Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GlaziK
Mistrz Zwoju
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:37, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
marsal2 napisał: |
GlaziK napisał: |
Chodzilo mi raczej o to, ze na EI Modzie zielone smoki dostawaly STR i regen, a na HG modzie nie jestem pewien - wydawalo mi sie, ze tezx, ale z tego co mowisz to nie. Na niebieskich smokach nie ma juz jaszczurów |
Przy zielonych nie ma szamanów (2 się kreci ale za daleko od smoka i jedyny sposób aby ich podprowadzić do niego to olac wszystko i bezpośrednio na smoka się rzucić, a wykonując taki manewr to przy niebieskim smoku tez podprowadzimy szamanów ) |
Na mapce z Cyklopem jestem wrecz pewien, ze smok dostaje STR od jakiegos szamana...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marsal2
Nowy
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:44, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
GlaziK napisał: |
Na mapce z Cyklopem jestem wrecz pewien, ze smok dostaje STR od jakiegos szamana... |
Nie wiem, ale bardzo prawdopodobne, bo jest ich tu sporo, a smoki pewnie są w tych samych miejscach co w singlu. Jednak co z tego skoro smok bije po 0-1 jak zarzucę sobie odporność na kwas? (no chyba, że ten zielony jest mocniejszy od tego w Środkowych szczytach. Nie czułem potrzeby tego sprawdzać przedzierając się przez zastępy dość silnych jaszczurów skoro w środkowych można do niego bez wysiłku dojść i ubić)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yattering
Powieściopisarz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z dupy Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:44, 19 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Też się wam serwy nie odświeżają?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MrStradd
Adept Słowa
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:24, 19 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Tak, znowu serwer padł...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
HardEnemy
Nowy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 7:36, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy to bug czy co, ale wcześniej się z tym nie zetknąłem... Grając na HG modzie robiłem misję "łup zbójców". Po misji poszedłem jeszcze na bagna... Tam spotkałem Banshee. Zaatakowałem je (o dziwo nie zauważyła mnie gdy podbiegałem z tyłu) w głowę. Patrzę a tu moja postać nie bije w głowę - OCB? Patrze na Banshee a ona ma urwaną głowę Proszę oto SS:
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Jeżeli ktoś będzie wiedział, to niech napisze czy to bug czy co ok?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HardEnemy dnia Nie 7:38, 24 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marsal2
Nowy
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 7:49, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Na HG modzie niektóre stworki są odporne na 'urwanie głowy' tzn. żyją pomimo jej straty. Dotyczy to wszystkiego co jest 'martwe' w sensie 'nie powinno w ogóle żyć': golemy, żywiołaki, nieumarli. Do tej ostatniej zalicza się właśnie Banshee.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
MrStradd
Adept Słowa
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 7:53, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
czyli trzeba po prostu zatłuc paskude do końca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
HardEnemy
Nowy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 7:59, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Aha dzięki za odpowiedź...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marsal2
Nowy
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:49, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Żeby nie zaśmiecać działu o poradach (tyczą się on chyba standardowego EI?) zapytam tu:
Dla kusznika jakie staty będą lepsze na HG modzie: 15/35/25 czy 25/35/15 (kolejno siła/zręczność/inteligencja) i czy warto ładować punkty w działania?
Czy statystyka siła ma wpływ na obrażenia? (wiem, że czar siła tak)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MrStradd
Adept Słowa
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:23, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Statystyki powinieneś wybrać zależnie do tego czy chcesz grać więcej samemu czy z kimś, staty 15/35/25 to są to raczej staty do grania z kimś, bo mając 15pkt siły masz niestety mało życia i wykonywania wielu misji samemu będzie bardzo trudne lub nawet niemożliwe ale za to dzieki 25pkt inteligencji będziesz szybko zdobywał doświadczenie.
Z statami 25/35/15 lepiej będzie ci się grać samemu bo maja więcej życia będziesz mógł więcej wytrzymać, ale niestety z powodu niskiej inteligencji będziesz musiał dużo czasu poświęcić na expienie by móc się rozwijac.
Czyli krócej: staty 15/35/25 są lepsze gdy grasz z kimś, staty 25/35/15 są lepsze od tych drugich aae trzeba grac naprawdę sporo by rozwiną swoją postać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marsal2
Nowy
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:54, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
MrStradd napisał: |
Czyli krócej: staty 15/35/25 są lepsze gdy grasz z kimś, staty 25/35/15 są lepsze od tych drugich aae trzeba grac naprawdę sporo by rozwiną swoją postać. |
Akurat z tym się nie zgodzę Mam maga (kiepskie porównanie, bo to dwie zupełnie różne postaci, ale podobno gra się nim najciężej solo) i solo zrobiłem wszystkie misje na Gipath i większą część w Ingos. Kusznikiem gram solo i nie mam większych problemów jak na razie.
Moje pytanie padło ze względu na fakt, że na forum wyczytałem, że kusznik może zdjąć smoka na przysłowiowego strzała, a mając staty 15/35/25 bije mu po 31 krytyki z kuszy ze skamieniałej kości. Co prawda, jak zdobędę twarde skóry na lekką zbroje to z odpornością na kwas smok nie zrobi mi nic, ale walka będzie trwała dłużej niż walczyłem z nim moim magiem. Interesuje mnie więc bardziej odpowiedz na drugie zadane pytanie, to odnośnie siły, ale chyba jednak nie ma ona znaczenia przy obrażeniach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
HardEnemy
Nowy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:20, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Siła nie ma znaczenia przy obrażeniach... Tobie proponuję zrobić łuka 20/35/20 - powinieneś dać sobie rade solo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marsal2
Nowy
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:43, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
HardEnemy napisał: |
Siła nie ma znaczenia przy obrażeniach... Tobie proponuję zrobić łuka 20/35/20 - powinieneś dać sobie rade solo. |
Po co mi łuk do gry solo? Niepewne obrażenia, zasięg przewyższający zasięg widzenia (nie wykorzystuje się go prawie w ogóle), szybkość ataku wcale nie jest dużo wyższa niż kuszy, niższa premia ataku (przynajmniej na Gipath). Dzięki za odpowiedz i sugestie, ale w takim razie zostanę przy kuszy i moim buildzie 15/35/25.
Może trochę się pobawię łucznikiem i zobaczę jak to wygląda, ale build raczej też będzie 15/35/25 (przy grze solo magia ma spore znaczenie dla mnie).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marsal2 dnia Nie 14:44, 24 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yattering
Powieściopisarz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z dupy Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:51, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
To jeszcze z mojej strony taki apel, żeby pozgłaszać ludziom że jest ta najnowsza wersja aktualki do HG bo póki co to w ogóle serwów nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Delanov19
Powieściopisarz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: znienacka
|
Wysłany: Wto 9:35, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
mam pytanie odnosnie swinskiego demona na gipath, ciekawi mnie jakim sposobem mozemy otworzyc skrzynke na polnoc od miejsca startu. jest ona za dwoma mostami do ktorych (tak mi sie wydaje) potrzebujemy mechanizmu. jeden znalazlem w miejscu gdzie ubilem prosiaka ale potrzebny byl mi on do otworzenia bramy ktora to sie zamknela po przejsciu przez nia.
wiem, ze chaotycznie napisalem ale kto robil ta misje zrozumie. kto nie gral na tej mapie i tak nie bedzie znal odpowiedzi
czy moze trzeba robic to we 2 osoby? wlasciciel serwa czeka przy moscie, drugi gracz podnosi mechanizm i wychodzi z gry, a urzadzenie automatycznie przenosi sie do ekwipunku hosta.. czy moze cos pokrecilem ?
do tego proponuje kazdemu zrobienie misji ''zawal w tunelu'' teraz golemy maja szybkosc 4.1..ledwo dobieglem to tego waskiego przejscia..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
HardEnemy
Nowy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:05, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Chodzi ci o mape z prosiakiem tak? Tam jest taki śmieszny bug... Musisz uruchomić mechanizm, który jest pod mapą... Podejdź do mostu, ustaw kamerę tak, by widać było "dół" mapy, a następnie uruchom mechanizm pod mapą... Jest tam 5 mechanizmów bodajże... Nie wiem jak w wersji 3.5 Final, bo w wersji 3.5a i 3.5b, ta skrzynia była pusta...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Delanov19
Powieściopisarz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: znienacka
|
Wysłany: Śro 8:43, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
dzieki hard niestety i w tej wersji skrzynia jest pusta. jako ciekawostke dodam ze wcale nie musimy otwierac bramy mechanizmem, przeszukalem wschodnia krawedz mapy (pod mape?) i znalalzlem kolejny kolowrotek do przekrecenia zeby otworzyc brame..
ktos wie moze co moge zrobic ze skora dzika polarnego? mowie o materiale bo na gipath nie moge z tego zlozyc zadnej zbroi. skorka wypada z pierwszego dzika jakiego przyzywana swiety prosiak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miklosz
Mistrz Zwoju
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Czw 0:55, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Sprzedać albo zostawić do Ingos, w końcu tam są schematy zbroi z twardych skór.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Delanov19
Powieściopisarz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: znienacka
|
Wysłany: Czw 8:15, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ha:D poprostu nie bylem na ing jeszcze po updacie i nie wiedzialem ze to zupelnie nowy material ktory mozna normalnie w sklepie dostac. ktos jeszcze jakies ciekawosci znalazl ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miklosz
Mistrz Zwoju
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:01, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Na Jigran trochę
Jasnoniebieska skóra smoka, szara skóra smoka, czarna skóra smoka, oczodupnoniebieska skóra smoka.
Na niektórych mapach jakiś smok przeleci w niespodziewanym momencie.
Nowa misja.
Nowe schematy z twardych skór (niestety to samo co na sus).
Ze skrzynek teraz leci coś konkretnego (wcześniej nic albo żelazo) - nie wiem co teraz leci bo trzeba użyj/kradnij, a nie mam wbitego .
Na Sus też jest nowa smocza skóra, ale wydaje mi się że to właśnie ta jasnoniebieska .
O zmianach na Ingos nic nie wiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GlaziK
Mistrz Zwoju
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:28, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Miklosz napisał: |
Ze skrzynek teraz leci coś konkretnego (wcześniej nic albo żelazo) - nie wiem co teraz leci bo trzeba użyj/kradnij, a nie mam wbitego . |
Ja sprawdzalem 2 skrzynie to lecialo to samo co i przed update - malo warte zloto w ilosci ~25k. Nie wiem jak w innych bo nie chcialo mi sie sprawdzac wszystkich, ale tyle lecialo na mapie od misji Ratunek Joonow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suicider
Nowy
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:49, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Prawdę powiedziawszy jigran nie bardzo do mnie przemawia. Woj ma kłopot z pokonaniem więcej niż jednego przeciwnika jednocześnie i wcale nei musi to być postać z ostatniej mapki. O magu nie wspomnę... bez porządnego tankera gra jest po prostu trudna. Być może komuś udało się grać tankiem z 1kk, ale nie polecam przejścia na jigran wojem poniżej 10kk exp. Szkoda czasu Chodzi mi tutaj głównie o ilość jego HP poniżej 500 jest na hita chociażby u każdego rodzaju banshee i każdego oprócz jednego rodzaju smoków. Mam tutaj również na myśli postać z na prawdę przyzwoitym eq. Wniosek nasunął się prosty - niestandardowy włócznik stary 29 siły 31 zr i 15 int. Zrobiłem takiego na próbę, za jakiś czas dojdę na jigran i okaże się czy tak będzie lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miklosz
Mistrz Zwoju
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:37, 27 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Cienias jesteś i tyle xD
Nie no gra wojem na jigran nie jest taka zła, nie wiem skąd bierzesz to, żeby nie wchodzić na jigran poniżej 10kk.
Ja wlazłem na 700k expa i radze sobie bardzo dobrze. Początek to co prawda wiadomo, jest nieco przesranie, ale wystarczy złożyć podstawowe eq na jigran i już dajesz rade.
Aktualnie mam 4,5mln expa, zbroja pełna ze skóry astralnego smoka, wszędzie leczenie efekt minimum 200, hełm z sardonitu. Z broni to włócznia - spowolnienie ef 14, sztylet - spowolnienie ef 14, sztylet - osłabienie umysłu, łuk - spowolnienie ef 14. No i oczywiście podstawowe czary - niwiedka, cisza, orli, wyczuwanie żyjących, olśnienie nieumarłego (te najlepiej w amulecie).
Smoka zabije każdego 1vs1 oprócz astralnego (z nim czasami się udaje czasami nie, trzeba mieć trochę szczęścia do hitów, albo 4 łuki z paraliżem i zmieniać - jak dasz paraliż podczas rzucania czaru to musi zacząć rzucać od nowa).
Co do ilości hp, kto Ci karze solo wbiegać w banshee? Ta gra jest robiona do gry zespołowej, gdyby była klasa którą da się ubić samemu kazdego moba... to chyba mija się trochę z celem.
Co do woja 29/31/15 to tak, na HG modzie taki sprawdziłby się o wiele lepiej, ale jeżeli mowa o jigran, to nie włócznik ale nożownik - o wiele lepszy do gry z jakimś tankiem, zawsze możesz zmienić na włócznie jak zbyt dużo przeciwników Cie otoczyło (albo wyczuwać moment kiedy mogą walnąć i zmieniać ze sztyletu na włócznie).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suicider
Nowy
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 0:03, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Już tam nie chodzi o to czyś cienias czy nie.
10kk daje trochę hp, no i umiejek do rozdania. Moim zdaniem nie ma większego sensu przenoszenie się wyspę wyżej jeżeli jestem w stanie pobić maksymalnie jednego mooba.
I jakby nie patrzeć potencjał wykorzystania Twojego doświadczenia w grze sięgnął zenitu. Mając takie czary i wykorzystując znane sobie triki w grze nadal nie możesz czuć się bezpiecznie. Dlatego uważam, że warto mieć więcej expa. Przykładowo 10kk, dlaczego nie. Dla woja to i tak nei będzie za dużo, bo znajdzie sie kozak, który i tak może przełamać poczucie dominacji Na starym std ile musiałeś mieć żeby wykonać cokolwiek na ostatniej wyspie?
Ok. Może zwykłe banshee nie jest najlepszym przykładem... dajmy na to Królową... z tego co wiem to nie ma czaru pozwalającego na zauważenie jej w porę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miklosz
Mistrz Zwoju
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Sob 0:53, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Jasnowidzeniem wszystko zobaczysz w porę . W sumie nie wiem jaki jest warunek na to żeby przejęła kontrolę nad postacią, zbliżyć się na określoną odległość czy zobaczyć . Ale banshee to akurat jest taka typowa misja na kilka osób. Zresztą tak jak i większość jigran.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|