 13 cos sie zmienilo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marsal2
Nowy
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:31, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
GlaziK napisał: |
Chodzilo mi raczej o to, ze na EI Modzie zielone smoki dostawaly STR i regen, a na HG modzie nie jestem pewien - wydawalo mi sie, ze tezx, ale z tego co mowisz to nie. Na niebieskich smokach nie ma juz jaszczurów |
Przy zielonych nie ma szamanów (2 się kreci ale za daleko od smoka i jedyny sposób aby ich podprowadzić do niego to olac wszystko i bezpośrednio na smoka się rzucić, a wykonując taki manewr to przy niebieskim smoku tez podprowadzimy szamanów )
GlaziK napisał: |
Jak ja sprawdzalem to troll nie byl odporny na fajerwerki - ale to bylo w wersji 12, czyzby na 13 cos sie zmienilo? |
Popróbowałem i okazało się że troll nie jest odporny na fajerwerki, królowa padła już 2 razy (osłabienie umysłu i nie zadaje żadnych obrażeń). Teraz muszę sprawdzić to zaklęcie na niebieskim smoku bo chyba tez ma dmg słabszy niż zaklęcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yattering
Powieściopisarz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z dupy Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:43, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Osłabienie umysłu i spowolnienie to najlepsze czary na tym modzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Forum Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. Strona Główna
-> Evil Islands Addon: Honest Group Mod |
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa) Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Następny
|
Strona 4 z 7 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|