|
Forum o Evil Islands, gry, filmy, książki, inne ciekawe tematy. Wejdź i zobacz sam. O Evil Islands w sieci. Porady, dyskusje i inne ciekawostki.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DemoNCS
Nowy
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:32, 23 Sie 2011 Temat postu: Błąd podczas misji |
|
|
Witam.
Gram już dość spory czas na EI Mod 3.0.3 PL, pobrany za pośrednictwem waszego forum.
Zauważyłem pewien problem przy wykonywaniu misji 'Nowy Cyklop'.
Chodzę na tą misje dość często jeśli szkolę kolejną postać[nie mogę się zdecydować], ponieważ można nieźle na tym zarobić[jak na początek].
Gdy zabije cyklopa kamieniem i przy okazji zabiję tym jednocześnie świnię, występuje mały błąd, świnia nadal żyje mimo że nie żyje[ma rozwaloną głowę].
Kiedy podniosę taką świnię to najczęściej exe przestaje odpowiadać i proces zostaje zakończony.
Jeśli wcześniej nie podniosę ciała cyklopa to tracę w ten sposób Kasę[od 806 do 3196], 3 twarde skóry i 12 krzemienia
Podobny problem mam gdy goblin "GoGo" zginie podczas misji i podniosę jego ciało.
PS: nie wiem jak ukończyć tą misję, dlatego zwiedziłem z nim całą mapę, której wcześniej nie oczyściłem z mobów, strasznie agresywny goblin i sam prosił się o śmierć
Również mapka z opisem misji[Tab] źle pokazuje miejsce skąd mam uwolnić GoGo.
Dorzucić jeszcze chcę "Mikstury teleportacji"[bardzo przydatne ale...]
Czasami podczas teleportacji, najczęściej podczas ucieczki , postać stoi i nie może się ruszyć, kucnąć czy też położyć.
Pytanie czy ten mod jest nadal "szlifowany" pod kontem stabilności i błędów.
Bardziej mi przypadł do gustu niż "HG mod", w którym łamią mi ręce i nogi na starcie
- ale nie o tym mowa
Testowałem to na Systemie Vista, oraz na XP home.
Pozdrawiam, czekam na odpowiedzi, pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
UngaBunga
Początkujący
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pią 2:28, 26 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
HG na początku jest takie trudne. Jak przyjrzysz się dokładnie wszystkiemu, co jak działa, to jest naprawdę fajny mod do gry.
EI Mod jest pełen błędów i nie ma chyba na nie rady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DemoNCS
Nowy
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:55, 26 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Co do HG moda, jest interesujący... ale nie jest w pełni przetłumaczony
A krzaków nie idzie zrozumieć, jak by był normalny Ruski to już prędzej
Poza tym on też nie jest wolny od błędów
Przykładem jest "Zdrajca w wiosce",gdy wieśniak jakimś cudem zauważy kradzież to automatycznie wyrzuca z mapy do wioski.
W ten sposób zawiesza się wyjście i gdy wezmę kolejną misje, np "Gobliny w ruinach" nie chce mnie wpuścić na mapę, dopiero za 2 lub 3[skrajny przypadek] razem próby wydostania się z wioski, udaje się to
I tylko "Gobliny w ruinach" jest jedyną misją na HG mod która pozwala przejść ją bez straty ręki, nogi i co najważniejsze głowy
Oczywiście jak na początku kupię Hełm z wilczej skóry i lekkie rękawiczki
Rozpisałem się nie na temat...
Rozumiem że autorzy EI moda nie poczynili żadnych patch'y w celu załatania błędów?
I nie jest już rozwijany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|